Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Volvo, V40'a T2 (1.6 Eb) Ve Otomatik Dizel Takviyesi Yapıyor


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

Volvo'nun kompakt sınıftaki temsilcisi V40 ve crossover versiyonu V40 Cross Country'ye, 2013 yılı için bir takım teknik yenilikler yapmaya başlamış bizim haberimiz yok iyi mi :) Hemen sizleri de haberdar edelim.
 
Benzinli Motor
V40'ta artık baz benzinli motor olarak 120 HP gücündeki 1.6 lt'lik ünite sunulurken, 240 Nm'lik maksimum torka sahip motorla birlikte ortalama yakıt tüketimi 5.3 lt/100 km
(CO2 emissions with the manual gearbox are 124 g/km (EU Combined, preliminary figures), which translates into fuel consumption at 5.3l/100 km)
 
EK: 1.6T 150 ps Manuel ise ortalama 5.4 lt sunarken, 125 g/km salınıma sahipti.. 
 
Dizel Motor
Şimdiye kadar sadece manuel şanzımanla birlikte kombine edilebilen 115 HP gücündeki 1.6 lt'lik dizelin görev yaptığı D2 versiyonunda bundan böyle otomatik şanzıman da seçilebilecek.
 
Detay isteyenler için Resmi açıklama burada
 
42231_1_5_large.jpg
 
 
Ne düşünüyorsunuz ?
 
1.6 Ecoboost'un 120 ps versiyonunu Volvo sunmaya başlıyor.. 
Ford'dan böyle hamle şahsen beklemiyorum çünkü 1.0 125 ps'ten vazgeçmeleri imkansız.Volvo baz modelinde bunu sunmasının başlıca sebebi Emisyon!! olduğunu düşünüyordum ta ki 150 ps ile arasındaki 1 g/km'ı görene kadar.
Neden böyle baz motor'a ihtiyaç duyulduğunu anlamadım.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

V40'ta artık baz benzinli motor olarak 120 HP gücündeki 1.6 lt'lik ünite sunulurken, 240 Nm'lik maksimum torka sahip motorla birlikte ortalama yakıt tüketimi 5.3 lt/100 km.  (CO2 emissions with the manual gearbox are 124 g/km (EU Combined, preliminary figures), which translates into fuel consumption at 5.3l/100 km)   EK: 1.6T 150 ps Manuel ise ortalama 5.4 lt sunarken, 125 g/km salınıma sahipti.. 

Gerekçeyi bana anlatacak birisi çıkana kadar saçmalık demekle yetineceğim.

Ancak motor gücü üzerinden vergi verilen ülkelere göre bir ayarlama düşünülmüş olabilir, aklıma da başka bir şey gelmiyor. 

Şimdiye kadar sadece manuel şanzımanla birlikte kombine edilebilen 115 HP gücündeki 1.6 lt'lik dizelin görev yaptığı D2 versiyonunda bundan böyle otomatik şanzıman da seçilebilecek.

 

Darısı Ford'un başına, pek umut olmasa da...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 4 ay sonra...

volvo v40 T4 (1.6 Ecoboost) motoru bizim focuslarla aynı bildiğim kadarı ile. volvo %10 kadar daha ağır olmasına rağmen 0-100 (7,7sn-7,9sn) ve yakıt tüketimi (5,5lt - 6,0lt) değerleri focustan daha iyi. özellikle yakıt tüketimi farkı azımsanacak gibi değil. aradaki farklar neler olabilir acaba?    

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

CD değeri ve şanzıman. Pratikte pek fark beklemeyin.

Motor FoMoCo yapımı.

cd değeri de aynı yaklaşık (29-29,5 gibi birşeyler). şanzıman oranlarına da bakıyorum, ilk iki vites aynı sonrasında v40'ın dişlileri biraz daha küçük. yakıt tüketimine faydası olabilir ki 0,5ltde farketmemeli yine de. Ama performans farkını açıklamıyor.

Metin Aybars tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Şimdiye kadar sadece manuel şanzımanla birlikte kombine edilebilen 115 HP gücündeki 1.6 lt'lik dizelin görev yaptığı D2 versiyonunda bundan böyle otomatik şanzıman da seçilebilecek.

hangi otomatik şanzıman kullanılacak  bir bilgi var mı?

V40 şekil şemal açısından afilli bir araç olsa da, özellikle arka tarafta, çok rahatsız bir iç mekan tasarlanmış...

Ama motor-şanzıman çeşitliliği açısından Ford'a göre daha çeşitli olduğu aşikar..

Ben  arka stoplarına bitiyorum o aracın özellikle geceleri harika bir görüntüsü var.Ben focus 3 çıkmadan önce focus 2 ye göre kafamdan tasarımlar üretiyordum 2 kasaların hb arka versiyonu bozmadan nasıl yapabilirler diye inanın hayalimdeki arka tasarım v40 la neredeyse aynıydı keşke o arka tasarım focus3lerde olsaydı..

hüseyin ipek tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

hangi otomatik şanzıman kullanılacak  bir bilgi var mı?
 

 

PowerShift :yeah:

 

Buarada avrupa satışları başladı.Yakında ülkemizde de başlar :yeah: 

 

Tekniğini merak edenler için

 

0-100 değeri manuel'de 11.9 iken PS ile 12.1 sn oldu

 

Tüketim Manuel'de 4.1 - 3.4 - 3.7

PS ile  4.4 - 3.8 - 4.0

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

PowerShift :yeah:

Buarada avrupa satışları başladı.Yakında ülkemizde de başlar :yeah:

Tekniğini merak edenler için

0-100 değeri manuel'de 11.9 iken PS ile 12.1 sn oldu

Tüketim Manuel'de 4.1 - 3.4 - 3.7

PS ile 4.4 - 3.8 - 4.0

Powershift performansı torpülemiş biraz. Tüketim olarak da makul değerler bence.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 8 ay sonra...

Daha önce yazdığım içeriği v40 ile ilgilenenler için buraya da ekliyorum:

 

Volvo en boş seriyi ülkeye getirmiyor, aşağıdaki gibi almalısınız ki çok fark yok zaten. (yada sipariş verip bekleyeceksiniz)

 

Focus 1.6 tdci Hb beyaz Titanium+Smart: 71.500

V40 1.6 tdci beyaz Powershift + Premium Pak: 89.500 

 

Bu araç yukardaki focus'a ek olarak;Deri döşeme,Elektrikli hafızalı koltuk, Diz hav yastığı,City Safe mod2,Stop-Start,Soğutmalı Torpido'ya sahiptir.Gerisi aynı veya focus'da fazla.

 

Yukarıdaki 2 araç pazarlıklı son fiyatlara sahip.

 

Buaracın test videosu yüklecektir.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.