Jump to content

Fotoğraf Yarışması:

Haziran katılım yükleniyor

Mayıs anketi yükleniyor

  • Welcome!

    Register now to access all features. After registering, you can post topics, reply topics, like users content, send private messages.
    This message will be deleted after you register.

Yakup Çağatay

2016 Yeni Ford Focus Rs (2016 All New Focus Rs)

Recommended Posts

Guest
3 dakika önce, H. Cenk yazdı:

Muayeneden geçmez, camlar filmli . O yüzden ben yaptırmayacağım :D:D

Ben daha sökmedim Malum memlekette herşey değişiyor. Anlık yaşıyoruz :) 

--1 dakika sonra eklendi--
50 dakika önce, Serdar yaman yazdı:

 


Ateş beni çağırıyor kırmızı görünce dayanamıyorum ?

 

Gri yerine senin makineyi kırmızı kaplat sonra al çayını geç karşısına zevkle seyret :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ABD ve Avrupa''da hiç azımsanmayacak sayıda RS sahibinin ateşleme hatası, kaloriferin ısıtmaması ve egzozdan beyaz duman bulutları çıkarma sorunu olmuş ve araçlar incelendiğinde silindir kapak contasının ikinci üçüncü silindir arasında yandığı ve oradan yanma odasına su karıştığı anlaşılmış.

Ford sorunun farkında olduklarını, iyileştirme çalışmaları yaptıklarını, sonucu kullanıcılara bildireceklerini, bu süre içerisinde de bu tür şikayetleri olanların onarımlarını ücretsiz yapacaklarını bildirmiş. 

image.png

Kaynak: https://www.motor-talk.de/news/havarie-in-zylinder-drei-t6189256.html

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
13 dakika önce, Cem Boneval yazdı:

ABD ve Avrupa''da hiç azımsanmayacak sayıda RS sahibinin ateşleme hatası, kaloriferin ısıtmaması ve egzozdan beyaz duman bulutları çıkarma sorunu olmuş ve araçlar incelendiğinde silindir kapak contasının ikinci üçüncü silindir arasında yandığı ve oradan yanma odasına su karıştığı anlaşılmış.

Ford sorunun farkında olduklarını, iyileştirme çalışmaları yaptıklarını, sonucu kullanıcılara bildireceklerini, bu süre içerisinde de bu tür şikayetleri olanların onarımlarını ücretsiz yapacaklarını bildirmiş. 

image.png

Kaynak: https://www.motor-talk.de/news/havarie-in-zylinder-drei-t6189256.html

Güncellenmiş komple motor ile değişim yapılıyorsa sıkıntı yok.

Onarım yapılıyosa tekrarlama riski mevcut.

Share this post


Link to post
Share on other sites
29 dakika önce, Zafer Akbs yazdı:

Güncellenmiş komple motor ile değişim yapılıyorsa sıkıntı yok.

Onarım yapılıyosa tekrarlama riski mevcut.

Bu aslında tam bir elalemin derdi beni mi gerdi hesabı ama çoğunlukla silinidr kapak contasını değiştiriyorlarmış, bir kaç kere de silindir kapağını da beraber değiştirmişler. 

Muhtemelen contayı sağlamlaştıracaklar. 

Bu durumda ben vazgeçtim şimdilik RS almaktan...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bir saat önce, Cem Boneval yazdı:

ABD ve Avrupa''da hiç azımsanmayacak sayıda RS sahibinin ateşleme hatası, kaloriferin ısıtmaması ve egzozdan beyaz duman bulutları çıkarma sorunu olmuş ve araçlar incelendiğinde silindir kapak contasının ikinci üçüncü silindir arasında yandığı ve oradan yanma odasına su karıştığı anlaşılmış.

Ford sorunun farkında olduklarını, iyileştirme çalışmaları yaptıklarını, sonucu kullanıcılara bildireceklerini, bu süre içerisinde de bu tür şikayetleri olanların onarımlarını ücretsiz yapacaklarını bildirmiş.

 

Türkiye'de olsa normal bunlar diyebilirlerdi demeden edemedim. :D:D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites
11/10/2017 - 18:06 tarihinde, Yakup Çağatay yazdı:

Focus Mk3 MCA RS üretimi, 6 Nisan 2018'de sona eriyor. Darısı Mk4'e :) 

23 Nisan'da son RS banttan indi :D Finito... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
12.12.2017 - 15:31 tarihinde, Cem Boneval yazdı:

Bu aslında tam bir elalemin derdi beni mi gerdi hesabı ama çoğunlukla silinidr kapak contasını değiştiriyorlarmış, bir kaç kere de silindir kapağını da beraber değiştirmişler. 

Muhtemelen contayı sağlamlaştıracaklar. 

Bu durumda ben vazgeçtim şimdilik RS almaktan...

Yine bir tane patlamış hemde fena 🙂

IMG_0123.JPG

IMG_0124.JPG

IMG_0125.JPG

IMG_0126.JPG

IMG_0127.JPG

IMG_0128.PNG

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://www.caradisiac.com/nouvelle-ford-focus-il-n-y-aura-pas-de-rs-182611.htm

 

Emisyon kısıtlamaları ve maliyetlerden dolayı mk4 rs'in üretilmeyeceğini, st ile yola devam edileceğini söylüyorlar. Acep doğru bir haber mi ki ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
31 dakika önce, Cenk Demirel yazdı:

https://www.caradisiac.com/nouvelle-ford-focus-il-n-y-aura-pas-de-rs-182611.htm

 

Emisyon kısıtlamaları ve maliyetlerden dolayı mk4 rs'in üretilmeyeceğini, st ile yola devam edileceğini söylüyorlar. Acep doğru bir haber mi ki ?

Olabilir olmaya da bilir. 2-3 sene sonra görürüz 🙂 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 dakika önce, Yakup Çağatay yazdı:

Olabilir olmaya da bilir. 2-3 sene sonra görürüz 🙂 

Ford'dan bir açıklama bulamadım. Dediğin gibi ileri bir zamanda belli olur. Her ne kadar satın alıp kullanma gibi bir iddiamız olmasa da inşaallah doğru olmaz. Arada testlerini açıp izlemek bile yetiyor 🙂

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Similar Content

    • By Eren Tan
      2022 Model Kompakt Sınıf Araçlar Bazlı (Focus - Escape - Bronco Sport) Ford kompakt kamyoneti hakkında ne kadar bildiğim varsa yazacağım. Üstelik "Ford Authority" tarafından hazırlanan hayali taslak resmi eşliğinde...
       
      Hepimiz biliyorsunuz ki Maverick ismin kökeni 1970'li yıllara dayanmakta... 70'li yılların Maverick'i, aslında kompakt sınıf Coupé modelinden başka bir şey değil idi... Daha sonra o isim 1993 ile 2000 yılı arasında (yanılmadıysam Nissan Terrano II bazlı olarak) Avrupa'ya yerleşir. Son olarak Ford Maverick, 2001 ile 2006 yılları arasında üretilen Amerikalı Ford Escape bazlı olarak Avrupa'da satılır. Böylece Avrupa'da yerini Ford Kuga'ya devretmesiyle Maverick dönemi sona erir. Taa ki Maverick ismi, bu sene yeniden dirilinceye dek... 
       
      Kompakt sınıf kamyonet olarak geri dönecek olan yeni Ford Maverick; Focus, Escape (Kuga), kaba SUV kardeş Bronco Sport ve Escape'in Lincoln süslüsü Corsair ile aynı platformu paylaşacak. Yani kısacası, Ford C2 tabanına sahip olacak. Maverick, stil ve tasarım öğeleri konusunda yeni Bronco Sport ile paylaşacak. Hatta "Bronco Sport'un Pick-Up Versiyonu" olarak anmasak bayağı ayıp olabilir yani... 🙂
       
      Bilindik Escape (Kuga) tarzı araç tabanına ve yekpare şasesine rağmen, yumuşak hat ve köşelerle donatılmış kaba bir kamyonet olacak. Yani açıkçası, dik bir ön uç ve nispeten kutulu bir gövde gibi sağlam, erkeksi stiline sahip olacak. Ancak Pick-Up fanatiklerin kırıcı yanı yok da değil... Mesela Ranger ile F-150 ağabeyleri, üç farklı gövde (Tek kabin, 1.5 kabin ve çift kabin) seçeneklerine sahip. Fakat Maverick Pick-Up, ağabey kamyonetlerin aksine sadece çift kabin gövdesine sahip olacak. 
       
      Motor seçeneklerine geldiğimizde, iki farklı EcoBoost turbo benzinli seçeneklerine sahip olacak. Biri 3 silindirli 1.5 litrelik 182 HP gücüne sahip motor, diğeri ise 4 silindirli 2 litrelik 250 HP gücüne sahip motor... İki motora da sekiz ileri otomatik vites eşlik edecek iken; önden çeker sisteminin standart, akıllı dört çeker sisteminin isteğe bağlı olarak sunulması planlanıyor. 
       
      Zamanlama ile ilgili olarak, Ford Maverick'in 2021 yılının ikinci yarısında 2022 model olarak piyasaya sürülmesi bekleniyor. Muhtemelen Meksika'daki Ford Hermosillo tesislerinde Bronco Sport ile birlikte üretilecek. Olur da Kuzey Amerikalı Pick-Up fanatiklerin bir Ranger alacak kadar gücü olamayanlar varsa, Ford Maverick Pick-Up modeli aslında mantıklı bir seçenek... Şimdi o hayali taslak fotoğrafını da paylaşıyorum... 
       

       
      Bu tamamen hayali taslak çizimine sahip olsa da, bu taslaktan gerçekten hoşlandığımı itiraf etmeliyim. Ama tek ya da 1.5 kabinli Ranger'a yetişemeyenler için de Maverick tek ya da 1.5 kabinli versiyonlar üretilseydi... Abartmam gerekirse, belki 8 - 10 sene sonra o seçenekleri de üretirler. Ama öbür kabinli seçenekleri beklemek yerine Avrupa'ya gelişinin hayalini kurmaktayım. Çünkü Avrupalılar ne zaman çift kabinli Ranger'a ihtiyaçları duysa, aralarında maddi durumlardan ötürü yetişemeyenler de var. İşte bütün Dünya'da çift kabinli Ranger'a yetişemeyenler için harika bir seçenek olabilir! Umarım Maverick kamyonet Avrupa pazarlarına gelebilir ve o motorlara ilave olarak düşük güç bazlı 2 litrelik EcoBlue dizel motor da dahil olabilir... 
       
      Kaynak: FordAuthority
    • By Kerem Bozdoğan
      Selamlar,
       
      Babamın 99 model vişne çürüğü Focus’unda bol miktarda vernik atması mevcut. Artık müdahale etmek gerektiğini düşünüyoruz ama tek çare komple boya mı olur? Alternatif metod var mı? Bununla ilgili tavsiyelerinizi paylaşırsanız sevinirim.
       
      Araç şu an 190bin km’de. Babamın 3. Ford aracı. (Sıfır alınan 88 taunus ve 93 taunus sonrası yine sıfır alınan focus) Direk boyaya girişilmeden önce fikirlerinizi almak istedim.
    • By Turgut Reis Doğan
      Merhaba focus 3 stayle 2012 aracıma xeon led taktım ilk taktığımda farlar bir sure yanıp motor çalışınca söndü els27 ile alternative hıd moduna aldım bu sefer farlar hep yanıyor ama kısa far hatası geliyor bir de durduk yere fren lambası arızası verdi ama hepsi duzgunce calısıyor ne yapmam gerek arıza hatası almamak için
      bu arıza sistemini kapatmak gibi veya başka bir yolu var mıdır ?
    • By Yakup Çağatay
      Geçen yıl bu sistemin devreye alınacağını yazmıştım sanırım diye hatırlıyorum, işte karşınızda 😄  Bir tane de çektiğim fotoyu ekleyeceğim alta, bu mekanda aracı gösterecekler. Bunun bir sonraki adımı da online satın alım, şimdiden söylemiş olayım. 
       
      https://www.ford.com.tr/formlar/dijital-studyo

      "Dilediğiniz Ford'u (Şu an EcoSport ve Focus) bilgisayarınızdan, telefonunuzdan ya da tabletinizden inceleyebilir,
      size özel satış danışmanımıza istediğiniz soruyu sorabilirsiniz."
      * Mekan oldukça geniş yarın birçok aracı oraya koyabilirler.
       
      "Ford Dijital Stüdyo ile satış danışmanınız gözünden, hayalinizdeki Ford modelinin tüm detaylarını keşfedebilirsiniz. Tek yapmanız gereken randevu almak."
       

       

       
      Ford Dijital Stüdyo'ya nasıl bağlanabilirim?
      İnternet bağlantısı olan tüm cihazlardan www.ford.com.tr/arastir/satin-alin/dijital-studyo bağlantısına tıklayıp, formu doldurmanız ve randevunuzu oluşturmanız gerekmekte. Randevu oluşturduğunuzda size SMS ve e-posta ile bir bağlantı linki gelecektir. Randevu saatinizde bağlantı linkine tıklayarak Ford Dijital Stüdyo’ya bağlanabilirsiniz.
      Ford Dijital Stüdyo nedir?
      İstediğiniz Ford’u, istediğiniz yerden ve tüm cihazlardan, marka danışmanlarımızla canlı olarak inceleyebileceğiniz bir platform.
       
      Ford Dijital Stüdyo'ya bağlanmak için herhangi bir uygulama indirmem gerekiyor mu? Ücretli mi?
      Ford Dijital Stüdyoya bağlanmak için hiç bir uygulama indirmenize gerek yoktur ve tamamen ücretsizdir.

      Görüntülü görüşme yapacağım Ford marka danışmanı beni görebilecek mi?
      Ford Dijital Stüdyo’ya bağlandığınız an sizler ilgilendiğiniz Ford otomobilini en ince ayrıntılarına kadar görüp, inceleyebileceksiniz. Ama canlı marka danışmanlarımız hiçbir şekilde sizi görmeyeceklerdir.

      İstediğim her saatte görüşme yapabilir miyim?
      Ford Dijital Stüdyo hafta içi her gün saat 12:00 – 22:00 arası, Cumartesi günleri saat 12:00-18:00 arası hizmetinizde.

      Ford Dijital Stüdyo ile görüşürken bağlantım koparsa veya cihazım kapanırsa ne yapmam gerekir?
      Bu durumda, Ford Dijital Stüdyo danışmanımız müsaitse hemen yeniden bağlanmanızı sağlayacağız veya yeni bir randevu oluşturmanız için size yeni bir bağlantı linki göndereceğiz.

      Ford Dijital Stüdyo'ya bağlanamazsam, randevu saatimi kaçırırsam veya daha sonra bağlanmak istersem ne yapmam gerekir?
      Dilediğiniz zaman tekrar randevu oluşturabilir ve randevu saatiniz geldiğinde Ford Dijital Stüdyo deneyimine başlayabilirsiniz.

      Ford Dijital Stüdyo'da görüşme kayıtları tutuluyor mu? Başkaları ile paylaşılıyor mu?
      Ford Dijital Stüdyo ile yapacağınız görüşmeler hizmet standartları gereği kayıt altına alınacaktır. Ford Otomotiv San. A.Ş. dışında herhangi bir üçüncü parti ile paylaşılmayacaktır.
       
      Mekandan fotoğraf
       

       
    • By Tolga Özer
      Focus ||| 2012 aracımın polenlerini değiştirirken torpido altında ki korumanın yırtıldığını fark ettim sigorta bölümünü kapatıyor ayak değmesin diye ama yenisini bulamıyorum var mı bilgisi olan teşekkür ederim. 

Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy Policy.