Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

VW'in başı kötü belada...


Kaan Yagizer

Önerilen Mesajlar

...ve Alman Federal Hükümeti VAG'ın Almanya'da sattığı 2,8milyon EA189 motorlu (Euro5) aracın 7 Ekim'e kadar geri çağırılıp işlemden geçirilmesine ve emisyon kurallarına uygun şekilde yollara çıkarılmasına karar verdi.  Aksi taktirde bu araçlar trafikten men edilecek ve homogolasyonları da (teknik belge) geçersiz kılınacakmış.

beHHH!

2.8milyon araç = 1 Hafta ... ya resmen mümkün değil bu. Bir ay? ...belki (o bile zor) ama bir hafta? ... imkansız resmen. 

Not: Alman hükümetinin istediğini yaparsa o EA189 motorlar %12-15 güç kaybedecekmiş (yakıt tüketimleri düşer tabi.) ...müşteriler ile bu yüzden "kötü" olmak da işin tuzu biberi resmen.

Bence bu karar şu anlama geliyor  ... Alman Hükümeti : Seni Bavyera Porno'su hesabı evire - çevire XXXXXXX , git üstüne rahat bir şeyler giy.

Amerika vurur, Almanya korur derken bak sen şu işe, 1 haftada 2.8 milyon aracın işlemden geçmesine hüküm verirken acaba ne düşündüler, almanlar düşünmeden iş yapmazdı, VAG'a çok kızmış olmalılar.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Amerika vurur, Almanya korur derken bak sen şu işe, 1 haftada 2.8 milyon aracın işlemden geçmesine hüküm verirken acaba ne düşündüler, almanlar düşünmeden iş yapmazdı, VAG'a çok kızmış olmalılar.

bilmem kaç yıllık prestijin ta ortasına ettiler abi, merkel bacım çok kızmış, ama haklı :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

bilmem kaç yıllık prestijin ta ortasına ettiler abi, merkel bacım çok kızmış, ama haklı :)

Herkes dalga geçiyor.

https://youtu.be/bVcZVlPCk28 

..karizma çok kötü çizildi, çok.  Söz konusu firma VAG olmasa üzüleceğim ... o derece. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

bir video da benden; adamlar 1972 de hilekarlıktan ceza yemiş:  https://www.youtube.com/watch?v=CLYH0CvJ0x8

6:30 dan itibaren

32:00 de kaplumbağ nın çalıntı; tatra t97; çeklere ait bir arabanın modifiyeli hali diyor

Mehmet Demir tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

VWin test yazılımı araba dynoda iken rollerda sadece ön tekerlekler dönüyorken, arka tekerler dönmüyorken testte olduğunu anlıyormuş. 

Birileri 4wd dynoda yani arka tekerleklerin de döndüğü bir dynoda denemiş. 

2011 VW jetta 2.0 tdi+dsg araç. VW bu aracın 140 bg ve 320 Nm (236 lb ft) torku olduğunu söylüyor. 

Bu araba dynoya alındığında FWD dyno ise yani sadece ön teker dönüyorsa araba 138 bg ve 352 Nm (260 lb ft) tork üretiyor. 

Fakat dyno 4wd olursa öne ve arka tekerler birlikte dönerse o zaman test yazılımı devreye girmiyor , araba 136 bg ve 310 NM (228 lb ft)  tork üretiyor. 

Şİmdi iddia edilen 140 bg 320 Nm tork, çıkan 136 bg  310 NM tork. 4 yaşında bir araba için bu kadar kayıp bence normal. Denemeyi yapanlar emisyonu ölçemiyormuş.

Yani aracımın gücü torku iddia edilenden düşük bahanesi işe yaramayacak gibi. 

 

http://wot.motortrend.com/volkswagen_jetta_tdi_dyno_reveals_lower_power_in_test_mode_wvideo.html 

 

 

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

VWin test yazılımı araba dynoda iken rollerda sadece ön tekerlekler dönüyorken, arka tekerler dönmüyorken testte olduğunu anlıyormuş. 

Birileri 4wd dynoda yani arka tekerleklerin de döndüğü bir dynoda denemiş. 

2011 VW jetta 2.0 tdi+dsg araç. VW bu aracın 140 bg ve 320 Nm (236 lb ft) torku olduğunu söylüyor. 

Bu araba dynoya alındığında FWD dyno ise yani sadece ön teker dönüyorsa araba 138 bg ve 352 Nm (260 lb ft) tork üretiyor. 

Fakat dyno 4wd olursa öne ve arka tekerler birlikte dönerse o zaman test yazılımı devreye girmiyor , araba 136 bg ve 310 NM (228 lb ft)  tork üretiyor. 

Şİmdi iddia edilen 140 bg 320 Nm tork, çıkan 136 bg  310 NM tork. 4 yaşında bir araba için bu kadar kayıp bence normal. Denemeyi yapanlar emisyonu ölçemiyormuş.

Yani aracımın gücü torku iddia edilenden düşük bahanesi işe yaramayacak gibi. 

 

http://wot.motortrend.com/volkswagen_jetta_tdi_dyno_reveals_lower_power_in_test_mode_wvideo.html 

 

 

 

bana bi garip geldi. dynoyu çeviren tekerlek değil mi? yani fwd (yada rwd) bir araç 4wd dynoya çıksada çekiş olmayan tekerleğin dönmemesi lazım gibi geliyor bana.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Credit Suisse (İsviçre Bankası) Emisyon skandalının toplam maliyetinin 78milyar Euro'ya kadar ulaşabileceğini, bu bedelin VAG'ın likit varlıklarının ve söz konusu skandal için ayırdıkları bütçenin çok (yaklaşık üç kat) üzerine çıkabileceğini beyan etmiş. VAG'ın son yedi yıl'da elde ettiği kar'a denk gelen bu ceza ve ödemeler yüzünden şirketin mali tablolarının bozulacağını öngören İsviçreliler VAG'ın risk notunu yükseltmişler ve kredi notunu düşürmüşler.

Yani VAG kredi bulma/alma konusunda zorlanacak, kredi bulsa bile kötü puanlama nedeni ile daha fazla faiz ve gider ödemek zorunda kalacak. 

...bankacı / finans uzmanı değilim. Bu beyan/kararın olası etkilerini ancak bu kadar açıklayabiliyorum ... kusura bakmayın. (bkn.my name is Hıdır...)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

VWin test yazılımı araba dynoda iken rollerda sadece ön tekerlekler dönüyorken, arka tekerler dönmüyorken testte olduğunu anlıyormuş.

Birileri 4wd dynoda yani arka tekerleklerin de döndüğü bir dynoda denemiş.

2011 VW jetta 2.0 tdi+dsg araç. VW bu aracın 140 bg ve 320 Nm (236 lb ft) torku olduğunu söylüyor.

Bu araba dynoya alındığında FWD dyno ise yani sadece ön teker dönüyorsa araba 138 bg ve 352 Nm (260 lb ft) tork üretiyor.

Fakat dyno 4wd olursa öne ve arka tekerler birlikte dönerse o zaman test yazılımı devreye girmiyor , araba 136 bg ve 310 NM (228 lb ft)  tork üretiyor.

Şİmdi iddia edilen 140 bg 320 Nm tork, çıkan 136 bg  310 NM tork. 4 yaşında bir araba için bu kadar kayıp bence normal. Denemeyi yapanlar emisyonu ölçemiyormuş.

Yani aracımın gücü torku iddia edilenden düşük bahanesi işe yaramayacak gibi.

 

http://wot.motortrend.com/volkswagen_jetta_tdi_dyno_reveals_lower_power_in_test_mode_wvideo.html

 

 

 

Tersi olması gerekmiyormuydu. Yazılım devredeyken daha düşük güç, daha düşük tork dolayısıyla daha düşük emisyon. Bu işte bi terslik var

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

http://www.honestjohn.co.uk/news/volkswagen-emissions-scandal/volkswagen-emissions-scandal-owners-of-affected-cars-won-t-face-steeper-tax-bills/

 

İngiltere de arabası etkilenen insanlar araçlarının emisyon sonucu ne çıkarsa çıksın ilk deklare edilen rakamdan vergi ödemeye devam edecekmiş. Ayrıca hükümet diğer markaları da inceleyecekmis bakalım başka kimde uckagit var diye. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.