Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Olcay Sert

Üye
  • Toplam İleti

    3.359
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    30

Olcay Sert tarafından yazılan her şey

  1. tatil boyunca evirip çevirdiğim çizik plak+elektro+mix set
  2. sorun üst limitte çıkıyor mesela son hız 210 iken 180e düşüyor. buda performans kaybı olduğunun ispatı. 80bg gerekirken benzinde 10 lpgde 12 yakabilir ama 125bg lazım olunca 30litre benzin yakacakken 36litre lpg yakamadığı için oluşuyor durum. 0-100 değerlerinde de 1sn civarı daha yavaş kalıyor lpg. videosunu çekmiştim bulayım arşivden.
  3. LPG kullanıpta "performansta bi değişiklik yok" diyenler; arabayı %100 performans ile mi kullanıyorda bunu söylüyor, anlamakta güçlük çekiyorum. Benzinin birim başına açığa çıkardığı enerji ile lpg nin enerjisi bir değil. genel kabul olarak 1 birim benzine 1.1~1.2 LPG eşdeğer oluyor
  4. atiker gold taktırın geçin ustanız iyi olsun yeter anadolu yakasında Emre mühendislikte montaj yapıldı 20bin kmdir sadece filtre değişti
  5. indirmeye başlamışsın usb'ye atıp kurulum yapımştım ben. varsa usb ona yazdırıver abi ne gerenk var şimdi lisanssız windows kullanmaya. bunun xp versiyonunda ne açıklar. msn programı mesela şifreleri açık tutuyordu sonra güncelleme falan yapsanda hepsi açık duruyordu. normalde böyle değil. neyse ben karıştırmayayım fazla sen memnundansan güzeldir tabii. ben lisansları g2a dan alıyorum kampanyaları bekliyorum baya baya indirimli oluyor.
  6. win 8.1 kurulu laptopa direkt win 10 kurdum. ne kod istedi nede başka bişi, anahtarı biostan görüp onayladı. win 7 ile durumlar nasıldır bilmiyorum
  7. binince arabaya; midesi alt üst oluyor insanın, kulaklar çınlama yapıyor beya aynı rollercoaster tadı
  8. lunapark trenine sende bindin mi?
  9. Olcay Sert

    1.6 Eb (The Red)

    tıkırtı uzmanı olarak sen bulursun beya bi tur daha atıver
  10. bi yakınım 1999'da mitsu carismayı daha çıkarken perte çıkarmıştı. kaskoyu yaptırdığı için yeni araba verilmişti
  11. fuelio kullanıyorum takip için telefondan rahat oluyor
  12. istanbul / maltepe / emre mühendislik. ankarada da referansı kuvvetli bi kaç yer vardı ama hatırlayamadım siz bulmuşunuzdur zaten
  13. @Burak Güneş atk gold kullanıyorum nerdeyse iki yıldır sadece filtresini değiştirdim o kadar. 29bin olmuş sayaç. çoktan amorti etti hatta bide tatil hediye etti bana
  14. başka söz kalmamış ama ben lafımdan geri kalmıyayım. öğretmenin söylemi doğru olaydı vag grubu hep özel sipariş geçmiş beya, bu nasıl bi mantık hatası. önceki araçlarımın hiçbiri bayide yoktu en az 2-3 ay beklemişimdir. demekki ben hep UNIQ araçlara binmişim daha neler. 2010 kasımda astra siparişi geçtim. grinin bilmemne tonunu (gece farklı görünüyor gündüz farklı) görmüştüm o olsun dedim illa. 2011 ocakta teslim aldım. bu araçta mı bir tane; hadi canım
  15. CD DVD yok bu modelde karıştırdın galiba eski modeldir dediğin
  16. Radyo dışında tatmin edici aynı panel çerçeve farklı
  17. para geldiği müddetçe olmayacak olanlardır. hiçbir zaman ormanı göremediler, hep ağaçları hedef aldılar; böyle oluncada kökü zarar olsa, devam edecek söğüşleme uygulamasıdır
  18. bende diyordum birileri çinemi gidecekti neydi
  19. satış linki koyayım belki biri ilk olur https://www.aliexpress.com/item/10-4-HD-1024x768-Android-Car-Stereo-Headunit-For-Ford-Focus-2012-Auto-Radio-GPS-Navigation/32813516433.html
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.