Jump to content
  • Welcome!

    Register now to access all features. After registering, you can post topics, reply topics, like users content, send private messages.
    This message will be deleted after you register.

Yakup Çağatay

Ford Avrupa'nın Gelecek Planları 2019 2020

Recommended Posts

  • Kârlılığı artırmak ve yapısal maliyetleri azaltmak için kısa vadeli eylemler devam ediyor, üç ana hat daha yeniden tasarlanıyor; Ticari Araçlar, Binek Araçlar ve İthal ürünleri (Mustang gibi).
  • Tüm modeller için yeni elektrikli araçlar ve elektrikli opsiyonlar sunulacak.
  • İlişkiler güçlendirilecek: Ticari araç büyümesini desteklemek için Volkswagen AG ile potansiyel bir ittifak söz konusu. Bu konunun detayları gelecek hafta açıklanabilir.
  • Ford az karlı araç hatlarını ya geliştirecek ya da üretimden çekecek.

 

TÜM DETAYLAR: https://anasayfa.focusclubtr.com/fordun-avrupadaki-gelecek-planlari-2019-2020/

 

Tamamen Yeni Ford Focus‘tan itibaren her Ford ürününde elektrikli bir seçenek bulunacak.Buna yeni modeller ve mevcut araçların yeni sürümleri de dahil. Fiesta’dan Transit’e, Avrupa müşterileri için en kapsamlı seçeneklerden biri olan hafif hibrit, tam hibrit, plug-in hibrit veya tam elektrikli seçeneği sunulacak.

 

Kompakt MPV segmenti Avrupa’da küçülürken, Almanya’daki Saarlouis Gövde ve Montaj Tesisinde C-MAX ve Grand C-MAX üretimini sonlandırmak için Ford ve Çalışma Konseyi arasında resmi tartışmalar başladı. Zaten daha önce yeni kasasının çıkmayacağını biz duyurmuştuk.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 saat önce, Yakup Çağatay yazdı:

 C-MAX ve Grand C-MAX üretimini sonlandırmak için

🙄 Grand neyse de C Max için kötü haber.Geniş ve ferah araba sevenlerin en öncelikli tercihi idi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 saat önce, Mehmet Akpunar yazdı:

Mondeolarda son durum nedir acaba ?

Mondeo makyaj görecek çoook yakında ve ülkemize de gelmeye devam edecek ancak Focus gibi lansman yapılmayacak sessizce girecek. Küçük hacim dizel otomatik yine olmayacak büyük ihtimal ve şanzımanlar 8 ileri otomatik olacak. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 saat önce, Yakup Çağatay yazdı:

Mondeo makyaj görecek çoook yakında ve ülkemize de gelmeye devam edecek ancak Focus gibi lansman yapılmayacak sessizce girecek. Küçük hacim dizel otomatik yine olmayacak büyük ihtimal ve şanzımanlar 8 ileri otomatik olacak. 

Otomatik kullanıcısı arttı. Manda gibi arabayı kimse benzinli almak istemez. Kuga da ağır bir araba, kugaya 1.5 dizel otomatik  oluyorsa mondeo’ya da koyulabilir. Teknik bir sorun olduğunu sanmıyorum, bu ford’un tercihi sanırım. O halde D segmentinde ford sinek avlamaya devam eder... Sahibinden’de 2013 model sonrası satılık mondeo 355 adet iken, passat 19.103 adet...

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 saat önce, Erhan Er. yazdı:

Otomatik kullanıcısı arttı. Manda gibi arabayı kimse benzinli almak istemez. Kuga da ağır bir araba, kugaya 1.5 dizel otomatik  oluyorsa mondeo’ya da koyulabilir. Teknik bir sorun olduğunu sanmıyorum, bu ford’un tercihi sanırım. O halde D segmentinde ford sinek avlamaya devam eder... Sahibinden’de 2013 model sonrası satılık mondeo 355 adet iken, passat 19.103 adet...

Ha 1.5 ecoboost ha 1.5 dizel pek farklı değil bence. Ben 1.4ten memnunum, baya da satıyor. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ford az karlı araç hatlarını ya geliştirecek ya da üretimden çekecek. mondeoyu geliştirecek o zaman. devam edeceğine göre. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 saat önce, Ozan Kar yazdı:

Ha 1.5 ecoboost ha 1.5 dizel pek farklı değil bence. Ben 1.4ten memnunum, baya da satıyor. 

Ben 5 sene 1.4 tsi  motor kullandım. Benzinli passat alırım ama benzinli mondeo almam açıkcası. Passat şehir içi yakıt tüketimi 6 lt iken mondeo etiket değeri 8,7 litre... Neredeyse %50 fazla. Yeni mondeo 100 kg civarı hafiflerse belki 7 lt civarına iner ama zor

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bir saat önce, Erhan Er. yazdı:

Ben 5 sene 1.4 tsi  motor kullandım. Benzinli passat alırım ama benzinli mondeo almam açıkcası. Passat şehir içi yakıt tüketimi 6 lt iken mondeo etiket değeri 8,7 litre... Neredeyse %50 fazla. Yeni mondeo 100 kg civarı hafiflerse belki 7 lt civarına iner ama zor

Benzer yakıt farkı passatta yok mu yani?

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 dakika önce, Ozan Kar yazdı:

Benzer yakıt farkı passatta yok mu yani?

Passat ile modeoyu kıyasladım zaten. Şehir içi etiket değerleri; biri 6 lt/100km diğeri 8,7 lt/100km

Share this post


Link to post
Share on other sites

Benim okuduğum yazılar Ford Avrupa için hayli karamsar. 2010 yılından bu yana Ford Avrupada %6.5 küçülmüş. Şu anda Fiesta üretimini Hindistan'a, Mondeo üretimini de tamamen Çin'e kaydırma planı varmış. Avrupada SUV üretimi ve focus üretimi devam edecekmiş sadece. Edge'in Avrupa üretileceği kesin gibi. Bu arada Rusya pazarındaki büyük düşüş sonrası, Rusya fabrikasının komple kapatılması ihtimali her geçen gün artıyor. Bir ilginç haber ise, Yakup'un bahsettiği ticari araçlarda VW işbirliği. Habere göre Ford fabrikalarında VW için ticari araç üretimi sözkonusu. Karşılığında VW'den elektrikli araç üretimi konusunda destek alacak.

Share this post


Link to post
Share on other sites
11.01.2019 - 15:25 tarihinde, Yakup Çağatay yazdı:

Mondeo makyaj görecek çoook yakında

Şuan ki mondeolar zaten makyajlı kasa değil mi ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 dakika önce, Mehmet Akpunar yazdı:

Şuan ki mondeolar zaten makyajlı kasa değil mi ? 

Değil. Mondeo kategorisinde makyaj detayı mevcut. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
11.01.2019 - 00:53 tarihinde, Yakup Çağatay yazdı:
  • İlişkiler güçlendirilecek: Ticari araç büyümesini desteklemek için Volkswagen AG ile potansiyel bir ittifak söz konusu. Bu konunun detayları gelecek hafta açıklanabilir.

Dediğim gibi, yarın akşam üzeri detaylar açıklanıyor. 

https://anasayfa.focusclubtr.com/fordun-avrupadaki-gelecek-planlari-2019-2020/

 

2019 NAIAS_SKV_4885.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Similar Content

    • By Yakup Çağatay
      8 Mayıs'ta seri üretim başlamış oldu. 
       
      Tamamı: https://anasayfa.focusclubtr.com/2018-ford-focus-mk4-seri-uretimi-basladi/
       
      Video: 
       
       

       

       
      Fabrikadan kare, buradan da arka camın tamamen inebildiğini görebiliyoruz beklendiği üzere.

       
    • By Yakup Çağatay
      Fiesta Mk7'nin üretiminden birkaç kare;
       

       

       

       

       

       

       

       

       

       
       
       
       
       






       
      Yanlış bilenler/kabul edenler için Google'a yardım; Ford Fiesta Mk8
    • By Yakup Çağatay
      Volkswagen, Golf MK8 için düzenlediği Tedarikçi Zirvesinde Mk8'in çıkış tarihini açıkladı, Haziran 2019'da Yollarda!
      Marka, Yeni Golf ailesine 1.8 milyar € yatırım yapacak.
       
      Fazlası: https://anasayfa.focusclubtr.com/volkswagen-golf-mk8-haziran-2019da-geliyor/
       
       

    • By Yakup Çağatay
      Jetta artık Golf ile kardeş: Jetta ilk defa MQB platformunda üretilecek. 
      İlk çeyrekte Meksika‘ya gelecek ve ikinci çeyrekte ABD pazarında satışa çıkacak.
      Avrupa versiyonuna dair herhangi bir plan yok.
      1.4 TSI 150 ps motor, 6 ileri manuel veya 8 ileri otomatik vitese sahip.
       
      Fazlası: https://anasayfa.focusclubtr.com/yeni-volkswagen-jetta-amerika-icin-tanitildi/
       

       

       

       

    • By Yakup Çağatay
      Miniğin üretimi bugün başladı!
       
      Yeni Ford EcoSport SUV üretimi, küçük SUV'lara yönelik artan müşteri talebini karşılamak ve Avrupa'ya yeni iş getirmek amacıyla Romanya'nın Craiova kentinde başlıyor. (Söylenmeyen bir de Hindistan'a özel vergi yükü vardı, kalkmış olacak) Ford, EcoSport montajı için Craiova'ya 200 milyon Euro'ya kadar yatırım yaptı; Craiova'da 2008'den bu yana ülkeye yapılan genel yatırım, 1 milyar Euro'yu aşıyor. Yeni EcoSport üretimi, Ford'un birinci sınıf Romen fabrikasında 1.700 yeni iş yaratıyor; Yıl sonuna kadar 3.900 kişi fabrikada istihdam edilecek. Craiova üretimli EcoSport, dört kıtada 56 pazarda satılacak. Yeniden tasarlanan Ford EcoSport, daha sofistike bir kabin, güçlü, yakıt tasarruflu yeni 1.5 litrelik EcoBlue dizel, Akıllı Tüm Vites Sürüşü ve sportif bir ST-Line model olarak sunuyor. Tüm diğer detaylarına buradan erişebilirsiniz.  
      Ford'un Avrupa'daki 20 geleneksel pazarındaki tüm SUV'ların toplam satışları geçen yıl %27 oranında arttı ve bu satış, dört yeni binek otomobil satışının birden fazlasını satış oluşturdu. 2016 yılında Ford'un SUV satışları %30'dan fazla arttı ve 2017 yılının ilk sekiz ayında %27 artış gösterdi.
       
      Ford Craiova ekibi ayrıca, Ford'un 1.0 litrelik EcoBoost motorunu üretmeye devam edecek.
       
      https://anasayfa.focusclubtr.com/2017-ford-ecosport-avrupa-icin-tanitildi/
       
       




Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy Policy.