Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Toyota Gt86 Türkiye'de Satışda


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

Japon otomobilleri candır. Ama eskileri. Yeni japonlar kişiliklerini ve ruhlarını kaybettiler. Avrupalılaşma çabalarından dolayı yıldızları söndü. Eskiden bir Ford escort ile Toyota corolla arasında Karakteristik olarak farklar vardı. Japon otomobillerinin duruşu yapısı kendine hastı. Ve başarılılardı.

Bence Japon otomobil üreticileri. Tekrar kendi özlerine dönmeliler.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

2 tane Toyota kullandım. Böö geldi.

Aynen ..Herkesin hasta olduğu 96 corolla 1.6 xei ye 11 ay tahammül edebilmiştim.

Ama fiesta şasili mazda2 ye hasta oldum.

Jazz da bir amaç otomobili olarak iyi..

yeri gelmişken japonlar ve avrupalıların temel farkları kabaca şöyle:

Avrupalılar manyak bir rijit şasi merağına sahipler. Basitçe hot hatch lerini bile işte çocuğu okula bıraktıktan sonra biraz oynayayım veya haftalık alışverişimi yaptıktan sonra biraz oynayayaım diye alıyorlar. Bir nevi çok amaçlı kullanıyorlar. Ayrıca özellikle dağlık vs arazilerde yollar kıvrımlı iyi yol tutuş , ardışık 3-4 virajdan sonra aptallaşmayacak iyi süspansiyonlar elzem. Japonlar ise emekli ziraat bankası veznedarı tarzında arabalar yapıyorlar. Onların amacı araba bir yerden bir yere götürsün. Şasileri rijid değil, süspansiyonları tek virajda yeterli ama ardışıklar saçmalıyor vs Yumuşak şasi basit süspansiyon vs nedeniyle daha hafifler.. Bu da avrupalı benzerlerinden daha az tüketim ve 0-100 düz zemin hızlanmasında daha iyi değerler demek. Ama işte piste veya kıvrımlı dağ yollarına girildi mi yumuşak şasi nedeniyle avrupalıların gerisinde kalıyorlar Bu kötü bir şey değil müşteri talebine göre araba üretmek demek. Pek çok avrupalı bu nedenle asla uzak doğulu tercih etmiyor. Ama japonlar öyle kullanmak için de çok iyi arabalar üretiyorlar. Bunlarla da yukarıda bahsedilen çok amaç kullanım çok mümkün olmuyor .

Sonuç olarak Alman candır.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Davlumbazdan lastik sesi hala var mı son serilerde merak ediyorum. Bir de bugün moda olan aksesuarların hiçbirini kullanmıyorlar. 4 teker bir motor zaten aşırı problem çıkarmıyor. Haliyle arıza istatistikleri başarılı oluyor.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 3 hafta sonra...

.Zaten Subarunun %16.5 lık hissesi Toyatanın.O yüzden Subaru Brz ile hemen hemen aynı gibi olması normal bir durum.Arkadan çekişli direk enjeksiyonlu boxer motor var yere yakın tam bir drift arabası.Modifiye firmaları sadece turboyla fazla bir basınç açmadan 60 hp alabiliyorlar.İleride turbo versiyonları da gelir piyasada nasıl tutunacaklarına bağlı.Fordun motoruyla kıyaslıyacaksanız hacim bazında amerikan mk3 focuslarda da bulunan atmosferik 2.0 GDI 160 hp olanla kıyaslayın.St de turbo faktörü var.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Aracin fiyati 100.000 ustu yerine cift haneli bir rakam olsaydi cok daha uygun olurdu.Japonyada bu arabanin modifiye etmek isteyenler icin sac jantli boyasiz tamponlu versiyonlari var.Benim gozumde tamamen arkadan itisli stock arac sevmeyen kullanici tipine uygun bir arac.Zaten stock versiyonda kagit uzerinde teknik verileri vasat.Alinirmi alinmazmi bilmiyorum kullanmak bakmak lazim .

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.