Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

Fenkli bence haklısın; Vw bile halk arabası olarak çıktığı yolda artık sınıfının kalite çıtasını belirler hale geldi.

Ford için de bu artık hayal değil; eski Fiesta ile günceli arasındaki kalite ve firmanın kalite anlayışındaki değişimi hissedebildiyseniz ve Focus III de de benzer düşünceyi görebildiyseniz yeni Mondeo nun da çok iyi olacağına emin olabilirsiniz..

Şuan Focus III için tek istediğim bazı paneller, düğmeler ve göstergelere biraz daha estetik serpintisi, aracın üstün özellikleri zaten ortada.

Global kriz öncesinde tehlikeyi hissedip önlem alan ve krizden en az etkilenen bir firma ilerde kalite algısını yükselterek insanlar üzerindeki imaj seviyesini aşamalı olarak yükseltmeyi de becerebilir, eğer isterse.

hmm bu arada astra nasıl ? epeyce yaşlandı artık :P bu aralar yoğunsun sanırım.. ya da başka başlıklardasınız ama ben pek giremiyorum oralara..:D

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Annem bir yandan oğlan bir yandan ben bir yandan.. Sağlık sorunlarıyla uğraşıyorum pek keyfim yok o yüzden pek yazamıyorum.

Astra uzun Antalya gezisinden sonra 7000km ye yaklaştı (7 şubatta aldım) çok memnunum; güçlü Tango nun kalite ve konfor eklenmiş hali gibi.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

3 silindirli TSI yoktu sanırım, 1.2 3 silindir motoru var Vw nin ama TSI değil.

1.4T Opel motorunun homurtu ve performanslı kullanımda çok yakmasının nedeni tek (3) silindirli olması.

Hmmm, onu uygun görmüş demekki mühendişlerr :)

1.2 tsi motor da 4 silindirli yani ?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

2500dd ye kadar bazı dizellerden tepki ve güç olarak zayıf ama üst devirlerde açık ara en iyisi.

Gerçi uzun süre dizel kullanmamış biri farkını anlamaz; dizel Focus ta misal 3500-4000dd de giderken gaza basınca gürültü artar, hızlanma yetersiz olur motor kasıldığını belli eder; TDI bu devirde bile çok sessiz ve benzinli motor gibi hemen tepki verip devirleniyor.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.