Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

1.0 Ecoboost Tanıtımı & Üretim Başladı ! - Made in Germany


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

BUGÜN 1.0T TEST ETTIM.

Öncelikle Şahsuvaroğlu ve otokoc atasehirde yeni seri araç yok . Bora otokoc ankarada test aracı gördüğüne göre otokoc istinyede vardir dedim. Tlf etmeden atladım gittim. Baktım kapıda mars turuncu hb focus var plakalı. Firmalar test arabalarını genelde kapı önüne koyar diye geçerken göz attım ve sürpriz. Sonyli araba. Hemen arkaya baktım. Econetic ibaresi. Belli ki 1.0T tit+smart. Içeri girdim, kapıdaki 1.0T titanium+smart paket mars turuncu test aracı mi diye sordum. Etkilendiler....Evet dediler ama bugün test yok hafta içi gel dediler. Nasıl geleyim çalışıyorum dedim. Hadi yürü test edelim dediler ve çıktık ben, bizim hatun ve görevli.

- 1750 devrin altında zayıf gerçekten.

- 4000 ve üstünde dizellerden iyi

- Genel olarak 1.6dan hallice.

- Sesi çok tatlı zaten dinlemezsen duyulmuyor

- Gazi kesince motor freni hiç yok azcik bas bırak sanki sonsuza dek gidecek gibi.

Tit + smarta bizim hatun bile bayıldı hatta renkli ekranları çok beğendi. Geçtik masaya, stok listesine girmiş hic araba yok. Eee ne olacak dedim. Radyoda tv de reklam yapıyorsunuz araba yok...tssssss.

Bu arada araba tit+smart ama on cam ısıtma, yol bilgisayarında driver alert falan vardı . Bu tekno paket demek değil mi?

Ben 1.0T ye ikna oldum ama sony de yabana atılır gibi değil. Indirimli 1.6T veya atm 1.6 tit+smart da çok çekici.

Bu mesajı cepten yazdım olası imla hataları affola, aklıma bir şey gelirse eklerim.

H. Cenk Köse tarafından düzenlendi
  • Beğen 10
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

BUGÜN 1.0T TEST ETTIM.

Cenk paylaşım için teşekkürler, iyi geldi...

Bütün yazdıklarının arasında bence en önemlisi hanımın beğenmiş olması ki bazı zorları kolay yapabilir.

Sevindim gerçekten.

Aslında maksimum torkunu 1400 devirde kazanan bir motor için düşük devir performansını zayıf bulmuş olman beni biraz şaşırttı.

Gazı bırakınca kayması bahsedilen bir öelliği idi, kullanması alışma gerektiren bir durum ama ekonomiye çok katkısı var kendini buna göre ayarlarsan, fark etmen ve değinmen iyi olmuş.

Hibrdi yapıya da bir tür hazırlık bu motor bence.

Fiyat konuştunuz mu hiç?

Teslimat için ben ne zamandır söylüyorum zaten bir daha yazmayacağım, ama ön ödeme ile bile düşünülebilir, cazip fiyat yaparlarsa.

Hayırlısı...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Tekno'da mevcut bu araçta... :)

Smart geldi mertlik bozuldu :D

En önemli nokta; tüketim ne alemde idi ?

Maalesef bakamadım . Ne yalan söyleyeyim bir bakayım dedim. Ekran animasyonlu bir şekilde driver alerte falan geçince tüketime bakmayı falan unuttum. zaten hemen indik hanımefendi bizden sonra çıkacaktı. Tüketim düşüncem yok ben onu makul tükettiririm.

Cenk abi beğendiyse bu iş olmuştur,ötesi yok :)

Sonra style bir focusun içine girdik. Bizim hanım onu da beğendi zaten manüel klima düğmeleri var elde, kol dayama taktırırsın olur biter dedi. Hatta stoklara o baktırdı. Trend X filan stoğa girmiş olsa korkarım kapora falan vermeye kalkışırdı. Son olarak rangera baktık bizim hatun ona da bayıldı. Ohh 4 çeker kapat arkasını jip gibi gez dedi (sonbaharda taşınacağımız yeni ev istanbulda 2 derece soğuk yüksek ve soğuk bir yer karda kışta normal araçların o rampayı çıkamayacağını düşünüyor). Bir sır vereyim Rangerın manüel klima düğmeleri fırın düğmesi gibi değil VW tipi ..Enteresan bu FORD en çok sattığı focusta fırın tipi düğme rangerda daa modern bir düğme..

Cenk paylaşım için teşekkürler, iyi geldi...

Bütün yazdıklarının arasında bence en önemlisi hanımın beğenmiş olması ki bazı zorları kolay yapabilir.

Sevindim gerçekten.

Aslında maksimum torkunu 1400 devirde kazanan bir motor için düşük devir performansını zayıf bulmuş olman beni biraz şaşırttı.

Gazı bırakınca kayması bahsedilen bir öelliği idi, kullanması alışma gerektiren bir durum ama ekonomiye çok katkısı var kendini buna göre ayarlarsan, fark etmen ve değinmen iyi olmuş.

Hibrdi yapıya da bir tür hazırlık bu motor bence.

Fiyat konuştunuz mu hiç?

Teslimat için ben ne zamandır söylüyorum zaten bir daha yazmayacağım, ama ön ödeme ile bile düşünülebilir, cazip fiyat yaparlarsa.

Hayırlısı...

Abi düz zeminde kalkışta tork yeterli. Ancak hafif rampalarda zayıf kalıyor. Hatta hanımefendi bizi acaip bir dik rampaya getirdi. Rampa işini burada deneyin diye . Ben de devri geberttim 2de bakalım ne olacak dedim ve tabii çıkamadı. Hill holder olduğunu unutup elfrenli biraz patinajla kalktı. Performans verileri 1.6dan kötü ama tork nedeniyle sanki biraz daha iyi gibi hissettiriyor sanki..

Motor freninin olmaması benim denemek istediğim bir şeydi. Ben sürücüleri anlamıyorum şimdi sahil yolunda gidiyoruz 60-70le ilerde ışık kırmızı oluyor. İnsanlar en az 1 dakka kırmızı yanacağını bildiği halde gaz bile kesmiyor sonra da frenle duruyor.Bu bana garip geliyor sanki F1 yarışındayız da geç frenajla bir sıra kazanmaya çalışmak gibi.. Ben ise hemen gazı bırakıp arabanın gebermesini beklerim . Bazen kısa kalıyor falan. Ben işte gazı bırakıp o arabayı salma işini çok yaparım, o yüzden benim için önemliydi.

Olmayan arabanın teslimatını ve fiyatını konuşma gereksiz geldi. Numaramı aldılar belli olunca arayacaklar. zaten KaanSan ile de konuşurum almayı düşünürsem. Diğer başlıkta konuşuluyor tit+smart en iyi falan diye ama bence focusta X paket elzem. Çünkü deri koltuklar xenon ve LEDler focusu bir üst sınıfa taşıyor resmen.Eski kasada da öyleydi titXe binen bu gerçekten focus falan mı diyebilir yani.. TitX smart için şartları zorlamak lazım gibi. O da ekstra para biriktirmek demek..

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

BUGÜN 1.0T TEST ETTIM.

- Gazi kesince motor freni hiç yok azcik bas bırak sanki sonsuza dek gidecek gibi.

Aynı durum tdci F3 içinde geçerli; bende de şaşkınlık yarattı bu durum; ayağımı gazdan çekiyorum araba o kadar yavaş devir düşürüyor ki akıp gidiyor resmen.

Motor freni yok sanki arabada :) FII de ayağını gazdan çekince anında yavaşlamaya başlıyordu araç.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Aynı durum tdci F3 içinde geçerli; bende de şaşkınlık yarattı bu durum; ayağımı gazdan çekiyorum araba o kadar yavaş devir düşürüyor ki akıp gidiyor resmen.

Motor freni yok sanki arabada :) FII de ayağını gazdan çekince anında yavaşlamaya başlıyordu araç.

Otoyolda balçova rampasında uzunderede 6 vitese atıyorum teee aşağıya kadar sanki boştaymış gibi iniyor araç :)

Hızıda 120 km civarı oluyor girişe yakın.Tam peygamber vitesi :)

ferhat tezcan tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Otoyolda balçova rampasında uzunderede 6 vitese atıyorum teee aşağıya kadar sanki boştaymış gibi iniyor araç :)

Hızıda 120 km civarı oluyor girişe yakın.Tam peygamber vitesi :)

180 le falan geçiyorum ben orayı; denk gelmeyelim yani :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

180 le falan geçiyorum ben orayı; denk gelmeyelim yani :)

Ne gerek var upuzun rampa takarım 6 ya bakarım keyfime çünki ertesi gün o rampanın çıkışında ordan kar ettiğim mazotla tapagaz tırmanıcam o rampada. Rampa yukarı denk gelirsen plakamı takip et edebilirsen.Marifet rampa yukarı basmak rampa aşağıya herkez basar :) ferhat tezcan tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

180 le falan geçiyorum ben orayı; denk gelmeyelim yani :)

Bak hatta benden sana hodri meydan hemde daha tehlikesiz.

2 mizde o rampada rampa yukarı gauge menüsünden digital km göstergesini açarak zirveye yani tam üst geçitlerin olduğu yere kadar.Kaç km hızla çıktığımızın videosunu çekelim(tabi gece geç saat te sakatlık olmasın senin açından :) ) O videoyu da forum a yükleyip sonucu tüm arkadaşlarla paylaşalım.

kaybeden diğerinin üstünlüğünü kabul eder ve tüm izmir üyelerine kordonda bir çay ısmarlar(bak ne insaflıyım) Hayde bakalım :)

Ben en son klima açık 6. viteste yol boş ve gece saat 3 te denediğimde 159 km hızı gördüm.

Ama aynı zaman aralığında yapmalıyız ki rüzgar akımı hava değerleri eşit olsun.

ferhat tezcan tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ben ikinizden de uzağa işerim, bu yaşımda bile....

senin arabanın aynısından test sürüşü yaptığımda o rampanın başından değil ortasından başlamıştım en zirvede hızım198 idi.

Sen bizim aramızda sadece hakem olabilirsin yetişip ikimizide yolda gider halde kontrol edersin :)

ferhat tezcan tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

senin arabanın aynısından test sürüşü yaptığımda o rampanın başından değil ortasından başlamıştım en zirvede hızım198 idi.

Sen bizim aramızda sadece hakem olabilirsin yetişip ikimizide yolda gider halde kontrol edersin :)

Hımmm, sen anlamamışsın...

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.