Jump to content

Sercan Yılmaz

Üye
  • Toplam İleti

    60
  • Katılım

  • Son ziyaret

Toplam Beğeni

35 Poor

Sercan Yılmaz Hakkında

  • Yaş 32
  • Derece
    Ambiante

Profil Bilgileri

  • Yaş 32
  • Şehir:
    adana
  • Arabam:
    '07 Focus 1.6 Collection
  • Meslek:
    Elektrik Teknik
  • Cinsiyet:
    Bay
  1. Focus 2 Yan Çamurluk Sinyali ve Ampuller Hakkında

    Forumda ampül kodları mevcuttu. Çamurluk sinyalide ya geri yada ileri iterek çıkar muhtemelen. --0 dakika sonra eklendi-- Focus 2 ampul kodları yazarsanız forumda çıkar
  2. Focus 1.6 2010 Otomatik Titreme Sorunu

    Yani aklım gelen bu oldu dediğim gibi en azından gaz ayarı ücreti düşük bi denemekte fayda var. Motor kulagı arızasındada lakırtı yapar araç hareket halindeyken gazdan ayağınızı çektiğinizde vuruntu yapar. Tabi olayı tam göremediğimiz için afaki konuşuyorum.
  3. Focus 1.6 2010 Otomatik Titreme Sorunu

    Bi gaz ayarı yaptır derim
  4. Focus 1.6 2010 Otomatik Titreme Sorunu

    Motor kulagı rölantide yapmaz gibime geliyo yanlışta olabilirim. Araç çalışırken motorda aşırı titreme varsa bi gaz ayarı yaptırın düzelecektir. Bendede çalışmada düzensizlik vardı gaz ayarıyla sorunu giderdik
  5. Focus 2 Ye Single-din Teyp

    Sanırım n11 den almıştım tam hatırlamıyorum bı arastirayim --1 dakika sonra eklendi-- http://m.n11.com/ford-focusmondeos-max-siyah-teyp-cercevesi-P159422419 --1 dakika sonra eklendi-- Bu linkten aldım direk resimden tanidim. [emoji16] --8 dakika sonra eklendi-- Bu linkten alabilirsin bende buradan almıştım
  6. Focus 2 Lpg Tüketimi Fazla

    Yani doğrudur ama benim araca LPG takilali 8 ay oldu Ocak ayında montaj yapildi Aşırı LPG tüketimi motora zarar verebilir yazmışsınız. ben uzun süredir lpg kullanımı olarak algıladım bi an şimdi dediğinizi anladım kusura bakmayın kubilay bey. Yani aşırı yakıt dediğiniz gibi zararı hem motora olabilir, hem cebime oluyo Bakalım araştırmaya devam. İnşallah sorunu çözebilirim. Uzun yol yakıtım iyi gibi (bana göre biraz fazla) diğer arkadaşların yorumlarına göre, şehir içi hadi 10-10,5 lt civarı olsa çok çok normal diyeceğim ama bi türlü inemedik o değerlere.
  7. Focus 2 Lpg Tüketimi Fazla

    Valla benim tüm kimya bozuldu şu an [emoji1] [emoji1] [emoji1] [emoji1] Kubilay bey 55lt x 5 TL den hesaplayinca. Bakalım bı kaç arkadaşımla görüşme icerisindeyim buradanda bilgi amaçlı yazdim. Olmadı en son sizin söylediğinizi yaparım teşekkürler yorumunuz icin
  8. Focus 2 Lpg Tüketimi Fazla

    Tekrardan kafanızı şişiriyorum ama. Son LPG sarfiyatım facia! 75 km'de LPG aldım ve bu katedilen yol'un tamamı şehir içinde yapıldı. 10,7 lt LPG aldım. yani 100 km'de 14,25 LT gibi bi rakam çıkıyor ortaya Km'ye 36,7 kuruş . Ne yapacağız bu arabaya anlamayamadım ki. Ne gibi bir sıkıntı olabilir. Neresine baktırayım ne yapayım bilemedim. Bujiler değişti ateşlemeyi eksik yapsa araç bilgisayara bağlandığında ateşlemeyle ilgili sıkıntı görünür oda yok, Araç üzerinde atiker obd 2 Sıralı sistem lpg var!
  9. Focus 2 Lpg Tüketimi Fazla

    Bakalım LPG firmasıyla görüştüm, birazdan oraya geçeceğim. Telefondaki görüşmemiz neticesinde gaz aldığımız firma aynı ve kendisinde 1,3 Toyota aracin fazla yaktigindan sikayetci. Gidince biraz daha konuşma fırsatı bulur ve elle tutulur bi sonuç çıkarırız insallah. Değerlerde sorun yoksa başka petrolleri deneyeceğim.
  10. Focus 2 Lpg Tüketimi Fazla

    Teşekkürler Olcay bey bilgiler için ama bugün tam 300 km de yakıt aldım 33,2 lt LPG aldı ve şaşırdım. 200 km uzun yol otoban 120 yi gecmedim diğer kısım şehir ici. Araç Yakında cebimize incir ağacı dikecek sanırım. Netten araştırmalarım sonucu Yarın bi LPG basıncına baktiracagim. Bujilerde yeni degisti. Bu yakıtı nasıl düşürürüz bilemiyorum.
  11. Direksiyondan Gelen Gıcırtı

    Yeni gördüm kusura bakmayın! Şu an bende kalmadı ses herhangi bişede yapmadım. Teşekkürler yorum için
  12. Baskı Balata mı Volant mı?

    Motor ve şanzıman kulaklarına bakıldımı aracın? @Uraz Uygun
  13. Focus 2 Lpg Tüketimi Fazla

    Normal diyorsunuz yani Olcay bey Sizin tüketimleri göremedim açılmadı link. Belki iş yerinde kısıtlamadan kaynaklı açılmıyoda olabilir. @Olcay Sert Teşekkürler Hilmi bey Yorumunuz için @Hilmi Solak
  14. Focus 2 Lpg Tüketimi Fazla

    Merhaba arkadaşlar, Aracım 2007 model, Focus HB, 1.6 Ti-vct motor, 115 bg, Düz vites. 1 hafta önce uzun yola çıktım ve yakıt sarfiyatının fazlalığından şüpheleniyorum, bu araçtan kullanan arkadaşlar alttaki verilere bakıp kendi araçlarıyla kıyaslamaları mümkünmüdür. Tabi ki kullanım farkları olacak aramızda tam net aynısı olacak diye bişe yok ama en azından değerler birbirine yakınmı yoksa fazlamı onu öğrenmek istiyorum... Aracımın baskı balata değişeli 2 ay oldu bujiler ve yağ & yağ filtresi uzun yola çıkmadan değişti bunu da belirteyim. Ceyhan - Niğde 260 km 27,54 LT Lpg 100 km'de 10,59 LT (Burada rampa Fazla) Niğde - Konya 270 km 22,61 LT Lpg 100 km'de 8,37 LT (Düz yol) Konya - Alanya 235 km 18,82 LT Lpg 100 km'de 8,00 LT Alanya - Konya 254 km 23,56 LT Lpg 100 km'de 9,27 LT Konya - Adana 314 km 24,90 LT Lpg 100 km'de 7,92 LT (Fazlasıya İniş) ARACIN TEKNİK VERİLERİ 1.6 Duratec Tİ-VCT 115 BG aracın teknik verileri Şehir İçi: 8,7 LT Şehir Dışı: 5,4 LT Ortalam: 6,6 LT Araçtan Tabi ki teknik verileri yakalamasını beklemiyorum. Kullanım esnasında klima açık, duble yollarda aracı CC ile 115 km/h kullanırım. Bu verilerle Toplam 1333 Km yol yaptım (LPG fiyatları Farklı) 296 TL'lik sarfiyat, Toplam 117 LT LPG aldım, Ortalama 100 km'de 8,7 LT İlgilenip yorum atacak arkadaşlara şimdiden teşekkürler. Herkese iyi forumlar....
  15. Baskı,Balata, Bilya Değişimi

    kusura bakmayın yeni gördüm bi süredir giremedim forum'a @Cihan kose. Ergün otoda değişim yapıldı...

Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Kurallarını kabul etmiş olursunuz.