Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

VW'in başı kötü belada...


Kaan Yagizer

Önerilen Mesajlar

Bu video herşeyi açıklıyor. Merak edenler

[url=https://www.youtube.com/embed/GhvI2oeBPtY?feature=oembed]

Araba 4 tekerlek dönerken farklı sadece ön 2 teker dönerken farkli yazilim kullanıyor.

Çakaaaal VW

Bu videoyu izlemedi galiba Cenk abinin yazısını okuyanlar

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Gerçek şu ki "hileli" yazılım salt EA189 serisi için geçerli değil, bu yüzden dünya üzerinde 11 milyon araçtan ve Almanya'da 2,8 milyon araçtan söz ediliyor.
Hatta EA189'un geliştirilmesi esnasında daha 2005 yılında bu motorun emisyon testlerinde zorlanacağı düşünülerek bu hileli yazılımın geliştirilmesine karar verilmiş ve 2088 yılında kullanıma sokulmuş. Kararı kimin verdiği, yönetimin ne düzeyde haberdar olduğu henüz açıklığa kavuşmamış durumda, Ama 2011 yılında bir teknisyenin o dönemdeki bir yönetim kurulu üyesine bu durumdan söz ettiği Alman basınında yer buldu.

VW USA grubunun başkanı yakında kongreye hesap verecek.

Skoda, Audi ve VW şasi numarası ile arama imaknı sunuyor, olasıdır ki yakında Seat'da yapacaktır.

Skoda net bir şekilde etkilenmiş araçlar tanımladı: 1,2, 1,6 ve 2,0L 3 veya 4 silindi,rli dizel motorlar; Fabia II (2009-2014), Roomster (2009-2015), Rapid (2011-2015), Yeti (2009-2015), Octavia II (2009-2013) ve Superb II (2009-2015). 

Günlük kullanım için bütün bu haber salatasının hiç bir önemi yok. Motorlar sağlam, normal çalışıyor ve gayet iyi performans veriyor. Sadece test esnasında emisyonu olduğundan düşük gösteriyor. Çevreyi kirletiyorlar mı? Kesinlikle, tıpkı diğer marka ve modellerdeki yüz milyonlarla araç gibi. 

VAG dolandırıcılık yapmış, ama hala iyi otomobil üretiyorlar. Ayrıca VAG motorlarının tek kusuru emisyon değil ki, benzinlilerde acayip yağ yakıyor. 

Bu arada bu konudan sıkıldım nedense, bence giderek arabeskleşiyor sanki. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Emisyona göre vergiye yönelik bir açıklama gelmiş.

http://www.milliyet.com.tr/bakan-isik-volkswagen-sonrasi/ekonomi/detay/2127899/default.htm

 

Bunlar çevreyi düşünerek hareket ediyor olsa önce kamuya ait kara dumanlar saçarak gezen araçları trafikten men eder.
Gündemi takip ediyoruz mesajını aktarmak amaçlı göstermelik bir demeç.

Ama eminim emisyonu da işin içine katarak milleti çaktırmadan daha iyi nasıl söğüşlerizin hesaplarını yapıyorlardır, çevreyi değil cebini düşünüyordu hepsi. Daha yeni iş yapmadan oturan milletin sözde vekillerine üç maaş peşin ödeme kararı alındı, para bulmak şart. Pardon gene gereksiz siyaset oldu.
Doktorun eli hastanın cebinde ya herkesi kendi gibi sanıyor.  

  • Beğen 9
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bunlar çevreyi düşünerek hareket ediyor olsa önce kamuya ait kara dumanlar saçarak gezen araçları trafikten men eder.Gündemi takip ediyoruz mesajını aktarmak amaçlı göstermelik bir demeç.

Ama eminim emisyonu da işin içine katarak milleti çaktırmadan daha iyi nasıl söğüşlerizin hesaplarını yapıyorlardır, çevreyi değil cebini düşünüyordu hepsi. Daha yeni iş yapmadan oturan milletin sözde vekillerine üç maaş peşin ödeme kararı alındı, para bulmak şart. Pardon gene gereksiz siyaset oldu.
Doktorun eli hastanın cebinde ya herkesi kendi gibi sanıyor.  

Söylediklerinize kelimesi kelimesine katılıyorum. Siz böyle pata küte dalınca kötü hissettim kendimi :) Ben böyle bir demeç var diye paylaştım.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Söylediklerinize kelimesi kelimesine katılıyorum. Siz böyle pata küte dalınca kötü hissettim kendimi :) Ben böyle bir demeç var diye paylaştım.

Yok canım, sözüm size değil ki, bu düzen böyle gelmiş böyle gidiyor, köşesinden takıldım. Düzen değişse de düzülen değişmeyecek (bkn. Çetin Altan). 

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

http://www.radikal.com.tr/otomotiv/turkiyede-volkswagene-ilk-dava-1447704/?-volkswagene-ilk-dava-1447704& 

VW'e açılan dava'da talepler çok sert.

...kazanabilirler mi? Olasılık hiç de az değil.

Arkada da 1.5 Dizel PS reklamı çıkıyor bu arada :D

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

http://www.radikal.com.tr/otomotiv/turkiyede-volkswagene-ilk-dava-1447704/?-volkswagene-ilk-dava-1447704& 

VW'e açılan dava'da talepler çok sert.

...kazanabilirler mi? Olasılık hiç de az değil.

Yani bu ülkenin mahkemelerinde her türlü karar çıkabiliyor ama, bu da bana komik geldi. İddia ettiği yakıtı tüketen hangi marka/model var. Komple araçların satışı durdurmalı o zaman :) 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

http://www.radikal.com.tr/otomotiv/turkiyede-volkswagene-ilk-dava-1447704/?-volkswagene-ilk-dava-1447704& 

VW'e açılan dava'da talepler çok sert.

...kazanabilirler mi? Olasılık hiç de az değil.

Dava konusu edilen konular aslında tüm araçlar için geçerli sorunlar.

  1. Hiç bir araç fabrika verilerinde yansıtılan değerleri normal yol koşullarında tam olarak yakalayamaz. Yani burada bir aldatma değil sadece karşılaştırmaya yarayan standart veri üretimi amaçlanmıştır.
  2. Euro 5 normundaki hemen tüm araçlar sürüş koşullarında test değerinde elde edilen emisyon değerlerinin çok üstünde salınımlara sahipler, yani bu VW'e özgü bir durum değil ve firmaların bu değeri trafik koşullarında tutturacağız diye yasal bir taahüdü de yok bildiğim kadarı ile, eğer bu dava konusu olacaksa tüm markalar sıraya girerler. Bununla ilgili daha ayrıntılı bir mesaj yazacağım.

Talep edilen de ayıplı malın düzeltilmesi ve 5.000 TL değer kaybı tazminatının ödenmesi yönünde. Şimdiden yazayım bu davayı davacı kazanırsa bir sürü araç sahibi her marka araca karşı dava açmaya kalkar.

Bence medyatik olma çabasının ön planda olduğu bir dava ile karşı karşıyayız. Tabii ülkemizdeki guguk, pardon hukuk sisteminde ne çıkar bilinmez. 

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Tabii ülkemizdeki guguk, pardon hukuk sisteminde ne çıkar bilinmez. 

..iddianameyi okudum, valla "kazanır mı kazanır!" ... burada esas olan kanunun -ruhu- ...olay "Tüketicinin Korunması" için hazırlanmış ...hakem heyetindekiler falan kafadan "hadi anlaşın, üzmeyin müşterinizi!" diyor (o derece) yani heyet'ten lehine karar çıkacağı neredeyse garanti ... mahkeme dersen??? ... başta yazdığım gibi kazanır mı? kazanır.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Amerikada VW dizel sahipleri emisyon geri çağırmasına katılmaya gönülsüzmüş. Arabalarının sürüşünü atak ve eğlenceli (peppy and fun to drive) buluyorlarmış. Sözkonusu geri çağırmaya riayet ederlerse arabanın bu özelliklerinin ve yakıt ekonomisinin gideceğinden korkuyorlarmış. Kısaca yemişim emisyonunu diyorlarmış.. İşte bu zihniyetteki adamların ülkesinin koca VWyi batırmaya çalışması bence tamamen siyasi amaçlı. 

VW şu an etkilenen aracı olup da bunu etkilenmeyen bir araçla değiştireceklere 2000 dolar ekstra indirim önermiş. 

Bazı amerikalılar geri çağırmaya riayet edenlere de 2000-2500 dolar verilmesi gerektiğini düşünüyor. 

http://www.autonews.com/article/20151008/OEM11/151009834/vws-u-s-recall-could-be-thwarted-by-reluctant-diesel-owners

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.