Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Yeni 2014 Ford Mondeo Genel Başlık Ve 1.0 & 1.5 Ecoboost Motor Eklemesi!


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

Büyük demek ötekilere yetişti ya da yakın demek değilki Yakup. Demogoji yapıyorsun.

Ne teknoloji ne yaşam alanı ne de performans anlamında mondeonun onlardan (5 serisi E serisi) geri kalır tarafı yok. Ve hatta onlardan fazlası var. 2.2 lt motorlu bir mondeoya bin ondan sonra tekrar konuşalım istersen. Gayet keyifli bir makine. Ben 2.5 turbosunu da kullandım, o da gayet güzeldi.. A340 taki Bussiness Class konforundan fazlasını sunabiliyordu üstelik. Gerek ayarlanabilir süspansiyonu ile gerekse kaliteli deri+alkantradan üretilmiş ısıtmalı koltukları ile bizdeki ezik 5 serisinin ve şişirilmiş e sınıfının çok daha fazlası var o araçlarda.. He desenki S klasse ya da 740L falan, elbette onların yanından geçemez ama 520-530 ya da E200 bilmemneye de ezilmez.

Ve olay hala boyutlarla ilgili. Boşver sen o beyaz adamın zencilere olan ezikliğinin dışavurumu olan "size does not matter" sözüne.. Size gayet matter birşeydir.. ;)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Mondeo 2013 sonu veya 2014 model yılı olsun diye yıl başında gelecek.

1.0 motor aynı anda satışa çıkacak, bekleme yok.

1.0 EcoBoost 125 Ps

1.6 EcoBoost 182 Ps

2.0 EcoBoost

1.6 Tdci

2.0 Tdci

2.2 Dizel-Benzinli hangisi bilmiyorum. Dizeldir büyük ihtimal

Tüm bu motorlar ülkemizde aynı anda sunulacak.

2.2 olan dizel motor. Mevcut mondeoda da var. Acayip torklu ve keyifli bir makine.
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Yenisini bilmem. Ama yeni ecoboostta fantazi olur. Zaten 1.0, 1.6, ve 2.0 lt var. Yapacaklarsa kuzey amerika için falan yapıp onların egolarını tatmin ederler.. Yoksa şu an benzinli motorlardaki güç dağılımı gayet başarılı. 125-180-240 hp..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Yenisini bilmem. Ama yeni ecoboostta fantazi olur. Zaten 1.0, 1.6, ve 2.0 lt var. Yapacaklarsa kuzey amerika için falan yapıp onların egolarını tatmin ederler.. Yoksa şu an benzinli motorlardaki güç dağılımı gayet başarılı. 125-180-240 hp..

Focus RS'e gelecek olan 2.3 EB yapacaklarmış.Min. 335 PS güç alacaklarmış.

Mondeo'ya gelmez sanırım.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Belli olmaz. O motor zaten vardı. Turbolayıp çakmak istiyor olabilirler. Zira 2.0 turbo ile bir yere kadar sonuçta. Eh 2.5 içinde volvoya lisans parası vermek istemiyor olabilirler haliyle.. Ellerinde 2.3 motor zaten var. Ama dediğim gibi amerikalılar için falan olur o anca.. Avrupada hem ekonomik kriz hemde emisyon derdi varken 3-5 kişiye satmak için motor falan üretmezler.

Mertol Kip tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Belli olmaz. O motor zaten vardı. Turbolayıp çakmak istiyor olabilirler. Zira 2.0 turbo ile bir yere kadar sonuçta. Eh 2.5 içinde volvoya lisans parası vermek istemiyor olabilirler haliyle.. Ellerinde 2.3 motor zaten var. Ama dediğim gibi amerikalılar için falan olur o anca.. Avrupada hem ekonomik kriz hemde emisyon derdi varken 3-5 kişiye satmak için motor falan üretmezler.

Performans Ford sorumlusu şunu söyledi, ST için ürettiğimiz 2.0 motor 250 ps maksimum noktasına yaklaşmıştır.

Focus RS için yeni EB motor hazırlayacağız. o yüzden dedim. autoexpress'e göre de 2.3 olacakmış.. Tek bildiğim bu benim.

Performans konusunda deli motorlar hiç üretmiyor ford, optimum tüketim ve güç ile ilerliyorlar bu dönemde.EcoNetic'e takıldılar :zha:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Fordun başında olsaydım ilk iş onu diyem adamı görevden alırdım. 2lt 250 hp bugün için limit falan değil.

2.3 motor çok eski bir motor. Teee scorpio döneminden beri var. Hatta şimdi aynı motora 16V kapak yapıp amerikanyada focus3 e falan koydular diye hatırlıyorum. Turbo koymak atla deve bir iş değil ford için. Ama 2 lt ye limitinde deyip 2.3 e devam ederlerse komik olur. Gitsin 3 lt falan yapsın anlayalım.

Econetick konusuna takılmakta çok haklılar. Hem emtia değerleri aşırı yükseliyor hemde ekonomik krizdeler. Devir ekonomi devri onlar için.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Fordun başında olsaydım ilk iş onu diyem adamı görevden alırdım. 2lt 250 hp bugün için limit falan değil.

2.3 motor çok eski bir motor. Teee scorpio döneminden beri var. Hatta şimdi aynı motora 16V kapak yapıp amerikanyada focus3 e falan koydular diye hatırlıyorum. Turbo koymak atla deve bir iş değil ford için. Ama 2 lt ye limitinde deyip 2.3 e devam ederlerse komik olur. Gitsin 3 lt falan yapsın anlayalım.

Econetick konusuna takılmakta çok haklılar. Hem emtia değerleri aşırı yükseliyor hemde ekonomik krizdeler. Devir ekonomi devri onlar için.

Hani bi-turbo dizeller felan :) opel gibi yapsalar iyi olurdu güçlü dizeller felan.. 2.2 yerine..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Genellikle spor modeller hariç şimdilik hiçbirisi 05-07 bar basıncı geçmiyorlar. Dolayısı ile elde halihazırda daha büyük hacimli motor varsa onu turbolamak emisyon açısından daha mantıklı. Hem geliştirme maliyeti düşük hemde mevcut stoğun büyük kısmını kullanabiliyorlar. Sıfırdan motor tasarlamak, eğer gerçekten büyük adetlere falan ulaşılmayacaksa enayilikten başka birşey değil. Üreticilerin genel olarak eğilimi güç ve torkta çeşitliliği dengeli bir biçimde sağlayabilmek. O konuda gerçekten başarılılardan birisi VW aslında. Adamlar hangi güçte hangi yakıtla istersen motor sunabiliyorlar. Diğer markalarda ufak ufak bunu yapabilmeye çalışıyor.

Ford değişim içerisinde.. Sadece model olarak değil motor olarakta. 1.4 motoru kaldırdılar, hem dizelde hemde benzinlide kullanımının çok yakında biteceğini düşünüyorum. 1.5 TDCi nin gelişimi tamamlandığında 1.6 TDCi de kalkar. Zira her motor için PSA ya para vermenin hoşlarına gittiğini hiç zannetmiyorum. Kaldı ki bizdeki 1.6 vergi gerzekliğinin bir benzeri asya pasifik ülkelerinde 1.5 te var. 1.5-2.0 TDCi ler işlerini fazlası ile görür zaten. Daha büyüğü gerekirse 2.5 tdci ve 3.0 tdci var.

Benzinlide ise olayı 1.0 a bağladılar bile. orada 1.6 ecoboost un yakın vadede kalkacağını pek sanmam. Ama çok uzun ömürlü olduğunu da zannetmiyorum. 3-5 sene sonra vazgeçtik derlerse hiç şaşırmam şahsen. Belki 7-8 sene olur. Ama 10 seneyi göreceğini sanmıyorum açıkcası. Böyle giderse yakında 1.0 lt 150 hp motoru zaten görürüz. 2.0 ın basıncını düşürüp 200 hp yapmak daha akılcı hal alabilir. Muhtemelen bunlar 1.0 lt motorla ilgili farklı planlar içindedirler. Üç gün sonra biz bu alete dinamo koyduk artık elektriklilerde bunu jeneratör olarak kullanacağız derlerse hiç ama hiç şaşırmam. 1.0 motorun olduğu arabalara bakarsanız motor kabininin içinde hayvan habitatı oluşturulabilecek kadar yer olduğunu görürsünüz. Şanzımanı çıkartıp oraya ufacık bir güç ünitesi konursa elektrikli dönüşümü gerçekleşmiş oluverir. Olmadı ikisini (şanzıman + jeneraöt) beraber kullanıp hibrite falanda bağlayabilirler mevzuuyu.. Kısacası ben o motoru farklı şekillerde evirip çevirip önümüze koyacaklarını düşünüyorum. Ne kadar haklıyım onu zaman gösterir.

Gerçi hiç belli de olmaz.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

1.0 180 Ps motoru yakın gelecekte sunulacak zaten abi bildin..Tamamen yenilenmiş haliyle.. (Dipnot 205 ps versiyonunu ford formula ile gördük)

Ayrıca ford'un yaptığı açıklama şu, tüm modellerimizde 1.0 Motor olacak..

Biliyorsun yine aylar önce psa ve ford 2.0 dizel ve üstü için anlaşmayı bitirmişlerdi.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Açıkcası epeydir ford ile ya da daha doğrusu araba ile falan uğraşacak ne vaktim ne de niyetim oldu. Bilmiyordum kısacası. Ancak 2.0 üstü dizel motorları zaten Ford PSA ya veriyordu. O anlaşmanın bitmesi ford için zarar. Ford PSA dan 1.4 1.6 ve 2.0 ları alıyordu. 1.4 bitti zaten. Eğer 2.2TDCi konusunda ciddilerse yakında 2.0 TDCi de bitecek demektir. Geri 1.6 kalıyor. Onda Kent teki fabrikada ciddi yatırım yaptılar ama işlerine gelmezse onu da 1.5 motora dönüştürüverirler biter.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Yeni Ciciler Geldi, Serdar abi'ye üzücü haber var :) Kaput süspansiyonlu değil , klasik düzen; tabi bu abd versiyonu avrupa'da farklılık olur mu bilmem. Bu ay sonunda %100 belli olacak.Fuarda..

Muhtemel Baz Donanım

2013-Ford-Fusion-cockpit_zps41d50543.jpg

Ford My Touch'lı fakat Sony'siz Düzen de bu şekilde

2013-Ford-Fusion-Hybrid-cockpit-31_zps18a284bb.jpg

Bu da onun renkli hali

2013-Ford-Fusion-Hybrid-center-console1_zps0d6a470d.jpg

Titanium Kokpiti - Sony ve Ford My Touch İçerir

2013-Ford-Fusion-Titaninum-cockpit-2_zpse963fa84.jpg

1.6 EcoBoost 182 Ps Motor

2013-Ford-Fusion-Hybrid-engine-2_zps2938a124.jpg

2.0 EcoBoost 240 Ps Motor

2013-Ford-Fusion-Titaninum-engine-2_zpsa28f9327.jpg

Not: Son 2 kadran Hybrid model içindir.

Sevgiler :)

  • Beğen 4
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.