Jump to content
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

“ER-OL
Yakup Çağatay

2016 Yeni Ford Focus Rs (2016 All New Focus Rs)

Önerilen Mesajlar

Bugün Almanya'nın Köln şehrinde özel tanıtımı ile yayınlanan RS karşınızda. Tanıtımda Prototip focus rs ile ken block aralarında katıldı canlı canlı :) Videosu yayınlanır ise burada yer alacak :yeah:
 



Yakın zamanda tanıtılan performans araçları için:

Ford GT

GT 350R

GT 350


GÜNCELLEME: 350 PS 440 NMDetay burada


Ford'un RS liginde ilk kez sunduğu, Dinamik Tork kontrol Sistemi ile AWD (All-Wheel-Drive) sistemi ile yüklenmiş araç, 2.3 litre turbo benzinli (Ecoboost) motor ile geliyor. Üretilen güç 322 ps civarında. 6 ileri manuel şanzımana sahip (özel ayarlı). Araç dünya çapında satışa sunulacak yani bir One Ford ürünü. Bunun bir avantajı Dünya'nın dört bir yanında yer alan mühendisler ile birlikte çalışışmış. Aracın diğer detayları Cenova otomobil fuarında açıklanacak.

2.3 litrelik Ecoboost, RS için özel ayarlanmış şekilde sürülmüş, egsoz sesi vs yine buna özel düzenlenmiş. Arka aks'a en fazla %70 tork verebiliyor.Bu tork arkadaki her bir teker'e %100 olarak dağıtılabiliyor. AWD sistemi ise maksimum yol tutuş'a göre ayarlanmış. Detaylı açıklamasını aşağıya görsel olarak ekledim.

Lastikler için Michelin ile anlaşılmış standart olarak Pilot Super Sport lastik ve 235/35 R19 jant ile geliyor. Pist için Pilot Sport Cup 2 opsiyonu sunulmuş. Standart olarak Bi-Xenon HID (adaptif) sistemi yer alacak. Ayrıca kullanıcılar aktif şehiriçi güvenlik sistemine de erişebilecek.

Donanıma devam edelim, aracın içinde 8'' dokunmatik ekran ve SYNC sistemi yer alacak bunun içinde geri görüş kamerası ve Sony Premium ses sistemi yer alacak. (Subwoofer ile 10 hoparlör)

 

 

 

Tüketimciler için ise, aracın ortalama yakıt tüketimi 8.5 lt , co2: 196 g/km.

  • RS, endüstri'de ilk kez sunulan Drift mode özelliğine sahip. Ayrıca Launch kontrol ve sürüş modları değiştirilebiliyor drift bunlardan bir tanesi.

 

 

Fotoğraflar

iln85nb.thumb.jpg.7318fe42a52691db4b40e5RunGoZv.thumb.jpg.df82821b0df5f09995f263tDhxPeD.thumb.jpg.14660665ea8e2075849d0cH9a6RJg.thumb.jpg.2d47200731871689a70f201svoGVv.thumb.jpg.473a4f098e34a10f27c837J1LXE38.thumb.jpg.23cf5c5b6d21cbb8c4d726EHmzGAN.thumb.jpg.d30afaf40896203afa6a6b9o6CSC5.thumb.jpg.412d895a6543857907ba7azxdsSy7.thumb.jpg.d845b5b9283eba97c4ef31

Beyaz versiyon

uv0UIcz.thumb.jpg.f7b00a41f74bbf960ac4a3riSi5Kj.thumb.jpg.d42bfad9f8b05250b3efebE99LYB5.thumb.jpg.cced7dc723351ffc5940eaiIKR2YB.thumb.jpg.51101dfb35c3b7c9555442SwHT3bO.thumb.jpg.b1cedcd6767ad29d78f9c1B9m8T9F.thumb.jpg.cb06ebcacf51635e80da64FocusClubTr--1422981182.thumb.jpg.2f5d2fm6y1sQy.thumb.jpg.990623b31e0b072dcae213

Bunlar ise tanıtım yerinden özel çekimler

IvYB5zE.thumb.jpg.8057f06f106ea7e5a0c4608BuBPEy.thumb.jpg.0d4e05252cbabf3a625e00TQTaxBU.thumb.jpg.ee30d0e554cf8fc78e68f9s3dgKHV.thumb.jpg.71ebb217212f942d019b5ec0aH8GD.thumb.jpg.1ea1dae5cd3f0638eb136aJy0JzNK.thumb.jpg.789adea35da60633c1a620SwIdPFP.thumb.jpg.0ba6fbeb728e528a53443b

 

Prototip bonus

j688kui.thumb.jpg.b365cd3fb932119d96fec7

Videolar

Canlı olarak yapılan sunumun tamamı

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ilk fotolar. Özel çekim show'u tıklayın lütfen.

 

Photos taken by

autoexpress



ada87e026da51a1fc6c907f7f7e6dc8b.jpg

7937ee418a63f97c73a6f9f49b2571a4.jpg

50232e6d292d48d7dda2c7f204d14f7c.jpg

f71ec8f70df111388208326bc6aa5015.jpg

9498f3d43782f47a166e80f9bf5cc914.jpg

d70e825d6eaf5bde677d6a049b2b5313.jpg

tBdQTZ5.jpg

3kZTubz.jpg

AJYnn97.jpg

lGiKYp0.jpg

peVfW4S.jpg

 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

kadranı değiştirmeliydiler. 

 

devir ve hızın 0 pozisyonu saat 6 pozisyonunda olmalıydı ve mümkünse sıcak bir beyaz siyah olmalıydı göstergeler.

Muhtemelen 350 veya 500 adet üretip numaralalarlar.. 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Tabii AWD ve motor bugüne kadarki en spor model olan ST'ye çok fark sağlar.

Kesinlikle denenmesi gereken bir araba.

Ah keşke durumları...

0-100 5 saniye altında olur.

Ben 5000'den fazla üretileceğini düşünüyorum.

Almanya için 36.000€ dolaylarında bir fiyat telaffuz ediliyor. 
Cazip bir fiyat bence. 

Türkiye'de siparişe ne zaman açılıyor?  :kıhkıh:

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
More than three hundered and sixteen diyor 316+ bhp yani 322 civarı

 

ben sixty anladım :) , bunu alıp bir rollcage direk rally'lere katılınır gibime geliyor ...

Tolga Başaran tarafından düzenlendi

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Abi haklı olabilirsin . USA de de satılacakmış. 

Yakında bunun 400 PS versiyonunu yapar onu da Limited Edition diye 400 ile sınırlandırırlar. 

Mesela...

Golf R400 hazırlığında, Ford'un mesi eksik?

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap


  • Benzer İçerikler

    • Yazan: Bülent Y.
      Şimdi ekte göreceğiniz yazıyı okuyunca diyeceksiniz ki adam 2015 model arabasının baskı balatasını garantiden %50 indirimli yaptırmış. Sonra 30-40 bin km. yaptıktan sonra gidip bir daha indirim istemiş, Ford neden destek versin? Olayı birde ben anlatayım da koskoca şirketin yalanı çıksın ortaya, koskoca şirketin müşteriye verdiği değer bilinsin. 
       
      Çoğu Focus kullanıcısı gibi kalkışlarda baskı balatadan ses geliyor şikayeti ile servise başvurdum. Servis garanti kapsamında %50 bedel ödemek koşulu ile değişim yapacağını söyledi. Bende kabul ettim. Aracımı verdim. 3 gün sonra cumartesi günü saat 16:00 da teslim aldım. Aracı alır almaz şikayetimin giderilmediğini tespit ettim. Pazartesi sabah servis açılır açılmaz durumu bildirdim. Servisin bahçesinde şikayetimi video ile kayıt edip haklı olduğumu gördüler. Servis durumu Otosan'a iletti. Otosandan gelen cevap ekte görüldüğü gibi. Benden aldıkları 1850,00 TL'yi sineye çekmemi, ayıplı malın bedelini benim ödememi. Yeniden değişim için aynı ücreti bir daha ödememi istediler. Yani öyle canım sıkıldığı için baskı balatamı değiştirmek istemedim. Yani verdiğim parayı çöpe atmışım gibi davranmamı bekliyorlar. 
       
      Defalarca görüştüğüm Ford yetkilileri konuya uzaylı gibi yaklaştığı için hukuki yollara başvurdum. Fakat başkaları mağdur olmasın diye paylaşmayı kendime borç bildim.

    • Yazan: Samet Y
      Merhaba, 
       
         Bir yıla yakın kullanmakta olduğum, 2016 model, 16bin kmdeki garantisi devam eden, Focus 1.5tdci aracımda, sonradan farkettiğim bir husus hakkında sorum olacaktı;
       
         Eklediğim fotoğrafta da görüldüğü gibi, Garrett Vnt1244vz turbonun, eksoz salyangozu kısmında yer alan vnt/vgt mekanizmasını kontrol eden kolun, mil yatağında kurum sızıntısı var. Bu sorunu farkettiğimde, Trabzon'daydım(hâliyle yeni uzun yol yaptığımdan, DPF tıkalı da olamazdı), oradaki yetkili servis normal bir durum olduğunu söyleyince, araca da ihtiyacım olunca üzerinde durmadım pek. Herhangi bir arıza lambası yakma ve çekiş düşüklüğü yok. Motoru görecek bir kamerayla kayıt yapıp izlediğimde, mekanizmanın çalışmasına mani bir durum olmadığını söyleyebilirim.
       
      Istanbul'a döndükten bir süre sonra, temizlediğim o bölgenin yine kurum sızdırdığını gördüm. Servisten randevu alarak, ustanın nezaretinde, servis alanında bulunan bir diğer 1.5tdci Focusa da baktığımda, benimkinden de fena halde olduğunu gördüm.
       
         Sizlerde durum nasıl, bu bir sorun mudur; eğer öyleyse nasıl çözüme kavuşturdunuz ? 
       
         Ikinci aracım olan euro5 motorlu c3 1.4hdi'ın aksine, euro6 1.5tdci focusun eksoz borusu görebildiğim kadarıyla yine kurumla kaplı. Serviste sıra beklerken, başka Focuslarda da aynı olduğunu gördüm. Bu nasıl euro6'dır anlamadım doğrusu  🙂
       
         Oysa ki yakıtı da bilindik yerlerden alırım hep.
       
         Dpf rejenerasyonunda, rölanti 1000rpm e kadar çıkıp, fan açıyor; gözlemlediğim kadarıyla. Anlık tüketim ise 0.5lt de kalıyor. Rölanti normal seyrine dönmeden kontak kapatmıyorum. Doğru mu yapıyorum?

       
         Vnt kolu ve milin ucunda, salyangozun iç kısmındaki kanatçıklar var. Kol, vnt kontrolöründen tahrik alarak hareket edip, içerideki kanatların(paller) açılarını değiştiriyor. Kullanımda herhangi bir aksaklık(turbonun geç veya erken dolması gibi) hissettirmiyor bu problem ama kaputun altında kirli bir görünüm oluşturuyor. 
       
         Bu arada, servisten edindiğim bilgiye göre, Otosan tarafından onay alınsa bile(arıza lambası yakmadığı için zor bir olasılıkmış onay çıkması), turbo değişiminden ziyade; revizyona gidilebiliyormuş. Hiç dokunmamalarını yeğlerim..
       
         Aynı marka/model turboyu bazı VW 1.6tdi'lar da kullanıyor;o tarafta böyle bir sorun duymadım. İşin ilginci Ford cephesinde de duymadım ama serviste gözlerimle gördüm 🙂
       
       
    • Yazan: ER-OL Otomotiv
      Focus 3.5 Gündüz Farlı sis kapakları
       
      Fiyat :
      Takımı kdv dahil 340 tl. (25 Eylül 2018 Fiyatı ve stok mevcut)
       
      Açıklama :
      Kargo tarafımızdan karşılanacaktır.
      Ürün eşdeğerdir.

       

    • Yazan: Ahmet Polatkan
      Aradım 2015 model dizel 1.5.Sabah araci çalıştırmadan yağ kontrol için motor kaputunu açtığımda sol kisimdan duyulan ince bir ses geliyordu.Bilmedigim için sormak istedimAcaba bu ses nedir ve normalmidir.simdiden teşekkürler

Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.