Jump to content

Adem balcı

Üye
  • Toplam İleti

    21
  • Katılım

  • Son ziyaret

Toplam Beğeni

1 Poor

Adem balcı Hakkında

  • Yaş 23
  • Derece
    Ambiante

Profil Bilgileri

  • Yaş 23
  • Şehir:
    Gaziantep
  • Arabam:
    13 Focus 1.6 TDCİ Trend X
  • Meslek:
    Tedaş
  • Cinsiyet:
    Bay

Güncel Profil Ziyaretleri

Son ziyaretçiler bloğu devre dışı ve diğer kullanıcılara gösterilmiyor.

  1. Adem balcı

    Focus II Hız Sabitleme Montajı

    Arkadaşlar en basitini söyleyeyim en pratiği çıkma direksiyonu aldık taktik arkacam buz çözücü tuşuna basılı tutarak kontağı açtık Ve hız sabitleyici tuşlarına basın dit sesi duyuyorsan iz her tusta tesisat var demektir Daha sonra 1)_Gem modülü pack 3 den Cruise control configuration u açın 2)_ Hec modülü pack 1 den Cruise control configuration u açın 3)_ Pcm modulu configuration dan İntegrated speed control açın Eğer işlemler doğru yapıldıysa hayırlı uğurlu olsun artık CC var demektir
  2. Ne yapalım sağlık olsun bir tanede swich li sipariş ettim onu kullanırız artik
  3. Arkadaşlar elimde formdan tavsiye alarak satın aldığım els27 var bütün driverlarini kurdum aygıt yöneticisinde herhangi sıkıntıda gözükmüyor ama focus 3 (3 adet araçta denendi ) bilgileri oku komutu veriyorum sonunda hata veriyor aynı sorunu yaşayan varmı yada çözümünü bilen şimdiden teşekkür ederim
  4. Adem balcı

    Focus II Hız Sabitleme Montajı

    Murat bey yardımcı olursanız sevinirim
  5. VIN den dosya olarak arabanın sasısınden ozellıklerı tekrar ındırdım . daha sonra sadece otomatık kapı kılıtleme ve yokus kalkısı aktıv ettım yukledım butun sorunlar duzeldı arıza lambası dahı yakmadı hersey ıcın tesekkurler
  6. eskı bılgılerı kkaydetmedım yanlıs yazılım yuklemesı oldu bence daha once yapan bır arkadas kaydetdıgı ayarları atarsa duzeltebılırım dıye dusunuyorum --46 dakika sonra eklendi-- BEYNI SIFIRLADIK HALLETTIK --32 dakika sonra eklendi-- Vın den bilgilere bakarak aracı calıstırdım ancak abs arıza veriyor sılınmıyor cam acma kapama anahtarı aralıklı ve ters calisiyor hıll holder calismiyor cekıs kontrolü de devre dışı beyını resetleme sansımız yokmu
  7. arkadaşlar trendx 2013 sedan orjınal beyın bılgelerı olan varmı arac calısmıyor
  8. Sipariş geçtim umarım calisir
  9. VSTM ELS27 FORScan PIC24HJ128GP FTDI Microchip Için Ford/Mazda/Lincoln/Mercury http://s.aliexpress.com/y6JVjEvM?fromSns=Copy to Clipboard Eyw hocam sipariş ediyorum
  10. Eyw hocam otomatik mi oluyor
  11. Arkadaşlar anlayan bir arkadaş şu ürüne baksın onay verirseniz sipariş edeyim size zahmet Otomatik Kod Okuyucu ELM327 V1.5 USB Anahtarı ile HS-CAN/MS-CAN modifiye Ford ELMconfig Forscan CH340 25K80 için çip http://s.aliexpress.com/nYRfyEjM?fromSns=Copy to Clipboard
  12. Hill holdere Gaziantep tek aktif edebilecek arkadaşımız varmi
  13. Adem balcı

    Geri Vites Ampul Değişimi

    Bence sinyalleri değiştirmeyin o arıza verebilir yanı arıza dediğim aracın sinyal sistemi ampulü görmez yanıp yanıp söner çünkü halojen ampuller aslında + ve - ucu kısa devre eder ortaya ısı ısıdan gaz birleşimi ile ışık elde edilir ancak LED ampullerde aslında bir diyot olduğundan tek taraflı elektrik geçirirler devreyi tamm lamaz kısacası kardeşim ampul yokmuş gibi hızlı hızlı yanıp söner
  14. Adem balcı

    Geri Vites Ampul Değişimi

    Bagajın iç kısmındaki döşemesini Söküyoruz döşemenin altında stop lambalarının plastik civatalarinida sokuyoruz sonra stopların (solun solda ) (sağın sağda) tırnakları var esit şekilde kasmadan kendimize doğru çekiyoruz ve çıkarıyoruz ampulü çevirerek çıkarıyoruz ve yeni aldığımız t10 soketli yada direk t10( t15 ler daha iyi sonuç verir büyük kafalı oldukları için ben bende t10 olduğu için t10 kullandım siz yeni alacaksan iz t15 tipinde alın ) ampullerilde takiyoruz işlem tamam malzemeleri de yerlerine yaktıktan sonra ellerinize sağlık --18 dakika sonra eklendi-- Arkadaşlar T10( Namı diğer dibsiz dikiz aynası sinyalleri iç aydınlatma geneli bu tiptir. ) T15 ( soket bağlantı boyutu T10 la aynı olup kafası biraz daha büyüktür eski lambayı sokunce daha iyi anlarsınız ) T20 ( bu tip ise kafa olarak T15 le aynı olup soket bağlantı yeri daha büyüktür. Bizim araçların geri vitesi ne takilmaz .) Ayrıca arıza lambası devresine gerek yoktur bende düz t10 ve kartal gözü kesin birleşiminden kendim yaptım arıza lambası yanması söz konusu değil sadede gelecek olursak normal kalitede bir LED işinizi görecektir

Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.