Jump to content
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

“ER-OL

Önerilen Mesajlar

Linkte çok foto var o yüzden burada karışıklık yapmak istemiyorum.

Buyrunuz: https://anasayfa.focusclubtr.com/2018-ford-focus-sedan-mk4-on-inceleme/

 

Alıntı

Malzeme seçimleri de iyi ancak bazı yemek sunumlarında tabak/yemek süslenir ve algı yükseltilir ya işte bunda o yok. Şef unutmuş. Otosan da üstüne çiçek ekmiş, ambiyans aydınlatmayı buna eklememiş olmuş mu sana standart yemek!

 

 

 

2018 Ford Focus Mk4 Ön İnceleme_65.JPG

 

2018 Ford Focus Mk4 Ön İnceleme_75.JPG

 

2018 Ford Focus Mk4 Ön İnceleme_66.JPG

 

2018 Ford Focus Mk4 Ön İnceleme_19.JPG

 

2018 Ford Focus Mk4 Ön İnceleme_55.JPG

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
16 dakika önce, Tamer Perperek yazdı:

Arabanın iç kısım resimlerinde otomatik vites kumanda birimi sanki de monte edilmiş gibi duruyor,öyle bir durum mu var? 

Görüldüğü gibi 🙂 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

bagajdaki logo nerde 😄 

--21 dakika sonra eklendi--

-makyaj ışıkları bu arabada yoktur muhtemelen, gelmemesi mümkün değil bence.

-sinyal ve silecek kolları çok kaba olmuş.

-direksiyon üzerindeki tuşlarda basit olmuş.

-far düğmesindeki ışık iyi olmuş ama vag styla simgeyi aydınlatsalar daha iyi olurdu.

-kolçakta kesinlikle kaplanmalı.

eline sağlık 🙂 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Filo harici pek kimseyi heyecanlandıracak bir araba değil.

Active'e ağırlık verilirse bir umut olur.

Benim için de daha önce yazdığım gibi ST Line 182 PS opisyonu belki ilginç olabilir.

Görüşüm budur, gerisi teferruattır.

Bu arada 1.5 123 PS nereden çıktı, atmosferik mi? Türk halkına özel mi imal ediliyor?

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
57 dakika önce, Cem Boneval yazdı:

Filo harici pek kimseyi heyecanlandıracak bir araba değil.

Active'e ağırlık verilirse bir umut olur.

Benim için de daha önce yazdığım gibi ST Line 182 PS opisyonu belki ilginç olabilir.

Görüşüm budur, gerisi teferruattır.

Bu arada 1.5 123 PS nereden çıktı, atmosferik mi? Türk halkına özel mi imal ediliyor?

daha önce konuşulmuştu. Başlıca Hindistan pazarı için 1.5 3 silindir atmosferik. 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sedanı ben beğendim aslında. Arka dış tasarım olması gerektiği gibi. F3'de o alan biraz zayıf kalmıştı. Bir şey dikkatimi çekti. Stepnenin üstüne subwoofer koyduğunda bagaj hacmi çok küçülmüş olmuyor mu? Onun yerine Amerikanyadaki gibi tekerlek boşluğuna konulan cinsten bir şey daha iyi olurdu. P-R-N-D-M harfleri neden öyle yanyana dizilmek zorunda (kugada da sevmem), sanırım bu da bir tür Amerikan hastalığı.

Ön tasarıma, özellikle sis farının oraya halen alışamadım. ST Line ya da active sedan isteriz 🙂 Ya da sis farı hiç olmasın ..

 

 

 

sedan.jpg

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Bir saat önce, H. Cenk yazdı:

daha önce konuşulmuştu. Başlıca Hindistan pazarı için 1.5 3 silindir atmosferik. 

Otosan'ın Türkiye'yi az gelişmiş ülke olarak tanımlamasının dayanılmaz hafifliği yani...

Rakiplerin çoğunda turbo motorlar olmasına rağmen belirgin fazla satıyor olmaları da bir anlam ifade etmemiş demek ki. 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap


  • Benzer İçerikler

    • Yazan: Yakup Çağatay
      Bilgiler Avrupa'nın belli başlı yerleri için geçerlidir. Kesinlikle! donanım isimleri/içerikleri ve fiyatları her yerde değişiklik gösterecektir.
       
      Jantlarla başlayalım, aşağıda olmayan ST-Line'ın standartı 17" ve tasarımı (mk6) Fiesta ST gibi.
      Lastikler de değişebilir 16" alüminyumlar 195/65 ve 205/60; 17" 215/50; 18" 235/40.
       
                                              16" Trend              16" Titanium                     17" Titanium opsiyon                

       
       
        18" ST-Line opsiyon               18" Titanium opsiyon

       
       
      1.0 Ecoboost 125 ps manuel Titanium 21,200 birim fiyat
      1.5 dizel 120 ps manuel Titanium 23,100 birim fiyat
      1.5 dizel 120 ps 8 ileri otomatik Titanium 24,700  birim fiyat civarında, bunu yazıyorum ki fiyat farkını görelim diye sonuç olarak
      Powershift farkıyla aynı fark isteniyor olacak, 8 ileri otomatik için.  LED gündüz farı standart. Arka stoplar Titanium ile LED geliyor. Trend, Titanium ve ST-Line ızgaraları farklı olacak eskisi gibi. ST-Line ile sis farları LED geliyor. Baz donanımda Bluetooth, USB, 4.2" TFT renkli ekran ve 6 Hoparlör mevcut. Orta donanımda 6.5" dokunmatik ekran üst donanımlarda 8" dokunmatik ekran standart. Gösterge ekranlarında tetris gitmiş yerine baz donanımda 4.2" siyah beyaz ekran gelmiş, orta ve üst donanımda standart olarak 4.2" renkli ekran mevcut. Seçilebilir sürüş modları standart. 3 kollu deri direksiyon std. Ön ve arkada LED okuma lambaları standart olmuş, eskiden alt donanımlar std ampüldü. Kol dayama ortadan itibaren var, kayar şekilde ve deri kaplı. Bardaklık kapağı da baz hariç std. Güneşlikler hepsinde aynalı, Titanium ile ışıklı. Gözlük tutucu Titanium ile.  Titanium ile anahtarsız giriş ve çalıştırma standart.  (ST-Line ile sadece çalıştırma std.) Titanium ile LED iç aydınlatma mevcut, ayaklar dahil. ST-Line ile spor süspansiyon std. Bel destekli 4 yönlü sürücü koltuğu std.
      Arka orta koltuk başlığı std. Katlanır arka koltuklar oranı 60:40
      Sürücü ve yolcu koltuğunda harita cebi std.
      Bel destekli yüksekliği ayarlanabilir yolcu koltuğu, Titanium ile. Ah Ford ah!!! saçmalıyorsun.
      Şerit takip ve Şeritte tutma yardımcı standart.
      Darbe önleme sistemi std. (Fiesta ile sunulan, 130 metreyi görüyor vs fren yapıyor)
      Kaza sonrası frenleme std.
      Lastik basıncı izleme sistemi, geciktirici inhibitörü std.
      ESP, hava yastığı gibi şeyler std yazmaya gerek yok  
      Adaptif viraj aydınlatması ile ön sis farları baz hariç std.
      Ön - arka park sensörü orta don. itibarıyla std.
      Elektrikli el freni tüm donanımlarda std. (Sadece baz donanım manuel'de mekanik )
      Titaniumda halılar kadife.
      Arka tampon altı boyasız plastik, ST-line ile siyah boyalı.
      Far çerçeveleri ST-line ile siyah diğer hepsi alüminyum renginde.
      İçerde dekor olarak farklı seçimler olacak misal Titanium'da Pure Brushed (fırçalanmış yüzey). Havalandırmalar Satin Aluminium vs vs. Koltuklar ve döşeme tüm donanımlarda siyah renk. Şu an farklı opsiyon yok.  
      Üzülerek görüyoruz ki birçok internet sitesi zahmetsizce kopyala-yapıştır ile veya tek kelime açıklama ile yazıları (ç)alıyor. İçerik alıntılama şartlarımız sitenin alt bölümde yer almaktadır, şimdiden teşekkürler.
       
      Opsiyonlara bakalım: 
      Aktif fren fonksiyonu ile çapraz trafik sistemi gibi donanımlar
      Elektrikli açılabilir panoramik tavan; 1,150 Euro civarında.
      LED farlar (Thor'lu!) (Otomatik far ayarı ve LED arka lambalar ile) 1,050 Euro civarında, Titanium'da 960 Euro.
      Adaptif LED farlar bu ülkede paket şeklinde sunulmuş (Karartmalı arka cam, bu far, 17'' jant, ) 1.500 Euro.
      Head Up Display (Sinyal çubukları, hız limitleri, mevcut hızı, navigasyon bilgileri, acil durum sinyalleri, ses sistemi bilgilerini gösteriyor. ) 470 Euro.
      Yatay bagaj ayırıcı
      Kablosuz şarj 145 Euro.
      Geniş açılı geri görüş kamerası 215 Euro.
      Isıtmalı ön koltuklar 190 Euro.
      Deri-kumaş (Salerno), Bel destekli 4 yönlü elektrikli ayarlanabilir sürücü koltuğu ve ısıtmalı ön koltuklar Titanium ile opsiyon 735 Euro. ST-Line ile de alınabiliyor.
      B&O ses sistemi opsiyon.
      Isıtmalı cam, direksiyon, otomatik park vs opsiyon.
       
      Renkleri Ingilizce yazıyorum: (Yeni-Eski) Opak: Frozen White (E), Blazer Blue (E) ve Race Red (E) Metalik: Absolute black (Y), Metropolis white (Y), Caribou (Y), Moondust silver (E), Magnetic (E), Blue Metallic (Y), Desert island blue (Y), Diffused silver (Y) Renkli vernikli metalik: Ruby Red (Y)  
      Yeni renklerin örnekleri sırasıyla; Ruby Red, Caribou ve Blue Metallic
        
       
      Ford Focus ile sunulan tüm motorlar Euro 6.2 emisyon standardına uygun.
       
      Şimdilik bu kadar, tekrar ediyorum bunlar sadece fikir amaçlı verilerdir her ülkenin donanımları fiyatları değişik olacaktır. 
      Ayrıca bunların tamamı ilk etapta üretime hazır olacak seçenekler. Tanıtım gününde daha farklı özellikler ortaya çıkabilir.
       
      Not: Resmi fiyat ve donanımlar, Avrupa için Mayıs ortasından itibaren yayınlanacak. 
       
      Ne zaman tanıtılacak, ne zaman ülkemize gelecek vs vs, burada;
       
       

Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.