Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×
  • Welcome!

    Register now to access all features. After registering, you can post topics, reply topics, like users content, send private messages.
    This message will be deleted after you register.

Ford Avrupa'nın Gelecek Planları 2019 2020


Yakup Ç. A.

Recommended Posts

  • Kârlılığı artırmak ve yapısal maliyetleri azaltmak için kısa vadeli eylemler devam ediyor, üç ana hat daha yeniden tasarlanıyor; Ticari Araçlar, Binek Araçlar ve İthal ürünleri (Mustang gibi).
  • Tüm modeller için yeni elektrikli araçlar ve elektrikli opsiyonlar sunulacak.
  • İlişkiler güçlendirilecek: Ticari araç büyümesini desteklemek için Volkswagen AG ile potansiyel bir ittifak söz konusu. Bu konunun detayları gelecek hafta açıklanabilir.
  • Ford az karlı araç hatlarını ya geliştirecek ya da üretimden çekecek.

 

TÜM DETAYLAR: https://anasayfa.focusclubtr.com/fordun-avrupadaki-gelecek-planlari-2019-2020/

 

Tamamen Yeni Ford Focus‘tan itibaren her Ford ürününde elektrikli bir seçenek bulunacak.Buna yeni modeller ve mevcut araçların yeni sürümleri de dahil. Fiesta’dan Transit’e, Avrupa müşterileri için en kapsamlı seçeneklerden biri olan hafif hibrit, tam hibrit, plug-in hibrit veya tam elektrikli seçeneği sunulacak.

 

Kompakt MPV segmenti Avrupa’da küçülürken, Almanya’daki Saarlouis Gövde ve Montaj Tesisinde C-MAX ve Grand C-MAX üretimini sonlandırmak için Ford ve Çalışma Konseyi arasında resmi tartışmalar başladı. Zaten daha önce yeni kasasının çıkmayacağını biz duyurmuştuk.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

4 saat önce, Mehmet Akpunar yazdı:

Mondeolarda son durum nedir acaba ?

Mondeo makyaj görecek çoook yakında ve ülkemize de gelmeye devam edecek ancak Focus gibi lansman yapılmayacak sessizce girecek. Küçük hacim dizel otomatik yine olmayacak büyük ihtimal ve şanzımanlar 8 ileri otomatik olacak. 

Link to comment
Share on other sites

3 saat önce, Yakup Çağatay yazdı:

Mondeo makyaj görecek çoook yakında ve ülkemize de gelmeye devam edecek ancak Focus gibi lansman yapılmayacak sessizce girecek. Küçük hacim dizel otomatik yine olmayacak büyük ihtimal ve şanzımanlar 8 ileri otomatik olacak. 

Otomatik kullanıcısı arttı. Manda gibi arabayı kimse benzinli almak istemez. Kuga da ağır bir araba, kugaya 1.5 dizel otomatik  oluyorsa mondeo’ya da koyulabilir. Teknik bir sorun olduğunu sanmıyorum, bu ford’un tercihi sanırım. O halde D segmentinde ford sinek avlamaya devam eder... Sahibinden’de 2013 model sonrası satılık mondeo 355 adet iken, passat 19.103 adet...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 saat önce, Erhan Er. yazdı:

Otomatik kullanıcısı arttı. Manda gibi arabayı kimse benzinli almak istemez. Kuga da ağır bir araba, kugaya 1.5 dizel otomatik  oluyorsa mondeo’ya da koyulabilir. Teknik bir sorun olduğunu sanmıyorum, bu ford’un tercihi sanırım. O halde D segmentinde ford sinek avlamaya devam eder... Sahibinden’de 2013 model sonrası satılık mondeo 355 adet iken, passat 19.103 adet...

Ha 1.5 ecoboost ha 1.5 dizel pek farklı değil bence. Ben 1.4ten memnunum, baya da satıyor. 

Link to comment
Share on other sites

9 saat önce, Ozan Kar yazdı:

Ha 1.5 ecoboost ha 1.5 dizel pek farklı değil bence. Ben 1.4ten memnunum, baya da satıyor. 

Ben 5 sene 1.4 tsi  motor kullandım. Benzinli passat alırım ama benzinli mondeo almam açıkcası. Passat şehir içi yakıt tüketimi 6 lt iken mondeo etiket değeri 8,7 litre... Neredeyse %50 fazla. Yeni mondeo 100 kg civarı hafiflerse belki 7 lt civarına iner ama zor

Link to comment
Share on other sites

Bir saat önce, Erhan Er. yazdı:

Ben 5 sene 1.4 tsi  motor kullandım. Benzinli passat alırım ama benzinli mondeo almam açıkcası. Passat şehir içi yakıt tüketimi 6 lt iken mondeo etiket değeri 8,7 litre... Neredeyse %50 fazla. Yeni mondeo 100 kg civarı hafiflerse belki 7 lt civarına iner ama zor

Benzer yakıt farkı passatta yok mu yani?

Link to comment
Share on other sites

Benim okuduğum yazılar Ford Avrupa için hayli karamsar. 2010 yılından bu yana Ford Avrupada %6.5 küçülmüş. Şu anda Fiesta üretimini Hindistan'a, Mondeo üretimini de tamamen Çin'e kaydırma planı varmış. Avrupada SUV üretimi ve focus üretimi devam edecekmiş sadece. Edge'in Avrupa üretileceği kesin gibi. Bu arada Rusya pazarındaki büyük düşüş sonrası, Rusya fabrikasının komple kapatılması ihtimali her geçen gün artıyor. Bir ilginç haber ise, Yakup'un bahsettiği ticari araçlarda VW işbirliği. Habere göre Ford fabrikalarında VW için ticari araç üretimi sözkonusu. Karşılığında VW'den elektrikli araç üretimi konusunda destek alacak.

Link to comment
Share on other sites

11.01.2019 - 00:53 tarihinde, Yakup Çağatay yazdı:
  • İlişkiler güçlendirilecek: Ticari araç büyümesini desteklemek için Volkswagen AG ile potansiyel bir ittifak söz konusu. Bu konunun detayları gelecek hafta açıklanabilir.

Dediğim gibi, yarın akşam üzeri detaylar açıklanıyor. 

https://anasayfa.focusclubtr.com/fordun-avrupadaki-gelecek-planlari-2019-2020/

 

2019 NAIAS_SKV_4885.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy Policy.