Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

Uzun yol konforu,

Araç artık uzun yolda sağa sola yaptırdığı direksiyon hamlelerine gerek duymadan altında ray varmışcasına kayıp gidebiliyor..

Azalan sürtünme oranı ve elektronik direksiyon sistemi bunların en önemli etkeni iken, aşırı rahat ve destekli koltuğu bunun en büyük yardımcısı olmuş durumda.

Yine bu aracın önemli eksilerinden olan rüzgar sesi ise neredeyse yok olmuş..140 150 gibi rahatsız etmeyen ses var.Bunların bir etkeni ise 2 kapı ortası direkte ki çıkıntılar..Ve sürtünme oranının azalmasıdır..

:kıhkıh:

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Uzun yol konforu,

Araç artık uzun yolda sağa sola yaptırdığı direksiyon hamlelerine gerek duymadan altında ray varmışcasına kayıp gidebiliyor..

Azalan sürtünme oranı ve elektronik direksiyon sistemi bunların en önemli etkeni iken, aşırı rahat ve destekli koltuğu bunun en büyük yardımcısı olmuş durumda.

Yine bu aracın önemli eksilerinden olan rüzgar sesi ise neredeyse yok olmuş..140 150 gibi rahatsız etmeyen ses var.Bunların bir etkeni ise 2 kapı ortası direkte ki çıkıntılar..Ve sürtünme oranının azalmasıdır..

:yeah:

Senin mesajlarını takip eden biri Focustan başka araba alamayabilir :kıhkıh:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Uzun yol konforu,

Araç artık uzun yolda sağa sola yaptırdığı direksiyon hamlelerine gerek duymadan altında ray varmışcasına kayıp gidebiliyor..

Azalan sürtünme oranı ve elektronik direksiyon sistemi bunların en önemli etkeni iken, aşırı rahat ve destekli koltuğu bunun en büyük yardımcısı olmuş durumda.

birde dinamik tork kontrolü var rayda gitmesini sağlayan araç direksiyon tepkileri çok iyi hangi yöne çevirirseniz tekerleklerdeki tork kontrolünü hissettiriyor. o nedenle yeni focusta yapmayı sevdiğim en güzel şeylerden biri de virajlarda gazlamak :kıhkıh:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Süreyim; ama itiraf edeyim aklım Mondeo da; bu makyajlı hali beni bitirdi resmen :kıhkıh:

Evet çok güzel, özellikle içine binince verdiği büyüklük hissi çok güzel ama aklıma kalan bir kaç eksik beni deli ediyor :yeah: :yeah:

18 inç ile bile çok güzeldi

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Evet çok güzel, özellikle içine binince verdiği büyüklük hissi çok güzel ama aklıma kalan bir kaç eksik beni deli ediyor :kıhkıh::yeah:

18 inç ile bile çok güzeldi

Nedir o eksikler?

Mesela tit. donanımda bile aynalar kapanmıyor :yeah: böyle şeyler mi?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Nedir o eksikler?

Mesela tit. donanımda bile aynalar kapanmıyor :yeah: böyle şeyler mi?

Donanımdan ziyade ben yer yer önemli işçilik hataları görmekten hiç hoşnut değilim..Focus'dan daha fazla hatalar var ve D sınıfı için yakışmıyor ona..Yüksek mebla veriyorsun , insan görmek istemiyor. Farketmişindir illa ki. Parça birleşme noktaları vs. makyajla iyileşir diye umuyordum, olmadı.

Donanım içinse işte ford'un neden paket halinde sunduğunu daha iyi anlıyoruz.Eskiden mondi de focus gibiydi Titanium + paketler vardı yani 1 özellik için herşeyi almıyordun..

Şimdi bazı araçların üst donanım listesiyle benimki aynı olsun diye böyle bir donanıma hepsini koydular :kıhkıh: fiyat farkı uçtu gitti...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Valla ne diyim ben hiç bakmadım öyle birleşme yerlerine falan

Bir tarafı düzeltip bir tarafı bozuyor bu Ford da yani :kıhkıh:

Başka arabada görsem aman derim ama böyle kaliteli araçda bunu görünce bozuluyorum,belki ben abartıyorumdur ama böyle detay kusurların olduğunu başkalarından da okumuştum.Baktığım araçlara özel değil yani :yeah:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Geçen gün Genel Müdür Yardımcısı Aykut ÖZÜNER galiba konuşuyordu,Fordun hiçbir zaman premium marka olma hedefi olmamıştır,Ford her zaman kolay ulaşılabişılabilir araçlar yapmaktan yanadır diye...Zaten Henry FORD da aynı mantıkla dünyada ilk seri araba üretmeye başlayan kişi değilmidir..Ünlü T serisi ile başlayan bu felsefe Fordda hala da devam etmektedir..Üst sınıf araçlarında bile bu nedenle asla mükemmellik yakalayamazsınız,mutlaka bir iğretilik yada bir anlamsız montaj hatası olur...Ama aynı zamanda dünyanın en sağlam araçlarını üretirler,çok uzun süre kullanılırlar,müşteri ve servis ağı konusunda asla ikinci sınıf yada ulaşılmaz değillerdir...Bu anlamda ilgili ülkelerdeki en iyi firmalarla ortaklık kurarlar....Ford budur...Ben Ford markasını doğduğum günden beri sevmişimdir,çünkü amcamın,dayımın hep Ford kamyonları vardı,beni hep gezdirirdi,oradan bir sempati geliyor işte...Son yazdıklarımdan dolayı yönetimden uyarı almam dimi :kıhkıh:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

O eskidendi :yeah:

Şimdi iyi olmazsa her konuda satamaz.

Zihniyet değişsin diye bu forum var zaten :kıhkıh:

Bizim söylediğimiz şey premium'a özel şeyler değil ki kaldıki malzemesinin hiç bi premiumdan aşağı kalır yanı yok

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

O eskidendi :yeah:

Şimdi iyi olmazsa her konuda satamaz.

Zihniyet değişsin diye bu forum var zaten :yeah:

Bizim söylediğimiz şey premium'a özel şeyler değil ki kaldıki malzemesinin hiç bi premiumdan aşağı kalır yanı yok

Valla mondeo bana çok süper geliyor,ama asla bir mercedes yada bmw gibi göremiyorum Ford araçlarını...Fakat Focus,şu anda segmentindeki bütün araçlardan çok çok daha ilerde bir yere oturtulmuş...Ama yinede bir C serisi Merso yada 3 Serisi BMW gibi değil...Bilmemki meramımı anlatabildim mi. :kıhkıh:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.