Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Yakup Ç. A.

Yönetim
  • Toplam İleti

    55.604
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    584

Yakup Ç. A. tarafından yazılan her şey

  1. Başlıkta da yazdığım gibi Apple bugün bildiri yayınladı; Tüm Türkiye (Avrupa) Garantili iPhone 3GS, 4, 4S sahiplerininin USB adaptörlerini güvenlik riski doğurabilir diye. Yapmanız gereken şey aşağıdaki fotoğrafa bakıp eğer soldaki gibiyse adaptörünüz, yani ''A1300'' ise değiştirmeniz faydanıza. Apple ücretsiz olarak bu değişimi sağlayacak. Eylül 2009'dan Ekim 2012'ye kadar satılan modeller de bu adaptör yollanmış Aşağıdaki ülke cihazları Albania Austria Belgium Bulgaria Croatia Czech Republic Denmark Egypt Finland France Germany Greece Hungary India Indonesia Israel Italy Latvia Lithuania Luxembourg Macedonia Moldova Montenegro Netherlands Norway Poland Portugal Romania Russia Slovakia Slovenia South Africa Spain Sweden Switzerland Turkey Vietnam Yahu o kadar türkçe yazdık meğer yazılmışı varmış işte link: Haber linki O link'e tıklayarak nereden değişim yapabileceğiniz öğrenebilirsiniz: Randevu Linki i5 sahipleri de buraya bakmayı unutmasın Bizde varmış 4S bu
  2. Memnun oluruz, sizlere fayda olacak herşeye açığız. Kısa sürede ulaşmaya çalışırım.
  3. Abi beklersen alıyorsun sonuçta ::
  4. Buna premium paket ekleyip üzerine 2.000 inmek lazım. Yani inmesi zor o şekilde geliyor arabalar. En baz yok (en azından yoktu) http://www.focusclubtr.com/index.php?/topic/7618-Volvo-V40-D2-Powershift-
  5. Önce tuş sonra diğer aktarma parçaları kontrol edilmeli diyorum. Nasıl yardım edebiliriz acaba başka
  6. Bu arada titreşim motora bişey yapmaz.
  7. Mert bey aramıza hoş geldiniz fakat lütfen ilk bulduğunuz başlığa ileti yazmayınız, uygun bir başlık bulunuz eğer yoksa yeni başlık açınız. Bu bölüm FOCUS 2 YANİ 2004-2011 MODELLER arası içindir. Ayrıca test menüsü sizin girip araştırma yapmanız gereken yerler değil internetteki her bilgi de doğru olmaz bunları unutmayınız. Kolay gelsin.
  8. Yine anlamadınız, neyse hocam boşverin benim dediğimi.
  9. Onu demiyor hem usta hem arkadaş..İki motor arasındaki ayrım kelimesi güçlü ibaresi.. Neden böyle yaklaşıyorsunuz ilginç
  10. Yukarda çap diye arama yapın anasayfaya gelip. Göreceksiniz zaten ölçüsünü. Herşey var sitede bi aratsak keşke
  11. BMW o yahu Ford eğer usa için ayrı tedarik alıyorsa o iş olmaz.
  12. Burası oto galerisi değil ki lütfen uygun başlıkları kullanın
  13. Değişmez diye biliyorum içindeki parçalardan dolayı, usa'dan gelen yani grey market araçlarında bu problem var. Yazılım ile olsa onlar yapardı sanırım
  14. @Halil İ., Forumun neredeyse tüm bakım başlıklarında sorulan sorular bunlar biraz baksanız bulabilirsiniz özel bir başlık yok. Uygun parça olduğu sürece herşeyi yapabilirsiniz
  15. 1.5 tdci ile değişirsiniz ilerde temelli çözüm şaka bir yana eski kasa da turbolar yapısı itibari ile farklıydı ama yenileri aynı.
  16. Otomatik Oluşturulan Mesaj Bu konu bir moderatör tarafından kapatıldı. Neden: Zamanı gelince kilidi açılır. Gereksiz tartışmayalım Eğer bu eylemi kabul etmiyorsanız; bu yazıyı rapor edin, bir moderatör veya yönetici bunu yeniden kontrol edecektir. Saygılarımızla, Focus Club Tr Yönetimi
  17. O pembe mi yoksa telefondan mı öyle aman allahım diğer renkler tutmuş gerçi
  18. Yarım saat ancak belki daha az
  19. Buarada kasko'suz gezmek dolaşmak satış yapmak da bir sorun yok. Satıcı haklı gibi duruyor. Sigorta olması yeterli.
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.