Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Yeni Focus İnceleme - 4K & 5K - Titanium - Candy Red


Yakup Ç. A.

Önerilen Mesajlar

pekim otomatik parkta mesela yolda gitcez uygun bir aralık bulacak sensörler sonra tuşa basıp elimizi direksiyondan cekip fren gaz ve vites değiştirecez ok de...bunu yapmak video ve test görüntülerinin dışında yapan bir kullanıcı kaç dakikada yapıcak yollarda arkamızda bekleyen insanlara rezil olmayız deme.....:)

C-MAX ailesinin en büyük teknolojik yeniliği

ise otomatik park asistanı. Videomuzdan

da izleyeceğiniz üzere C-MAX kendi

kendini park edebiliyor. Sistemin park yeri

bulma konusundaki başarısı, bizi kendisine

hayran bıraktı Mayıs 2011 www.arabam.com

arabam.com editörleri otomatik parkı gayet başarılı bulmuş. mayıs ekinde yeni grand c-max 1,6 180 ps ecoboost test etmişler. Okumanızı tavsiye ederim.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Abicim onu canlı test edince anlarız tam olarak. Ama benim gördüğüm kadarıyla normal bir sürücü hızında park eder gibi.

Benim asıl merak ettiğim park etmesi için ne kadar bi boşluk olması gerekiyor. Manuel olarak girebildiğim heryere girebilirmi acaba? :naughty:

Birde sensörler arızalıp, ön ve arkadaki aracı hacamat ediyormuş :guitar::)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

ha yaşa......şimdi aynı dilden konuşmaya başladık....düşünsene ne eğlence çıkar ama......:)

yani uygun aralığı beyfendi F3 e nasıl begendirecez büüyk kentlerde dolaşıcazmı...yani garip bi iş....arkamızdaki sabredecekmi eger süre uzunsa...

neyse darbeli matkap bu işe el atar diye düşünyorum.....mutlaka.......:naughty:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

anlayan anladı........bu işi rocker çözer anca...nerde bu adam yaffffffff......:D

Rockerroller şu anda foruma girdi :P

Şööle ne konuşulmuş,ne yazılmış inceledi :D

"Aktif" sürücü destek sistemi denmesinin nedeni,aktif olması,yani pasif olmaması,yani arkadayken öndekine girmesi manasında diye düşündü... :kıhkıh: "Pasif" değilmiş işte ne güzel :D

"Otomatik" park sistemi denmesinin nedeninin ise hedfi "otomatikmen"belirlemesi,yok duruyamda ne bahane bulayım gireyim diye düşünmemesi,"otomatikman"olaya girmesindendir şeklinde görüş beyan etti :lol:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

bu yorumlarından sonra rockera dinamik tork kontrolü ve yokuş kalkış destek sistemini sormaktan korkar oldum......:D

Dinamik Tork Kontrolü kanımca şu...Şimdi tabi s"ürüşe" başlayınca arabanın belirli bir yerden sonra güce ihtiyacı oluyor,o gücü tam zamanında ve uygun anda kullanabilmek ve o gücü o anda kullanırken "vitesi küçültüp ufaltmamak" için böyle bir sistem lazım :kıhkıh:

Yokuşta Kalkış Sistemi ise kanımca şu...Şimdi tam sürüşe geçeceğin sırada "kaldıramazsan" arabayı, yanından,sağından solundan herkes geçer sende arkadan kornayı yersin..."Arkadan"kornayı yememek için "ö"nden "çekiş sisteminin desteklenmesi lazım..Bu sistem bir nevi arabanın "a"frodizyakı" kanımca :P

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.