Jump to content

Fotoğraf Yarışması:

Haziran katılım yükleniyor

Mayıs anketi yükleniyor

  • Welcome!

    Register now to access all features. After registering, you can post topics, reply topics, like users content, send private messages.
    This message will be deleted after you register.

Sign in to follow this  
Yakup Çağatay

(2008-2011) Focus 2 40 Bin Km / 4 Yıl Sonrası Sorun Ve Çözümleri

Recommended Posts

Bu soyulma olaylarini ilk defa duyuyorum bende boyle birsey olmadi cok sukur benim ust goz tirnagi da kirildi gecen ay yaptirdim allaha emanet duruyor bi dahakine yenisini alirim artik.

Sizdeki ampuller cift duylu asil sikinti x paketliler de. Bizdekiler tek duylu hic bir yerde bulamadim, siparis etmek zorunda kaldim.

Perde kapaliyken o tutma zimbirtisi arka kapi legen plastigi oldugu icin carpip ses yapiyor .

Soyulma hemen olmuyor zaten son yıllarda geldi seneye başlar cihan :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yakup daha soyulmadan moralim bozuldu nefret ederim arabanin icinde oyle soyulmus eskimis zimbirtilardan. Neyse ne zaman satarim bilmiyordum kiyamadigimdan soyulmaya basladigi anda benim araba satilik duyurulur. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Öyle göze batmıyor ben sadece vitesden bahsediyorum. Diğerleri şans ve bölge farkı etkiler. Nem vs.

Ayrıca garanti degisimi yapıyor değerlendirirsin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yıllar sonunda kalkan yerlerden biri, yeni araçta bu kısım geçmeli ve bu tür kalkma yapmıyor (bildigim kadarıyla)

IMG_7619_zpsc4dcbaec.jpg

 

 

Sokülüp, yapıştırıcı sürülüyor

 

 

IMG_7661_zps929c8f35.jpg

Silecek motoru sanırım

 

 

IMG_7662_zpsee6b9e9f.jpg

 

Bitmiş hali, silecekler takılıyor sonra

 

IMG_7667_zps32182bb0.jpg

50 dediler 30 lira ödedim.

Ön kilit ses yapıyor demiştim ilk mesajda onun icin garanti bittiğinden 550 lira dediler, yazı yazdık en azından %50 olsun diye cevap bekliyoruz. Zaten ellerinde yoktu deneyelim dedik ;)

Suan eksikliği kalmadı aracın yeni Mondeo'ya kadar gider artık.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bizim cmaxinkide kalkmış otoyolda giderken sallaniyordu sallamadık şimdilik :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Tolga KARACA

Eski arabamı hatırlattı üstteki detaylar..

Bunlara ilaveten benimkinde de;

*farlar ve stoplar solma ve su alma nedeniyle değişti

*z rotlar ses yapıyordu değişti

*konsol aşırı tıkırtı yüzünden demonte edildi, izole edilip geri toplandı

*direksiyon kutusu yağ kaçırıyordu değişti

*aks körüğü değişti

*havalandırma menfezleri birkaç kez kırıldılar onlar değişti

*teyp ekranı Yakup un belirttiği gibi ilk haftada çizildi ama boyalı yüzey kabarması olmadı

*koltuk kumaşları ağarmıştı kılıf taktırmıştım

*kapı kilit motoru ses yapıyordu değişmişti

*bakımda takılan mazot filtresi hatalı çıkmıştı

*direksiyondaki Ford logosu çatlak çatlak olmuştu, değişmedim

*direksiyonun krom kaplamaları soyulmuştu

*hız ve devir göstergesinin olduğu panel içine oturduğu siperlikten iki de bir ileriye doğru çıkıyordu

*su fıskiyeleri sürekli aşağı doğru eğiliyorlardı, değişmişti

Düşününce aklıma geldi, birkaç değişen daha olmuştu ama onları hatırlayamadım, arkadaşlardan özellikle aks körüğünden ve motor bloğundan kolay farkedilmeyen yağ kaçaklarına dikkat etmelerini öneririm.

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 September 2012 - 17:33 tarihinde, Yakup Çağatay yazdı:

Yıllar sonunda kalkan yerlerden biri, yeni araçta bu kısım geçmeli ve bu tür kalkma yapmıyor (bildigim kadarıyla)

Sokülüp, yapıştırıcı sürülüyor

 

Silecek motoru sanırım

Bitmiş hali, silecekler takılıyor sonra

 

50 dediler 30 lira ödedim.

Hocam kendimizin söküp yapıştırabileceği bir işlem mi ? ne tür bir yapıştırıcı kullanıldı ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

sen diğer bahsettiğin sıkıntılar için daha dilekçe doldurmadın mı yakup ?

Resmi daire mi orası :D ne dilekçesi ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

bayi ile şikayet dilekçesi düzenlenmiyor mu dayı :dirdir:

Trimlerle uğraşmadım değişmezler diye.Geriye bişey kalmadı zaten.Kilit olayını halleceğiz sadece

Share this post


Link to post
Share on other sites

Arkadaşlar ben focus 2.5 dizel titanium hb almayı düşünüyorum  Trim sesi ve kronik motor-teknik-elektronik arızları varmı acaba bu araçların, 10 yaşında 150k km de bir TDCİ focus hb tavsiye edermisiniz? Şu an 2015 titanium ti-vct aracım var ikinci araç olarak almayı düşünüyorum, sizce sıkıntı yaşarmıyım, birazda yalıtım ve süspansiyon konforuna takıntılı biriyim, bu araç hayal kırıklığımı olur yoksa mutlu mu eder sizce ? şimdiden değerli yorumlarınız için teşekkürler.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 dakika önce, Mert Ö. yazdı:

Arkadaşlar ben focus 2.5 dizel titanium hb almayı düşünüyorum  Trim sesi ve kronik motor-teknik-elektronik arızları varmı acaba bu araçların, 10 yaşında 150k km de bir TDCİ focus hb tavsiye edermisiniz? Şu an 2015 titanium ti-vct aracım var ikinci araç olarak almayı düşünüyorum, sizce sıkıntı yaşarmıyım, birazda yalıtım ve süspansiyon konforuna takıntılı biriyim, bu araç hayal kırıklığımı olur yoksa mutlu mu eder sizce ? şimdiden değerli yorumlarınız için teşekkürler.

Her araç alınır neden alınmasın fiyatına göre değerlendirilir.

 

Şu listeye bakmak yeterli gelir muhtemelen. 

https://www.focusclubtr.com/forum/127-mk2-sorular-ve-sorunlar/?sortby=posts&sortdirection=desc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  


  • Similar Content

    • By Yakup Çağatay
      Beklentiler her zaman karşılanmıyor: Birinci sınıf ürünlerin “iyi” sonucu yalnızca Dunlop ve Pirelli‘ye verilmiş. İyiler arasında bir de Michelin markası olan Kleber mevcut.
       
      2019 kış lastiği testinin bir parçası olarak ADAC, küçük sınıfı araçlar için en çok satan boyut olan 185/65 R15 T‘nin 16 lastik modelini kapsamlı bir şekilde test etti.  Sınırlı olarak, test sonuçları sınıfındaki “komşu” boyutlara da aktarılabilir. Buradan yola çıkarak test sonuçlarını 175/65 R15 T, 195/60 R15 T ve 205/60 R15 T için de geçerli olarak düşünebilirsiniz.
       
      Tavsiyeler ve tam liste: https://anasayfa.focusclubtr.com/2019-adac-kis-lastigi-test-sonuclari-185-65-r15-t/
       
      Ayrıca, ortasında kar taneciği bulunduran üç tırtıklı dağ piktogramı (Alpin), 1 Ocak 2018’den itibaren üretilen tüm kış lastiklerinde zorunludur. M+S yetersiz.
       
      İlk 3

       
    • By Yakup Çağatay
      Spor, normal ve eco modlarının tamamını ayrıca otomatik ve manuel vites seçeceğinin hepsini denedim; aralarında kayda değer fark göremedim. Birebir aynı ölçüm olamayacağı için minimal farklar var tabi, ancak dip gaz ile bu detayların hiç önemi olmadığını söyleyebilirim. 0-100 fabrika değerinin tutarlı olduğunu gözlemleyebiliriz. Vites üç kademe birden düşürülebiliyor, iki kademe yükselebiliyor.  
      Efem iyi seyirler. 
       
       
    • By Yakup Çağatay
      2018 kış lastiği testinin bir parçası olarak ADAC, C sınıfı araçlar için standart boyut olan 205/55 R16 H‘nin 16 lastik modelini kapsamlı bir şekilde test etti. Ayrıca bu lastik ölçüsü tüm ölçüler arasında %15 pay ile en çok tercih edilenler arasında birinci sırada yer almakta.
       
      Tavsiyeler ve tam liste: https://anasayfa.focusclubtr.com/2018-adac-kis-lastigi-test-sonuclari-205-55-r16-h/
       
       
      Ayrıca, ortasında kar taneciği bulunduran üç tırtıklı dağ piktogramı (Alpin), 1 Ocak 2018’den itibaren üretilen tüm kış lastiklerinde zorunludur. M+S yetersiz.
       
      İlk 5

    • By Yakup Çağatay
      Küçük sınıfının binek otomobilleri için 175/65 R14 82 T boyutunda 14 yaz lastiği bu yıl ADAC tarafından test edilmiş. 
       
      Tam liste:  https://anasayfa.focusclubtr.com/2018-adac-yaz-lastigi-test-sonuclari-175-65-r14-t/
       
      İlk 5:

    • By Yakup Çağatay
      2018 yaz lastiği testi için, ADAC düşük-orta sınıf otomobiller için 16 205/55 R16 91V lastiğini seçmiş.
      Artık Goodyear E.P. tercihini sorgulamak gerekir, diğerleri beklendiği gibi diyebiliriz.  
       
      Testin tamamı: https://anasayfa.focusclubtr.com/2018-adac-yaz-lastigi-test-sonuclari-205-55-r16-v/
       
      İlk 5

Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy Policy.