Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Önerilen Mesajlar

Evet çok satma ister istemez bir değer kriteridir... :)

 

Toyota yıllardır en çok satan marka modelini sunuyor zaten ama gözümde corolla'nın herhangibir değeri ve alımlı tarafı yok. Bu benim görüşüm tabi. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

2012’de Ford Focus dünyanın en çok satan aracı, Fiesta ise 6. kez sınıfının en çok satan modeli oldu

 

 

2012 yılında, dünyanın en çok satılan modeli Ford Focus olurken, Ford Fiesta da altıncı kez sınıfının en çok satılan modeli oldu ve toplam satışları 1.743.540 adede ulaştı. Avrupa’da ise her iki dakikada bir Fiesta satıldı. Ford’un dünya çapındaki küçük ve orta segment binek otomobil satışları 2013’ün ilk aylarında da yükselişini sürdürüyor.

 

Polk’un 2012 küresel pazar araştırması sonuçlarına göre; toplam 1.020.410 adet satılan Ford Focus resmi olarak dünyanın en çok satılan modeli, Ford Fiesta ise 723.130 adetle 6. kez sınıfının en çok satılan modeli oldu. Avrupa’da her iki dakikada yeni bir Ford Fiesta satıldığı açıklandı*.

 

Pazardaki en yoğun rekabetin yaşandığı segmentlerdeki Ford modelleri Focus ve Fiesta; yakıt verimlilikleri, yüksek kaliteleri, zengin donanımları ve keyifli sürüş özelliklerinin eşsiz birleşimiyle dünyanın en çok satan araçları oldu. 2012 yılında gerçekleşen üretim kapasite artışı doğrultusunda binek otomobil satışlarını 2013’te daha da yükseltme fırsatına sahip olan Ford’un yılın ilk aylarındaki satışları da güçlü bir ivmeyle devam ediyor.

Avrupa’da “Uluslararası Yılın Motoru 2012” ödülünü alan 1.0 litre EcoBoost benzinli motoru kullanan ilk Ford modeli olan Focus, sunduğu yakıt ekonomisi ile yoğun ilgi gördü. Çin’deki Focus satışları geçen yıl yüzde 51 oranında artarken Polk verilerine göre dünya genelinde satılan her dört Focus modelinin biri Çin’de satıldı. ABD’deki Focus satışları ise 2012 yılında yüzde 40 artarak küresel büyümeye önemli ölçüde katkıda bulundu. Focus’un Çin ve ABD’de pazarlarındaki satış artışı tüketicilerin yoğun talebi sonucunda elde edildi.

Türkiye’de de Fiesta ve Focus Ford’un en başarılı binek modelleri oldular. Fiesta son 3 yılda kendi sınıfının en çok satan modeli olma başarısını elde ederken, Ford’un amiral gemisi Focus da sınıfında ilk kez sunduğu yeni teknolojileri ile müşterilerin beğenisini toplama devam ediyor.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Focus’un Çin ve ABD’de pazarlarındaki satış artışı tüketicilerin yoğun talebi sonucunda elde edildi.

Yüksek rakamları yakalamalarına bu iki pazarın neden olduğu aşikar, çünkü Türkiye dahil İngiltere hariç Avrupa pazarındaki grafik hiç parlak değil.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.