Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Golf Mk.7, 4 Eylül 2012'de Berlin'de Tanıtılıyor ! (İlk Mesaja Fotolar Eklendi)


Dr.Mert

Önerilen Mesajlar

Polo GTI 1.4 litre ve yağ yakma sorunu olan bir araç...

Benim bildiğim yüksek devir çeviren ve sürekli devirli kullanılan araçların çoğu az veya çok yağ yakmakta. Modifiyeliler ve küçük hacimden yüksek beygir alınan araçlarda daha fazla olduğu söyleniyor.

Birde sanmıyorum ki arada bir yağ eklemeyle çıkan masraf 2.0'ın yıllık vergisinden fazla olsun :)

Tabi uğraşmak istemeyen biri için ideal tercih Golf GTI olur

Tabi beklenti ve amaç önemli :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Polo GTI 1.4 litre ve yağ yakma sorunu olan bir araç...

Yağ ekle, kim bilir kaç tane satıldı bir kaçında bu var, ama maalesef genellenmiş :)

Çevremde olan VAG grubunun 1.2, 1.4 ve 2.0 TSi motorların hemen hepsinde belirgin yağ yakma var, kimisi bakımdan bakıma Max'dan Min'e inerek kendini pek belli etmiyor, kimisinde ise bakımı beklemeden 0,5-1 L yağ eklemek gerekiyor.

Performanslı motorların yağ yakması sağlıklı ve normal bulunabilir, ama sürekli yağ takip edip arada bir doldurmak zorunda kalmak bu sınıftaki bir sürü para verilerek alınan araçlar için bence kabul edilebilir değil.

Şimdiye kadar hiç bir Ford aracımda böyle bir derdim olmadı neyse ki...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

enerji geri kazanım (rekuperasyon*) sistemleri ile

Bir önceki mesajda bunu açıklamayı unutmuşum.

Enerji kazanım teknolojilerinden gündelik yaşama giren bir diğer seçenek.

Ayağınızı gazdan çektiğinizde veya fren yaptığınızda alternatör voltajı yükseltilerek akünün hızlı şarjı sağlanıyor ve ivmelenme esnasında alternatör devre dışı bırakılarak motorun yükü azaltılıyor, bu da göreceli düşük yakıt tüketimi ve emisyon demek.

Bu VW'ye has veya sınırlı bir teknoloji değil, yanılmıyorsam 1.0 EB takılan araçlarda da var, diğer Ford modelleri ile ilgili bilgim yok.

Anlayacağınız performanstan ödün vermeden kıyısından köşesinden tasarruf pek moda bu günlerde...

Yakında F1 KERS sistemlerini de seri üretim araçlarda görürsek şaşırmam.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

D_smarti olanlar 82. kanali acsin golf 7 testi var 2.0 TDI.

Adam golf 6dan bir farki yok 5 ile 6yi hatmanlamislar tek pozitif yani ic mekan daha kaliteli hale gelmis diyor. Birde bagaj 30 litre artmis.

Bence hala cok sıkıcı bir araba :)

122 ps altını test etsinler birde :kıhkıh:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.