Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Aydın Baran

Yönetim
  • Toplam İleti

    7.996
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    22

Aydın Baran tarafından yazılan her şey

  1. Evet konuşmaya bile gerek yok bence; senaryolar yıllar önce çizildi bu bölge için.Neyin ne olacağı belli. Elini yakmak istemeyenler maşa kullanır; bütün olay bu.
  2. Demek ki montajını adam gibi yapınca omsa'nın çıtaları gayet güzel uyuyor F3'e
  3. Bence silindir çok farklı olmuş ve hoş görünüyor. Beğendim açıkçası
  4. Arabayı teslim aldım kapıyı açtım hem halı hem kauçuk paspas var. Alın kauçuk paspasları hiç sevmem dedim; toplayıp bagaja koydular. Yağmurlu havalarda falan belki kullanmak istersin dediler. iyi hadi kalsın dedim
  5. Forum yönetiminden Maguiars'ta detaylı boya parlatma hediyesi kazandın Abi tebrikler.
  6. Kalitesi daha yüksek olduğu için yine düşük puanda kalır, ayrıca liste fiyatlarından mı bu fark?
  7. Şuanda piyasada olan hiç bir vw fiyat/kalite karşılaştırmasında emsalleri ford modellerinden daha iyi sonuçla çıkamaz.
  8. Çok kolay yarışma yapıyoruz demek istiyorum Soruları kazık yapalım azcık.
  9. Küçük yaştaki bir çok arkadaşımız bilmiyor tanımıyor olabilir ancak Türkiye'de bir döneme damga vuran isimlerden biridir. Akciğer kanserine yenik düştü. Allah Rahmet eylesin. Bilinen şarkılarının başında "Bir şarkısın sen" (samanyolu) gelir. http://www.dailymotion.com/video/xtzy1b_sanatcy-berkant-vefat-etti_creation
  10. Aydın Baran

    Ön Düzen Ses

    Kasislerden geçerken herhangi bir ses duymuyorum. Forumda daha önce konuşulmuştu 2 tür ses var ancak herkeste direksiyon tıkırtısı varken 2. tür ses herkeste yoktu hatırladığım kadarıyla. Cem Abi; direksiyon tıkırtısı dışındaki diğer ses için birşey yaptırmıştı serviste diye hatırlıyorum; konuya bakarsa detaylı bilgi verecektir.
  11. Aydın Baran

    Ön Düzen Ses

    32 psi doğru; peki şimdi yok mu o ses? Alparslan bu bahsettiğimiz sesi duymuyor olabilirsin; her yerde her koşulda yapmıyor; bozuk yolda ve çok yavaş seyretmek ve ortamın sessiz olması gerek duymak için. Açıkçası bu birleşim bir araya gelip bu sesi yapması çok nadir ve rahatsız edici olmadığı için ciddiye almıyorum ben. Eski opel corsamda direksiyon kutusu sesinden aracın içinde durulmuyordu mesela.
  12. Aydın Baran

    Ön Düzen Ses

    Mübalağa Focus 3 lerin direksiyon kutusunda ses var; ancak rahatsızlık pek vermiyor. Bozuk yolda ve çok düşük hızda seyretmek gerek duymak için. Normal seyirlerde ses duyulmuyor.
  13. Aydın Baran

    Ön Düzen Ses

    Direksiyon kutusu tıkırtısı.
  14. Turbonun plastik borularını kontrol et. Kelepçeler gevşemiş yada plastik boru yırtılmış olabilir. Metal boruya bakmana gerek yok; çatlasa bile böyle ses çıkartamaz.
  15. Hangi sigorta şirketi bu? Başkasını denedin mi?
  16. Yaklasik 5 yil kullandim, ilk gunler birkac kez baktim direksiyona.kullandikca elim oyle bir alisti ki birdaha bakmadim. F3 te aydinlatmali ama hic bakmiyorum, olmasa da olurmus elim hemen alisti.
  17. Ellerinize saglik, tesekkurler. Ben mevcut aciklamalardan f3'un cok az bebeklik hastaligi tasidigini dusunuyorum. Ne dersiniz?
  18. Merakla senden gelecek haberleri bekliyoruz. Hayirlisi.
  19. Merceksiz fara xenon takıp; ben kimseyi rahatsız etmiyorum demek sadece cahilliktir. Xenon farlar mercekler için geliştirilmiştir.Araçta mercek olması gerekir ki ışık dağılmasın.Aşağıda eğsen direk yere doğruda baktırsan olmaz; hem kendin yolu göremezsin hem de karşıdakinin gözünü alırsın. Merceksiz fara xenon takanlara ceza kesmeyen trafiğe de buradan saygılarımı sunuyorum.
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.