Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

F3- Servisinize Yazılımınızı Güncelletin Ücretsiz..


Muammer DEMİR

Önerilen Mesajlar

Geçen hafta şahsuvaroğlunu aradım ve güncelleme var mı diye sordum. Bunun için özel çağırmayız beyefendi, periyodik bakımlarda bize gelen ne varsa aracı bilgisayara bağladığımızda otomatik yapar dedi.

Ne güzel servis.

Ben daha teslim alırken yazılım güncelleme dedim o ne dediler resmen.

İstanbul-İzmir farkı işte.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Eveeet aracı teslim alabildim; yazılım güncelletebilmek tam 2 saat sürdü :blink:

Ne güzel servis.

Ben daha teslim alırken yazılım güncelleme dedim o ne dediler resmen.

İstanbul-İzmir farkı işte.

Bu durumda Arkasa gidince kiminle halledeyim abi bu meseleyi? :)

Otokoçta aynısını bana yaptı malum.

Ozan Karsavuran tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 2 hafta sonra...

bugün aracımı güncelleme yaptırdım ancak araç servisten çıktıktan sonra bir yere gittim ve yaklaşık 1 2 saat kaldım araca bindim marş basmadı daha sonra tekrardan basmadı bi 5 dk bekledim tekrardan marş bastı ve çalıştı ama bu gün sık sık yaptı bu işlemi bu konu hakkında bilgisi olan vasa yardım edebilirmi?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

valla bilmiyorum ama bu problemin çözmü nasıl olabilir? eger dediniz gibi yüksek gerilim hattı varsa ne olabilir?

Bu tür akımların olduğu yerde çalışmayabiliyor (aracı itiyorsun ileri veya geri öyle çalıştırıyorsun)komik gelebilir ama yüksek gerilim etkileyebiliyor.

Eğer normal bir durumda bu sorun varsa servis'e danışmanız gerekmektedir hata kodu verdiyse onlar görür ve düzeltirler.Buradan birşey demek zor.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Volvoda yazılım güncellemeye 120 lira istiyorlar.Garantili olmuş olsun olmasın farketmiyor.Periyodik bakıma giderseniz yani 300 liralık işleme 600 lira verirseniz ücretsiz :)

Volvo Türkiye satış sonrası hizmetlerdeki beyfendi ile görüştüğümde her markada parayla olduğunu belirtti.Ford'larda ücretsiz dedim.hayır ücretlidir dedi.Ben yaptırdım focusa ücret almadılar dedim.O servisin göz yummasıdır ded.Hayır dedim.Bu linki mesaj olarak attım.Umarım inceleyip görmüştür :)

Burdan ne sonuç çıkarıyoruz.Volvo,Ford kadar olamamış yazılım konusunda ;)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Forum donanım haber sitesinde eleştirdim. sikayetvar.com sitesine şikayetimi bildirdim.Yapmak zorunda değilmişler.Menfaati ne olacakmış bu işten Volvo'nun? Sen bakımları dışarda yaptıracaksın,Yetkiliye gelip güncelle diyeceksin ne anladım ben bu işten dedi adam :D Araçta şu anda bulunan yazılım sorun çıkaran birşey değilmiş.Güncel yazılım olması şu andakinin çalışmaz olduğunu belirtmezmiş.... Ben bilgisayar yazılımı yani windows'tan örnek verdim.200 lira verip alıyoruz yıllarca otomatik güncelleme yapıyor ücretsiz 50.000 liralık araçta 120 lira ücret isteniyor demiştim.Bilgisayarı servise yollayınca güncelleme için para alıyorlarmış (garanti süresince alınmıyor oysaki)... vs vs...

Konuyu trigerden açtık.Avrupada 240.000 kmde değişen triger hatta Volvo'nun servis programlarında bile 240.000 km gözüktüğünü belirttim.O servis programı Türkiye'ye has değil sadece Türkçe dedi.Türkiyedeki nem oranı Avrupaya göre yüksek olduğu için kayışlar daha erken yıpranıyormuş. Benim garantim 100.000 kmde bitiyor zaten dedi.Yani 105.000 km de kopan trigerden servis sorumlu değilmiş. 120.000 bakımına gelen araçlarda trigeri değişiyorlarmış.Fakat benim gibi 240.000km olduğunu duyanlar 240.000 i beklerken 150-180 bin km aralığında trigerleri kopuyormuş. 120.000 de 1000 TL vermemek için 150.000 de trigeri kopup 10.000-20.000 TL hasar çıkabiliyormuş.Ben çok gördüm 180.000 de trigeri kopup servise gelen araçları dedi. Almanyada nem oranı yüksek Türkiye gibi dedim.Akrabalarım yaşıyor bende geçmişte gittim nem oranı %80 leri buluyor dedim. Dün gece İstanbulda nefes alamadım dedi.%90 nem oluyor dedi.ben 15 sene Almanyada kaldım orda büyüdüm sıcağınıda soğunuda gördüm ama böyle nem olmuyor emin olabilirsin dedi.Kayışı bozan nemdir dedi.Ben kimseyi zorlamıyorum gel 120.000 de kayışını değiştir bilyalarını kasnaklarını değiştir diye dedi.

Düşündüm adam haklı beyler :) Beni ikna etti.Forum donanım haber forumunda trigeri 120.000 de değiştirmeyip 160 küsür binde iken trigeri kopup sübapları pistonları yiyen eleman vardı.Demek ki doğru. Peki Erzurum gibi nemin düşük olduğu yani Avrupa şartları olan yerler.İşte onu sormayı unuttum :D

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Kayışı bozan nemdir dedi

Doğru nemin kauçuk üzerine çok olumsuz etkisi var.

Ama salt buna bakarak Türkiye'için ayrı servis planı vermek doğru değil.

Nem kıyı şeritlerinde daima yoğundur, bu ülkeden ülkeye değişiklik göstermez. İç kesimler ise daima kurudur.

Şu anda Avrupa'nın pek çok şehrinde nem %80 dolaylarındadır, tıpkı bizde kıyılarda olduğu gibi.

İngiltere yılın 300 günü yağmurludur, nem düşük mü olacak sanki...

Yani nem tek başına etken olamaz ülkemiz için ayrı servis planı uygulanmasında, o zaman sorarlar adama Hamburg, Barcelona, Atina, Venedik, Marsilya'da ikamet eden kullanıcıların servis planı ne diye.

Araştırmak lazım ama bence sanki verilen değişim süresi tüm servislerde erkene çekiliyor, tüm dünya ülkelerinde ve bu değer sadece teorik önem taşıyor.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.