Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 1

1.0 Ecoboost Yağ Seviyesi Ve Motorda Değişmesi Gereken Hortum


Muhammed Keser

Soru

Dün aracımın yağ seviyesi kontrol ettirmek için Manisa Özkanlar servisine uğradım bakıma daha 7 bin km olmasına karşın yağ seviye çubuğunda yağ en alt cizgideydi ekleme yapıldı ve bin km sonra tekrar kontrol ediceklerini söylediler.

Bunun yanında resimdeki hortumun değişmesi gerektiğini söylediler motor sıcaklığıyla zamanla çatlama yapabilir önlem olarak garantiden değiştirildi sizlerin bunun hakkında bir bilgisi varmı.

Değişen hortumu kırmızı çizgiyle işaretledim.

   Eski hortum

 

eHiting.thumb.jpg.9064dc5d563280134496b0

  Yeni hortum

Yeni Hortum kauçuk eskisi daha sertti.

0jpmYhw.thumb.jpg.50a3579221f47b268957cb

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Önerilen Mesajlar

  • 0

99 model Vectra b 4 sene kullandım hiç bir arıza ile karşılaşmadım tık diye bir ses duymadım..

2001 Vectra b 2 sene 35bin km kullandım, ocağa incir ağacı dikmek ne demek fazlasıyla öğretti. Sahip olduğum araçlar arasında bu kadar sorunlusu olmamıştı. Ayrıca trim sesi konusunda meşhurdur, nasıl tık ses duymadınız hayretler içerisindeyim..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Olanı söylüyoruz hocam. Yanlış bişey varsa açıklayın, itiraz edin bu basit cevaplar ile güldürmeyin kendinizi.

Ben kendi aracım için sıkıntılarını anlatan düzgün başlığımı yıllar önce açtım ve sürekli anlatıyorum bilen biliyor, insanlar nankör varlıklar duymak istediklerini duyduklarında sever aksi halde sevmez. Bunlar başarılı olduğumuzu gösteriyor.

Bundan daha rahat bir ortam varsa bildiğiniz buyrun orada yazın, daha ilgili sadece yazı ile sizi destekleyecek onlarca kişi bulabilirsiniz. Kimse burada zorla tutmuyor kimseyi kapı herkese açık, saygılı olun ki saygı görün.

Bu tür itamlara devam ederseniz, kurallarda yer alan ilgili işlemleri yaparız. SON UYARIDIR.

Hocam bende olanı söylüyorum başka birşey söylemiyorum hep aracı met edecek değiliz artılarını eksikliklerini hatalarınıda söyleyelim ki herkes bilinçlensin sonuçta otosan bilgilensin ben burada söylediklerim hepsini onlara mail attım cevap gelince burada paylaşacağım bilginize.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Hocam bende olanı söylüyorum başka birşey söylemiyorum hep aracı met edecek değiliz artılarını eksikliklerini hatalarınıda söyleyelim ki herkes bilinçlensin sonuçta otosan bilgilensin ben burada söylediklerim hepsini onlara mail attım cevap gelince burada paylaşacağım bilginize.

Tuncay bey kimse size söylemeyin demedi zaten. Söylemenin türleri vardır, profilinize girin ve son yazdığınız tüm mesajları kontrol edin demek istediğimi anlarsınız birde başlık açıp dersini kalem kalem anlatmış kişilere bakın.

Yineliyorum; bu siteden daha iyi derdinizi anlayacağınız yer bulamazsınız, lütfen buradaki insanları da sıkmadan doğru yolla anlatın. Dediğim gibi sürekli farklı yerlere tepki ve öfke ile yazarak elinize hiç bir şey geçmez aklı başında kişiler bu tür mesajlara itibar etmez. Tecrübeler bu yönde.

Özetle; yaşadıklarınızı sakin dille ve detaylı ilgili anlatmalıyız. Derdimiz birini savunmak olsa; yıllardır onca kişiye yardım etmek için burada uğraşmayız.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Benim 1.0 galerideyken sandık motor takılmış nedeni ise hararet yapmış önceki motor servisin söylediği bu. Soğutma suyu min. Altında 2 aydır ve adı geçen hortum üzeri soyulmuş bir parça bant vardı üzerinde. Aralık ayında bakımı vardı. Bakıma gitmeden telefonda söylemem gerekirmi?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Benim 1.0 galerideyken sandık motor takılmış nedeni ise hararet yapmış önceki motor servisin söylediği bu. Soğutma suyu min. Altında 2 aydır ve adı geçen hortum üzeri soyulmuş bir parça bant vardı üzerinde. Aralık ayında bakımı vardı. Bakıma gitmeden telefonda söylemem gerekirmi?

Eksik kısmı tamamladınız mı deponun? Eğer tamamladıysanız ve eksiltmeye devam ediyorsa bunu bakıma bırakmadan gidin hemen baktırın derim.hortum eğer bu konuda fotoğrafları var , eski tipse servise gittiğinizde söylerseniz değiştirirler.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Biraz evvel Ford otosan ile telefon görüşmesi yaptık.Parçaların 10 aralıkta geleceğini ve 2 gün montajının süreceğini ilettiler.17 takvim günü ve 14 işgünü sonrasında teslim edilecek aracım için bana 10 işgünü dolduğunda ikame aracı verebileceklerini ilettiler.Ben artık şunu anladım.Bırak sızdırsın suyu yansın motor ne sallıyorsun yapsınlar garantiden.10 gün senin hiçbir hatanın olmamasına fabrika üretim hatası olduğunu servisin söylemesine rağmen müşteri memnuniyeti bile umurlarında olmayan bir firmaya diyecek tek söz Allah sizin hakkınızda hayırlısını versin.Konuyla ilgili bu son yazacağım cümlelerdi.Kimse üzerine alıpta ona söyledim sanmasın (burada kimse ford otosan değildir umarım).Sadece gelişmeler hakkında bilgi vermek istedim.Konu artık sosyal medya şikayet sitelerinde ve aracımı teslim aldığımda yargıda devam edecektir.Herkese saygılarımla.

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Anladığım kadarı ile sizin araç tahsis talebiniz de şu an o komisyonda/kurulda. Onlar onay verip size tahsis edilecek aracın kira bedelini üstlenirlerse (...ki genelde üstlenirler, bu aşamada BMiS'in açtırdığı bilet önemlidir) tarafınıza ikame bir kuZu tahsis edilir.
 

 

...aHa ... bölüm bütçesinde para kalmamış :(  ... pIFF ...  yahu daha o olmayan bütçe ile geçirilecek bir Aralık var, ne çabuk ezdiler sermayeyi? "Size ancak yasal süre aşımı sonrasında araç tahsis edebiliriz" söylemi aslında "Avis'e verecek paramız kalmadı yahu!" diyememenin doğal sonucu.  Çulsuzlar ... muHAHAHA

 

İşin gıRgıRı bir yana ben olsam ne yapar,eder ... en basitinden başka bölümün bahçesine azıcık dalıp işinizi görürdüm. Sonuçta keçe sızdırıyorsa bu sizin hatanız değil ki. Müşteri memnuniyeti adına altınıza eşdeğer bir araç çekilmeliydi (bence)

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Sonuçta keçe sızdırıyorsa bu sizin hatanız değil ki. Müşteri memnuniyeti adına altınıza eşdeğer bir araç çekilmeliydi (bence)

Müşteri memnuniyeti açısından öncelikle servis sonra Otokoç ve en son marka adına leke sürecek üzücü bir durum. Doğan ne söylese ne yaygara koparsa haklı şu durumda. Yasalar öyle diyor olabilir ama kullanıcının hiç hatası olmayan bu gibi durumlar için mutlaka alternatif çözüm üretilmeliydi. 

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

yeni hortumun fiyatı 153 tl..  değişimini istiyorum dedim. bozuk olmayan parça için müşteri değişim istiyor diye "onay" a yolladılar. fabrika ile görüşülmüş, 1 arabada oldu diye diğerlerinde de olacak değil, bozuk olmayan parça için değişim onayı veremeyiz. demişler..

 

neyse ben talep ettim, onlar "cık" dedi. bundan sonra arabanın başına geleceklerden ford otosan sorumludur.. gece 10 da yola çıkıp sabah 6 da yalıkavak a varırken kusura bakmasınlar 100 km de bir hortum kontrolü yapamam.. (650 km)

 

444 ü arayıp bu sorunun 1 arabada değil birçok arabada olduğunu söyleyeceğim ve sorumluluğun onlarda olacağını belirteceğim..

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

yeni hortumun fiyatı 153 tl.. değişimini istiyorum dedim. bozuk olmayan parça için müşteri değişim istiyor diye "onay" a yolladılar. fabrika ile görüşülmüş, 1 arabada oldu diye diğerlerinde de olacak değil, bozuk olmayan parça için değişim onayı veremeyiz. demişler..

neyse ben talep ettim, onlar "cık" dedi. bundan sonra arabanın başına geleceklerden ford otosan sorumludur.. gece 10 da yola çıkıp sabah 6 da yalıkavak a varırken kusura bakmasınlar 100 km de bir hortum kontrolü yapamam.. (650 km)

444 ü arayıp bu sorunun 1 arabada değil birçok arabada olduğunu söyleyeceğim ve sorumluluğun onlarda olacağını belirteceğim..

Yorumsuz ya kendileri inanıyor mu buna Allah için nasıl bir zihniyet

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

yeni hortumun fiyatı 153 tl.. değişimini istiyorum dedim. bozuk olmayan parça için müşteri değişim istiyor diye "onay" a yolladılar. fabrika ile görüşülmüş, 1 arabada oldu diye diğerlerinde de olacak değil, bozuk olmayan parça için değişim onayı veremeyiz. demişler..

neyse ben talep ettim, onlar "cık" dedi. bundan sonra arabanın başına geleceklerden ford otosan sorumludur.. gece 10 da yola çıkıp sabah 6 da yalıkavak a varırken kusura bakmasınlar 100 km de bir hortum kontrolü yapamam.. (650 km)

444 ü arayıp bu sorunun 1 arabada değil birçok arabada olduğunu söyleyeceğim ve sorumluluğun onlarda olacağını belirteceğim..

Bence boşuna uğraşırsın abi. 2 tane formla 2 tane telefonla şikayetlerim hala cevap bekliyor. Hortumu esnetip parçala git bence. Ben motoru yakıp gitmediğime pişman oldum.
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

az önce tel ettim. 8 dk konuşmuşum. 100 tl lik hortum için 10 bin tl lik motoru riske atıyorsunuz dedim. ayrıca eski hortumla yeni hortum arasında yapısal fark var, daha kaliteli olduğu ortada, bu yüzden de eskisininde sorunlu olduğu ortada dedim. 10-15 yıllık arabalarda dahi hortumu patlayıp motorunu yakanı ben çevremde duymadım, dedim. garantisi bitse dahi bu motorlara bu hortum yüzünden zarar gelirse, insanlar ford la uğraşacaklar diye belirttim.

 

bizden söylemesi doğan kardeş, gerisi onlara kalmış.

 

yahudi hesabı mı yapıyorlar acaba bilemem: "100 araba da 1 motor değişse biz yine karlıyız.". 100 hortum x 100 tl = 10.000 tl = bir motor parası..

(perakende bir hortum 153 tl)

Mehmet Demir tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.