Bu popüler bir ileti. Yakup Ç. A. Oluşturma zamanı: Temmuz 3, 2014 Bu popüler bir ileti. Raporla Share Oluşturma zamanı: Temmuz 3, 2014 İstek üzerine tamamı tablo haline alındı. El altında hızlıca kolay bakabilmeniz için Yeniler geldikçe eklenecek varsa istediğiniz başka model ekleyeme çalışırız. NOT: Bu başlığımızda ise teknik diğer detaylarına yer verilmiştir. makyajlı-ford-focus-mca-teknik-detayları-2014-2015/ Bunlar ise bonus yeni motor grafikleri 1.0 Ecoboost 125 ps 1.5 Ecoboost 150 ps 1.5 Ecoboost 182 ps 1.6 Tdci 95 ps 1.6 Tdci 115 ps 1.5 Tdci 120 ps (manuel) 20 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Eylül 10, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 10, 2014 Makyajlı verileri (2015 hariç) tamamen girildi. 1.0 Ecoboost 125 otomatik verisi de mevcut. Manuel ve otomatiği arasında performans farkı olmamış. Aslında tüketimde de artış yok çünkü S&S sistemi Otomatiğe konmamış. Pratikte kullanılmayan! S&S benzer değerleri sunacaktır. 1.6 125 Powershift'ten; ş.içi % 22, karma % 17 daha tasarruflu 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Aralık 22, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 22, 2014 MCA Focus 1.5 Tdci 120 ps PowerShift versiyonunda tork değeri; manuel versiyone göre 30 Nm daha fazla. 120Ps - 300 Nm olarak teknik tablo güncellenmiştir. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Fuat Yetişkin Yanıtlama zamanı: Aralık 22, 2014 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 22, 2014 Acaba otomatik şanzımanla uyumu nasıl olacak tork değeri gerçekten heyecan verici Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Aralık 22, 2014 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Aralık 22, 2014 Acaba otomatik şanzımanla uyumu nasıl olacak tork değeri gerçekten heyecan verici Deneyen büyüklerimiz iyi diyor. Genel olarak 2.0 tdci powershift deneyimi olan varsa tahmin edebilir. Ona benzer bir deneyim olacak vites olarak. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Abdussamed Acar Yanıtlama zamanı: Ocak 17, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 17, 2015 1.5 tdci 120 Ps PowerShift Focus un hızlanma ve tüketim verileri belli mi? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Ocak 17, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 17, 2015 17.01.2015 - 07:09 tarihinde, Abdussamed Acar yazdı: 1.5 tdci 120 Ps PowerShift Focus un hızlanma ve tüketim verileri belli mi? Almanya verileri, eksik gedik... 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Abdussamed Acar Yanıtlama zamanı: Ocak 17, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 17, 2015 17.01.2015 - 10:26 tarihinde, Cem Boneval yazdı: Almanya verileri, eksik gedik... Yeni 1.6 tdi 120Ps Passat'ın verileri 1450 kg ağırlığıyla focustan iyi gözüküyor... Neden acaba... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ocak 17, 2015 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 17, 2015 Yeni 1.6 tdi 120Ps Passat'ın verileri 1450 kg ağırlığıyla focustan iyi gözüküyor... Neden acaba... Hafif Golf'e göre de daha iyi. Neden acaba ? Şanzımanları iyi olay bu. Ne açıdan tabi o önemli, problemsiz fazla tüketim tercih edilir herhalde. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Abdussamed Acar Yanıtlama zamanı: Ocak 17, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 17, 2015 Hafif Golf'e göre de daha iyi. Neden acaba ? Şanzımanları iyi olay bu. Ne açıdan tabi o önemli, problemsiz fazla tüketim tercih edilir herhalde. 105 Hp Golften iyi olacak tabi, Golf'e demekki passattaki motoru koysalar 0-100 verisi 10 saniye altına inecek... Hayır focustaki durum motorla mı şanzımanlamı ağırlıkla mı ilgili onu çözemedim, hantal sayılmaz elbette ama gerek performans gerek tüketim anlamında pekte iddialı olduğu söylenemez... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ocak 17, 2015 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 17, 2015 Neden? öyle tabi olsun 100 kg az mı? Golf iner sanırım 10 altına çok doğal sonuç olur bu da. Buarada performans konusunda yorum yapmak için 0-100 sağlıklı sonuç vermez. Ara hızlanma değerleri daha mantıklı. Euro 6 ve tüketimi dengeye alınması için 0-100 konusu gıdıklanıyor firmalar tarafından. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cem Boneval Yanıtlama zamanı: Ocak 17, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 17, 2015 Her beygir aynı değil, VW, Audi, Merecdes ve BMW haralarında yetişenler daha iyi eğitimli, daha kaslı ve daha hızlı, Ford ve Opel haralarındakilerse biraz sütçü beygiri. 3 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Ramazan Çakır Yanıtlama zamanı: Ocak 17, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 17, 2015 Özellikle Astra'daki beygirler nerede çok merak ediyorum. 1.6 dizel 136 hp: 0-100 10,3 sn. Golf 1.6 tdi 105 hp manuel/otomatik: 0-100 10,7 sn. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ocak 17, 2015 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 17, 2015 Aracın güç kıyası ağırlık oranı ile yapılır, Astra kilolu bir kompakt. Hepsi doğal sonuç. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Burhan K. Yanıtlama zamanı: Ocak 30, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ocak 30, 2015 yeni 1.5 dizelin kaç silindirli (3-4) olduğunu bilen var mıdır? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap