Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ekim 16, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 16, 2018 Şimdi, Murat Kav. yazdı: Önemli olan Bülent Y. bu parayı ödemiş. Mevzu o değil mi ? Ben alıntıladığım yere yazdım, o anki mevzum bu değildi ? Diğer mevzuyu ben ilk cevabımda kendimce çözmüştüm ? --1 dakika sonra eklendi-- 8 dakika önce, Cankut Bulut yazdı: Ben sizi gayet iyi anladım burda herhangi bir sorun yok Yakup Bey ? Sadece mevcut durumu diğer firmaların uygulamaları ile birlikte alt alta sıralamak istedim. Yanlış/doğru analizi yapmadım yani ? Ama her sektörde olduğu gibi otomotiv sektöründe de aynı sorun için onlarca farklı çözüm yolu oluşabiliyor. Kimileri bilgisiz personel yüzünden, kimileri kendi insiyatifleri doğrultusunda, kimileri izlenmesi gereken prosedür üzerinden giderek vs. vs. Sonuçta son kullanıcı ceremesini çekiyor. Saygılar.. Kesinlikle. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Gürkan Çakıroğlu Yanıtlama zamanı: Ekim 16, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 16, 2018 Ben 10-15 güne bakıma gideceğim, bir daha değiştireyim bari... Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cenk Demirel Yanıtlama zamanı: Ekim 16, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 16, 2018 (düzenlendi) Makyajlı kasalarda, debriyajda belirtilen sürtünme sesinin olması durumunda takılan yeni baskı balatanın kodu 1.6 tdci Mondeo ile aynı. Yani 1.6 tdci güncel kasa mondeo'nun debriyaj seti takılıyor. Yeni baskı balatayla beraber ses bir kaç bin km kadar hiç olmuyor, sonra yine başlıyor. Belli ki sorun baskı balatanın yapısından kaynaklı. Benim aracımda da doğal olarak değişim olmasına rağmen bir süre sonra yine başladı. Belli ki geçmeyecek. Zaten artık nadiren yapıyor, hassas noktasını da öğrendim ona göre kalkış yapıyorum ses pek çıkmıyor. Benim tek merak ettiğim; her ne kadar Focus kadar kullanıcısı olmasa da 1.6 tdci Mondeo ile ilgili bu şikayetler niye olmuyor ? Bu zamana kadar tek bir şikayet bile görmedim bu hususta. Ben mi kaçırdım acaba ? Ekim 16, 2018 Cenk Demirel tarafından düzenlendi Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ekim 16, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 16, 2018 1 dakika önce, Cenk Demirel yazdı: Benim tek merak ettiğim; her ne kadar Focus kadar kullanıcısı olmasa da 1.6 tdci Mondeo ile ilgili bu şikayetler niye olmuyor ? Bu zamana kadar tek bir şikayet bile görmedim bu hususta. Ben mi kaçırdım acaba ? Focus kadar Mondeo piyasada olmadığı içindir. Malum herkes de yazmıyor her şeyi. Servise sorarsak eğer her türden araçta olduğunu öğrenebiliriz. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Cenk Demirel Yanıtlama zamanı: Ekim 16, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 16, 2018 Şimdi, Yakup Çağatay yazdı: Focus kadar Mondeo piyasada olmadığı içindir. Malum herkes de yazmıyor her şeyi. Servise sorarsak eğer her türden araçta olduğunu öğrenebiliriz. Servisle bunu 2 yıl önce falan konuştuğumda 1.6 tdci courier ve connect'te ( özellikle courier ) benzer şikayetle gelen müşterilerin olduğunu söylemişlerdi. Ama arada mondeo lafı hiç geçmedi. Mondeo'nun baskı balata setinin aynısının takılması ' onda niye bu sorunu işitmiyoruz ? ' diye sormama sebep olmuştu kendi kendime ama muhtemelen dediğiniz gibi satış rakamlarının oldukça düşük olmasından kaynaklı galiba. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Murat Kav. Yanıtlama zamanı: Ekim 16, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 16, 2018 Ben bu sorunu hiç yaşamadım c-max da. 3 saat önce, Gürkan Çakıroğlu yazdı: Ben 10-15 güne bakıma gideceğim, bir daha değiştireyim bari... Gel cumartesi, sabah serviste olacağım, subwoofer şeysi gelmiş ? Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Gürkan Çakıroğlu Yanıtlama zamanı: Ekim 16, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 16, 2018 2 dakika önce, Murat Kav. yazdı: Ben bu sorunu hiç yaşamadım c-max da. Gel cumartesi, sabah serviste olacağım, subwoofer şeysi gelmiş ? C.tesi İzmir e uçuyorum. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yunus Emre Öztürk Yanıtlama zamanı: Ekim 16, 2018 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 16, 2018 Ford servisleri ve müşteri memnuniyeti. Aynı cümle içinde geçmesi bile yanlış bana göre. Gerçi güzel ülkemde her şey malı satana kadar, sadece ford'a özel değildir bu durum. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Bülent Y. Yanıtlama zamanı: Ekim 17, 2018 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ekim 17, 2018 Sağ olun arkadaşlar. Yani size de yeni bir parça geldi, ses falan tarih oldu derlerse mağdur olmayın diye paylaştım başıma gelenleri. Otosan ile defalarca görüştüm. "Yapabileceğimiz bir şey yok" demekten öteye gidemediler. Çetaş'ta BİYS diye adlandırdıkları Bireysel Müşteri sorumlusuna da derdimi anlattım. Haklı olduğumu, konuyu bölge müdürünü ileteceğini ifade etti. Oradan da yine aynı cevabı verdiler. Bu kadar ilgisiz bir markanın şu anda Ford Aktif Memnuniyet Sistemi adında reklam döndürmesi abesle iştigal oluyor. Hukuki durumun sonucu ile ilgili sizi de bilgilendiririm inşallah. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap