Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Türkiye'de Satılan 1.6 Dizel Ve Altı Otomatik Vites Teknik Değerleri (Dizel Otomatik & Tüketim)


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

Türkiye'de Satılan 1.6 Dizel, 1.5 Dizel ve 1.4 Dizel Otomatik Vites Teknik Değerleri

İçindekiler:

- Ford Focus 1.5 TDCI PowerShift

- Volkswagen Golf 1.6 TDI DSG

- Peugeot 308 1.6 BlueHDi EAT6

- Renault Megane 1.5 dCi EDC

- Toyota Auris 1.4 D-4D M/M

- Citroen C4 1.6 BlueHDI EAT6

- Hyundai İ30 1.6 CRDI 7 ileri DCT

- Kia Cee'd 1.6 CRDI 6 ileri Otomatik

- Seat Leon 1.6 TDI DSG

- BMW 1.16d 8 Steptronic

- Mercedes A 180 CDI 7G-DCT

- Volvo V40 1.6 D2 PowerShift

- Audi A3 1.6 TDI S-Tronic

- Skoda Octovia 1.6 TDI DSG

- Opel Astra 1.6 CDTI

Güncel Tablo 31 Temmuz

Tıkla Büyüt

teknikson.jpg

ilk tablo

Tıkla Büyüt

FocusClubTr--1432744766.jpg

 

 

Bu araçların ortalama fiyatları başlığımız

Manuel versiyonlarının fiyatları başlığımız

B sınıfı benzinli otomatik fiyat başlığımız

  • Beğen 8
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Her nekadar JJ sınıfında da yer alsa eşeğin büyüğü ahırda kalmış yeni Honda CR-V :) koca cüssesiyle 10 saniyenin altındaki tek küçük hacimli 4 çeker dizel otomatik...

 

Eşek demişken Auris hakikaten tam bir eşekmiş :)

Abdussamed Acar tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Emek isteyen güzel bir çalışma olmuş.

 

Yanlış hatırlamıyorsam 308 1.6 blue-hdi 6 eat'nin 0-100 ivmelenmesi 9.5 sn idi. Citroen dizel de 6 eat şanzıman henüz gelmedi diye biliyorum.

 

Premium markalardan listede olmayan mini 1.5 dizel otomatik 5 kapının ivmelenmesi de 9.4 sn. olarak belirteyim. (en azından 10 sn altına inebilen bu sınıftaki dizel otomatik araçları tespit etme adına) 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Premium olmak ne demek?

Bakınız BMW 1, daha düşük güçte motor ve daha ağır kasa ile hem daha fazla performans hem de daha düşük yakıt tüketimi.

Tabii VAG grubu araçlardaki 105 PS motorun da daha düşük güce rağmen eşit veya daha iyi performans vermesi ve daha düşük yakıt tüketimine sahip olması da verimliliğin en azından kağıt üstünde çok daha iyi olduğunun bir göstergesi. 

Toyota umarım düzgün bir dizel yapmaya başlar, yoksa hali içer acısı.

Bu arada golf Almanyada 110 beygir ile satışa çıkmış. Şehiriçi değeri biraz daha iyi gibi ama ortalamada aynı kalmış.

Türkiye'de de var ama bildiğim kadarı ile DSG'li değil. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Eline emeğine sağlık @Yakup, yeni araç alacaklar için (ben) değerli bir tablo olmuş teşekkürler. İşin enteresan tarafı Fransız ve Kore arabaları güçlü motorlara sahip. Ama Koreler yakıtta cimri değiller. Fransız araçlarına da ben sıcak bakmıyorum. Yoksa bu tabloya göre 308 alınır @H.Cenk katılıyorum. Volkswagen grubu (Audi hariç) fix motor. En güçlü motor Astra da görünüyor ama yakıt nedir bakmak gerek. Benim tercihim bu tabloda aile aracı olarak Focus, Mazda 3 veya Astra olurdu. 1 senem daha var seneye bir tablo daha bekleriz :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 1 ay sonra...
  • 1 ay sonra...
  • 3 hafta sonra...
  • 6 ay sonra...

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.