Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

  • 0

Focus 3 Süspansiyon Sertliği


Sabri Özer

Soru

Focus 3 sahibiyim daha oncedende annemin C-maxi kullaniyordum gecen gun annemin arabasini kullandim ve tumsrklerde cukurlarda cok daha sarsintisiz oldugunu farkettim ben benim arabada kotu bir yoldan gecince icim disima cikiyor resmen sanki zlarabaya zarar veriyo gibi hissediyorum. Focus 2den 3e gecip fikirleri iletebilecek var mi ?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Önerilen Mesajlar

  • 0

Ben ilk aracımı aldığımdada lastik havaları fabrikadan 39 basılı halde çıkmıştı.

Hatta bunun normal bir prosedür olduğunu söylemişlerdi serviste.Bu yüzden ilk aldığımda banada arabamın sispansiyonları çok fazla sert gibi gelmişti.

Sonuç olarak evet focus 2 ye nazaran daha sert ama öyle ahım şahımda bir fark yok.Lastik basınçlarını kontrol et ilk fırsatta

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Sabri içine biri mi girdi? :) Forumda yeni alınan arabaların 40küsür psi basınçla teslim edildiği hakkında kaç defa yazıldı, konu bile olabilir. :)

Olabilir abi kafam daginik buaralar :D yakit aldigim zaman hepsini 32ye ayarlayip yorumumu iletirim :)

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Süspansiyon sertliğini nesnel değerlendirmek çok kolay değil, çünkü farkla değerlendirme kriterleri olabilir.

İlk anda aklıma gelenler, küçük hızlı darbeye tepki (parke yol, yollardaki plastik hız kesiciler vb.), geniş kasislere, yumuşak dalgalanmalara tepki ve yan yatma miktarı.

Hepsi de hızla da ilintili.

Lastik de, hava miktarı, hamur kıvamı, yanak genişliği çok etkili olabilecek faktörler.

Bu çerçevede değerlendirmek gerekirse benim izlenimlerim şöyle:

Küçük darbe karşılamada her iki kasa yakın performansta, geniş salınımlarda Mk.3 daha yumuşak, Aynı şekilde yan yatma da biraz daha belirgin gibi.

Genelde sessizlikle birleştiğinde bu çerçevede Mk.3 daha konforlu olarak algılanabilir.

Yol tutuşta ise bu artı konforun neden olduğu bir kayıp söz konusu değil...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 0

Süspansiyon sertliğini nesnel değerlendirmek çok kolay değil, çünkü farkla değerlendirme kriterleri olabilir.

İlk anda aklıma gelenler, küçük hızlı darbeye tepki (parke yol, yollardaki plastik hız kesiciler vb.), geniş kasislere, yumuşak dalgalanmalara tepki ve yan yatma miktarı.

Hepsi de hızla da ilintili.

Lastik de, hava miktarı, hamur kıvamı, yanak genişliği çok etkili olabilecek faktörler.

Bu çerçevede değerlendirmek gerekirse benim izlenimlerim şöyle:

Küçük darbe karşılamada her iki kasa yakın performansta, geniş salınımlarda Mk.3 daha yumuşak, Aynı şekilde yan yatma da biraz daha belirgin gibi.

Genelde sessizlikle birleştiğinde bu çerçevede Mk.3 daha konforlu olarak algılanabilir.

Yol tutuşta ise bu artı konforun neden olduğu bir kayıp söz konusu değil...

Yazdiklarinizi dikkatle okudum tesekkurler yorum icin. Bence c-max konfora dayali bi arac benimde cok bi araba gecmisim yok. Focus 3de surus dinamikleri yonunde gelismis bir arac o yuzden yol tutusu icin c-maxden daha sert olabilir ama F2den daha sert mi yumusak mi bilemem :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.