Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ekim 13, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 13, 2015 Goodyear Vector 4Seasons Gen-2 alalım size, temiz Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Burhan Bakar Yanıtlama zamanı: Ekim 13, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 13, 2015 Goodyear Vector 4Seasons Gen-2 alalım size, temiz Olur hocam Sanırım bu araştırma çılgınlığı ilerleyen yıllarda ruhumuzda derin yarıklara neden olacak Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Aralık 6, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 6, 2015 Yaklaşık 3 haftadır kullanıyorum Cross Climate'ı. n11'de düşük fiyatla görünce kışın ara sıra karlı bölgelere giden biri olarak Antalya'nın sıcak kışında bayılmayacak, karda da kaymayacak bir opsiyon olarak mantıklı geldi. Kar kısmını yorum yapamıyorum şimdilik. Ama kuru ve ıslakta yaz lastiklerini kesinlikte aratmadığını, tutunmanın neredeyse 20 Bin km devirmiş CPC5'lerden kuru ve ıslakta kat kat iyi olduğunu, ayrıca ıslakta kızaklama direncinin daha yüksek olduğunu rahatlıkla yazabilirim. Üstelik kıyaslamayı 205 ve 215 tabanlar arasında yapıyorum. Düz gidişte ve dönüşte kararlı ve istikrarlı, geri bildirimi yeterli. Yani ılık kışta memnunum, karda buzda ne olur ileride göreceğiz. Diş yapısına rağmen oldukça da sessiz. Tek dezavantajı var, taban çok sert, bu da küçük engebeler karşısında aracı konforsuzluk sınırına getiriyor ve açıkcası beni de pek mutlu etmiyor. Yani bu haliyle dört mevsim kullanmaya pek tahammül edemem. Ayrıca daha önce de yazmıştım sanırım Türkiye'de satılanlar 94XL (extra load), tabii bu yük sınıfına çıkabilmesi için muadili 91'i için ideal basınç değerinin 3-4 Psi üstünde kullanılması gerekiyor, ben 91'e razıyım 31-32 hava ile kullanıyorum. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Aykut Dizdar Yanıtlama zamanı: Aralık 9, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 9, 2015 On 25.09.2015 at 21:50, Cem Boneval said: Autobild güncel dört mevsim lastikleri ayrıntılı sınamış. Puan tablosu aşağıda (1 en iyi, 5 en kötü) Marka/Model Karlı zemin Islak zemin Kuru zemin Maliyet Kanaat Goodyear Vector 4Seasons Gen-2 2 1- 2 1- Mükemmel Michelin CrossClimate 3+ 2+ 1- 1- Önerilir Pirelli Cinturato AllSeason 3+ 2 2 2 Önerilir Vredestein Quatrac 5 2 2- 2+ 2+ Önerilir Hankook Kinergy 4S 2 2- 2 2+ Önerilir Nokian Weatherproof 2+ 2 2- 3+ Tatminkar Uniroyal AllSeasonExpert 2+ 2+ 3+ 3 Tatminkar Sava Adapto HP 3+ 2- 2- 3 Tatminkar Nexen N'Priz 4S 2- 3+ 3+ 2- Tatminkar Nankang Winter Activa N-607+ 1- 5 2- 4+ Yetersiz 2-1-2-1 not almış bir lastiği neye dayanarak mükemmel olarak nitelendirmişler acaba? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cansever Çetinkaya Yanıtlama zamanı: Aralık 9, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 9, 2015 bu lastik ilk çıktıgı zaman passat aracıma taktım suana kadar hiç sorun yasamadım Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ozan Kar Yanıtlama zamanı: Aralık 9, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 9, 2015 26 dakika önce, Aykut Dizdar said: 2-1-2-1 not almış bir lastiği neye dayanarak mükemmel olarak nitelendirmişler acaba? 1 en iyi, 5 en kötü puan. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Mert Yürüyen Yanıtlama zamanı: Aralık 9, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 9, 2015 On 06.12.2015 at 22:29, Cem Boneval said: Yaklaşık 3 haftadır kullanıyorum Cross Climate'ı. n11'de düşük fiyatla görünce kışın ara sıra karlı bölgelere giden biri olarak Antalya'nın sıcak kışında bayılmayacak, karda da kaymayacak bir opsiyon olarak mantıklı geldi. Kar kısmını yorum yapamıyorum şimdilik. Ama kuru ve ıslakta yaz lastiklerini kesinlikte aratmadığını, tutunmanın neredeyse 20 Bin km devirmiş CPC5'lerden kuru ve ıslakta kat kat iyi olduğunu, ayrıca ıslakta kızaklama direncinin daha yüksek olduğunu rahatlıkla yazabilirim. Üstelik kıyaslamayı 205 ve 215 tabanlar arasında yapıyorum. Düz gidişte ve dönüşte kararlı ve istikrarlı, geri bildirimi yeterli. Yani ılık kışta memnunum, karda buzda ne olur ileride göreceğiz. Diş yapısına rağmen oldukça da sessiz. Tek dezavantajı var, taban çok sert, bu da küçük engebeler karşısında aracı konforsuzluk sınırına getiriyor ve açıkcası beni de pek mutlu etmiyor. Yani bu haliyle dört mevsim kullanmaya pek tahammül edemem. Ayrıca daha önce de yazmıştım sanırım Türkiye'de satılanlar 94XL (extra load), tabii bu yük sınıfına çıkabilmesi için muadili 91'i için ideal basınç değerinin 3-4 Psi üstünde kullanılması gerekiyor, ben 91'e razıyım 31-32 hava ile kullanıyorum. serdar "cem hoca kış lastiği ile geziyor" diyince şaşırmıştım önce... crossclimate imiş meğersem. Ancak hocam yollarınızın yol tutuşu berbat, ne patinajsız kalkış yapılıyor nede frende güven veriyor... asfalt kaynaklı ve şehrin heryerinde devam eden altyapı çalışmalarının kirinden tozundan diye düşünüyorum. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Doğan Kurban Yanıtlama zamanı: Aralık 9, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 9, 2015 On 06.12.2015 at 22:29, Cem Boneval said: Yaklaşık 3 haftadır kullanıyorum Cross Climate'ı. n11'de düşük fiyatla görünce kışın ara sıra karlı bölgelere giden biri olarak Antalya'nın sıcak kışında bayılmayacak, karda da kaymayacak bir opsiyon olarak mantıklı geldi. Kar kısmını yorum yapamıyorum şimdilik. Ama kuru ve ıslakta yaz lastiklerini kesinlikte aratmadığını, tutunmanın neredeyse 20 Bin km devirmiş CPC5'lerden kuru ve ıslakta kat kat iyi olduğunu, ayrıca ıslakta kızaklama direncinin daha yüksek olduğunu rahatlıkla yazabilirim. Üstelik kıyaslamayı 205 ve 215 tabanlar arasında yapıyorum. Düz gidişte ve dönüşte kararlı ve istikrarlı, geri bildirimi yeterli. Yani ılık kışta memnunum, karda buzda ne olur ileride göreceğiz. Diş yapısına rağmen oldukça da sessiz. Tek dezavantajı var, taban çok sert, bu da küçük engebeler karşısında aracı konforsuzluk sınırına getiriyor ve açıkcası beni de pek mutlu etmiyor. Yani bu haliyle dört mevsim kullanmaya pek tahammül edemem. Ayrıca daha önce de yazmıştım sanırım Türkiye'de satılanlar 94XL (extra load), tabii bu yük sınıfına çıkabilmesi için muadili 91'i için ideal basınç değerinin 3-4 Psi üstünde kullanılması gerekiyor, ben 91'e razıyım 31-32 hava ile kullanıyorum. serdar "cem hoca kış lastiği ile geziyor" diyince şaşırmıştım önce... crossclimate imiş meğersem. Ancak hocam yollarınızın yol tutuşu berbat, ne patinajsız kalkış yapılıyor nede frende güven veriyor... asfalt kaynaklı ve şehrin heryerinde devam eden altyapı çalışmalarının kirinden tozundan diye düşünüyorum. Sen önce mişlen den başka lastiğe geç. Biz ankarada asfaltta kalkamıyorduk mişlenle. Değişince lastik anladık Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ahmet Polat Yanıtlama zamanı: Ocak 24, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 24, 2016 Dün itibariyle ben de lastikleri değiştirip crossclimate taktırdım. Çok yoğun bir kış yaşamadığımız için yorumlara bakarak ve Lastikci arkadaşımın da olumlu geri dönüş aldığını belirtmesi üzerine bu lastiği tercih ettim. 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ekim 9, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 9, 2016 Şubat 2017'de, CrossClimate+ çıkıyor. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
çağlar çetinkaya Yanıtlama zamanı: Ekim 9, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 9, 2016 Burda arkadaş kış lastiği olarak crosclimate almış normalde yaz lastigide var sıfır ,arkadaşın biraz bilgisiz oluşu bu konuda birazda lastikçiye inanmış o yüzden almış.Uzun lafın kısası 4 mevsim değilde bildiğin kış lastiği diye almış...Ama lastikten çok memnun aracı buzlu karlı zeminde bende kullandım gerçekten güzel performans verdi.Kar buz performansını beğendim. --2 dakika sonra eklendi-- Karda buzda da memmun kalırsın Cem abi bence ,ilk kar buz testinde yorumlarını bekliyorum. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Teoman S. Yanıtlama zamanı: Ekim 10, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 10, 2016 İşin açıkçası yeni bir lastik üretip geri bildirimler tam oluşmadan + plus gibi bir ürün çıkarıyorsa eskiden şüphe ederim. Demekki eksik bişiler var derim.. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Ekim 10, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 10, 2016 Crossclimate Mayıs 2015'den beri piyasada yeterince geribildirim oluşmuştur. Yenilemede desen değişikliğinden çok hamurla oynadıklarını düşünüyorum. Lastikle ilgili olumsuz geribildirime ben rastlamadım. Karda buzda has kış lastiği kadar başarılı olmayabileceği spekülasyonları dışında ıslak/kuru performansından herkes memnun. Test sonuçlarında genelde önde. Yeni nesil GY'den rekabet ciddileşti, ona karşı tedbir almışlardır. Endişelenecek bir durum yok bence. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Teoman S. Yanıtlama zamanı: Ekim 10, 2016 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 10, 2016 Bence 1-2 yıl lastik değişimi olması kuşku verici. Bayide satıcının dediği aklıma geliyor. 3-5 ay önce nasıl dedim. Cem bey sizin dediğiniz gibi yapmurda iş görür ama karda iş yapmaz demesi aklıma geldi. Herzaman dediğim gibi lastik işi göreceli. Benim bu lastikten uzaklaşmam için bu değişim yeterli. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
saner can Yanıtlama zamanı: Ocak 22, 2017 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 22, 2017 4 değişik lastiği yanyana koydum ve karşılaşırdım. CClimate nin etiket değerleri iyi gibi. Özellikle ses ve yakıt tasarrufu etkileyici. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap