Jump to content
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

“ER-OL
Yakup Çağatay

2017 Ford Fiesta Teknik Değerleri ve Detayları

Önerilen Mesajlar

Benzinli ve dizel motorların performans, tüketim ve güç karşılaştırması
İç-dış ve bagaj boyutları
Sürtünme değerleri
Direksiyon, fren ve süspansiyon sistemleri
Motor detayları ve şanzıman oranlarını içermektedir.

 

Hepsi burada:

https://anasayfa.focusclubtr.com/2017-ford-fiesta-teknik-detaylar-mk6-ile-karsilastirmali/

 

Örnek tablo;

 

 

fiesta3.JPG


Alakasız olacak ama renklensin birazcık. İspanya'da yapılan Avrupa lansmanından:

 

DDUyVeSXUAA_Jsq.jpg

DDV0ZpYXUAAyK7B.jpg

DDVCEsOW0AAIhWO.jpg

DDVP_vRXoAA7dOr.jpg

DDVPj66XoAQSFdN.jpg

DDVs5qCW0AAuRao.jpg

DDVst_zWsAEPlCN.jpg

 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu da oldukça yararlı bir çizim. Uzamaların nereye gittiğini gösteriyor yazıda iletmiştim. Omuz çizgisi de yükseliyor gibi duruyor ama eskisinden daha alçaktan geldiği için çok fark yok.

 

2017_vs_2018_Fiesta_side.jpg

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Şimdi, Cenk Demirel yazdı:

Vignale neyse de titanium donanımdaki mercekli farlar bi xenon mu yoksa halojen mi acaba ? Yani titanium donanımdaki standart aydınlatma hangisi bir bilgi var mı ?

 

Donanım başlığında konuştuğumuz gibi Fiesta'da Xenon yok. Hepsi halojen fakat Titanium'da mercekli geliyor, şimdiki Fiesta gibi özetle. 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Şimdi, Cem G. yazdı:

@Yakup Çağatay gelmeyecek denilen motorlarla ilgili bir değişme yok değil mi? Lansman geldi bilgi akışı kesildi sanki yok mu Fiesta'dan yeni bir haber?:)

 

Benim bilgim yok maalesef açıkcası kimseye sormadım da :) 2 hafta sonra lansman var, oradan koparmaya çalışacağız artık bilgileri :D 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
On 8/31/2017 at 10:27 PM, Yakup Çağatay said:

 

100 var üstünü bilemiyoruz. 200 de var olacaktır.

200 biraz şehir efsanesi olarak kalacak. Donanımsal fark olmadan yazılımsal değişiklikle 200 alacaklar sanırım. 150-180 çelişkisi gibi işte.

 

şunu merak ediyorum: acaba 1.5eb motorların hepsi 3 silindir mi olacak?

 

 

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
9/2/2017 - 12:41 tarihinde, Servet Ö. yazdı:

200 biraz şehir efsanesi olarak kalacak. Donanımsal fark olmadan yazılımsal değişiklikle 200 alacaklar sanırım. 150-180 çelişkisi gibi işte.

şunu merak ediyorum: acaba 1.5eb motorların hepsi 3 silindir mi olacak?

 

Focus ile evet ama diğer arabaları bilemiyorum resmi bilgi şu an sadece Fiesta ST için mevcut.

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Fiesta'nın da WLTP tüketim değerlerini girdim. Bu araçlar da Türkiye'ye gelmeye başlıyor yıl içinde, bize özel eski emisyonlu araçlar satılmayacak.

https://anasayfa.focusclubtr.com/2017-ford-fiesta-teknik-detaylar-mk6-ile-karsilastirmali/

 

Baz donanım ile full donanım arasında -turbo benzinli otomatik- ş.içi değeri %8-9 fark ediyor. Dizellerde çok fark olmuyor. (Tabloda yok)

Eski ölçüme göre tüketim; atmosferikte %16 artmış, otomatik turbo ile %8 artmış, dizel ile %20 artmış. (Tabloda var)

Hızlanmalar +/-0.2

Bu iletiyi paylaş


İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap


  • Benzer İçerikler

    • Yazan: Yakup Çağatay
      2014 Titanium Sedan Focus Mk3 Mca ve 2018 Titanium Sedan Focus Mk4 donanım karşılaştırmasını içeriyor.
      -TÜRKİYE'DE SATILAN-
      Diğer tüm başlıklarımızda sürekli bu konu öne geçiyordu artık diğer konular kendi içinde huzurla kalır ve bu başlık da ileriye yönelik yapılacak çalışmalarda rahatça fikir verir umarım. 🙂 
       

    • Yazan: Yakup Çağatay
      Bu başlık sadece bilgi amaçlıdır..

      Yorumlar için


      13 Nisan 2011 - İlk Satış Rakamları






      Titanium
      5K 1.6 TDCi 115PS 53.600
      4K 1.6 TDCi 115PS 55.100

      5K 1.6i 125PS 46.500
      4K 1.6i 125PS 48.000

      5K 1.6i EcoBoost 180PS 51.500

      Style

      5K 1.6 TDCi 115PS 49.900
      4K 1.6 TDCi 115PS 51.400


      YENİ FORD FOCUS STYLE 5K 1.6 TDCİ 115HP MANUEL +PLUS PAKET = 51890
      YENİ FORD FOCUS TİTANİUM 5K 1.6 TDCİ 115HP MANUEL +OTOMATİK PARK = 54400
    • Yazan: Yakup Çağatay
      Merhabalar  Detaylı teknik veri henüz yayınlamasa da Almanlar fiyatlarını vs açıkladı. Eskisiyle birlikte kıyaslama yaparak biraz inceleyelim.
       
      TÜRKİYE BİLGİLERİ BURADAKİ MESAJDA YER ALMAKTADIR. -> Tıkla
       
       
      ------
      Burada Fiesta'nın TÜM diğer detaylarını bulabilirsiniz --> https://anasayfa.focusclubtr.com/yeni-ford-fiesta-2017-tanitildi-fiesta-mk7/
      ------
       
      Şimdi öncelikle şundan bahsedeyim Türkiye'ye 1.1 lt manuel , 1.0 Ecoboost otomatik ve 1.5 tdci 85 ps seçenekleri gelecek benim bildiğim kesinler bunlar. 1.0 ecoboost manuel olacak mı bilmiyorum @Kaan Yagizer abi help us   1.5 tdci 120 ps'in şu an için planlar arasında yok diye biliyorum.
       
      Giriş seviyesinde güç ve tork benzer tutulmaya çalışılmış ama hızlanma biraz düşerken yakıt tüketimi oldukça düşük seviyeye çekilmiş.
      Benzinli otomatiklerden kalkan Powershift ile hızlanma değeri düşmüş ama tüketim çok değişmemiş.
      Dizel cephesi biraz daha şanslı güç ve tork yeterince artmış biraz daha keyifli uzun yol sunacaktır ayrıca 6 ileri vites ile yüksek süratlerde de ekonomikliğini koruyabilecektir, mevcut model ile biraz yüksek hızı çıkıldığında tüketim katlanarak devam ediyor.
       
      Sırasıyla bakalım
      Mevcut ve gidecek olan model
      1.2L 82PS (114 Nm) ** 5 ileri man.** 0-100: 13,3 sn ** Vmax: 168 km/h ** Ort.Tük. 5,2 LT  (s&s yok)
      Yeni ve gelecek olan model
      1.1L 85PS (110 Nm) ** 5 ileri man. ** 0-100: 14,0 sn ** Vmax: 170 km/h **  Ort.Tük. 4,7 LT (s&s yok)  (s&s ile 4.4 LT)
       
      Mevcut ve gidecek olan model
      1.6L 105PS (150 Nm) ** 6 ileri PWS ** 0-100: 10,5 sn ** Vmax: 184 km/h ** Ort.Tük. 5,9 LT 
      1.0L EB 100PS (170 Nm) ** 6 ileri PWS ** 0-100: 10,8 sn ** Vmax: 180 km/h ** Ort.Tük. 4,9 LT 
      Yeni ve gelecek olan model
      1.0L EB 100PS (170 Nm) ** 6 ileri tam otom. ** 0-100: 12,2 sn ** Vmax: 180 km/h **  Ort.Tük. 5,2 LT (S&S var)
       
      Mevcut ve gidecek olan model
      1.5L TDCI 75PS (185 Nm) ** 5 ileri man.** 0-100: 13,3 sn ** Vmax: 168 km/h ** Ort.Tük. 3,7 LT  (s&s yok)
      Yeni ve gelecek olan model
      1.5L TDCI 85PS (215 Nm) ** 6 ileri man. ** 0-100: 12,5 sn ** Vmax: 175 km/h **  Ort.Tük. 3,6 LT (s&s yok)  (s&s ile 3,5 LT)
      Gelirse eğer
      1.5L TDCI 120PS (270 Nm) ** 6 ileri man. ** 0-100: 9,0 sn ** Vmax: 195 km/h **  Ort.Tük. 3,5 LT 
      Gelirse eğer
      1.0L EB 100PS (170 Nm) ** 6 ileri man. ** 0-100: 10,5 sn ** Vmax: 183 km/h **  Ort.Tük. 4,3 LT (S&S var)
       
      Şimdik Almanya donanımlarına biraz göz atalım  UYARI UYARI UYARI -Türkiye'den bağımsızdır-
       
      Boş donanımı çok benzer iki ek var: Şeritte tutma asistanı ve far sensörü ile far asistanı. Vayyy bu yılın kilit donanımı belli oldu  Bu donanımda dokunmatik ekran yok.
       
      Orta donanıma gelince SYNC 3 ve 6.5'' ekran mevcut, eskisinde bu donanımda SYNC 1 ve 4.2 renkli ekran vardı. Ek olarak otomatik park sistemi sunulmuş standart olarak eskisinde hiç yoktu zaten.
       
      Titanium'a gelelim. Manuel klima devam ediyor. Ekran aynı 6.5'' ile geliyor, bunu 8.0'' yapmak isteyen otomatik klima ile birlikte 350 euro ödüyor. (Türkiye'ye 8.0'' ve oto klima gelecek Titanium ile müjdeler olsun  ) Kol dayama, ambiyans aydınlatma Titanium ile geliyor, eskisiyle aynı. Titanium ile LED gündüz farı ve LED stoplar geliyor. Tekrar eskisi gibi dokuma tavan kumaşı Titanium ile geliyor değişiklik yok. Bir yenilik ise sis farı, statik viraj aydınlatma özelliğine sahip bu da Titanium ile eklenmiş.Eskisinde olmayan spor koltuklar da Titanium ile geliyor. 
      Standart donanımlar bu şekilde dediğim gibi bunlar Türkiye'yi ilgilendirmiyor ama fikir veriyor fiyat ve donanım hakkında.
       
      Active serisi 2018'de üretime başlıyor, ST-Line serisi de yılın 3. çeyreğinde, diğerleri çok yakında. Fiyat olarak ise bu donanım farklarına göre fiyat farkı yok diyebiliriz.
       
      Yeni 1,1L 85 ps Trend 14.000 € 
      Eski 1,2L 82 ps Trend 14.000 € 
       
      Yeni 1.0L EB 100 ps Oto Trend 16.750 € (s&s var)
      Eski 1.0L EB 100 ps Pws Trend 16.600 € (s&s yok)
       
      Yeni 1.5L Tdci 85 ps Trend 15.800 € (s&s yok)
      Eski 1.5L Tdci 75 ps Trend 15.395 € (s&s yok)
       
      NOT: 1.5L Tdci 120 ps şu an sadece Titanium ile 20.800 €  
       
      Opsiyon ve jantlara bakalım
      --- B&O PLAY, DAB ve Navigasyon ayrı ayrı opsiyon veya birlikte alınabiliyor.
      ---- Titanium üzerine güzel bir paket var, böyle bir şey gelebilir bize de.
      Otomatik park ve sensörler, katlanır ayna ve aydınlatması, geri görüş kamerası. (600 €)
      ---- Adaptif Cruise control sistemi, Ön Çarpışma uyarısı ile), Acil Fren Yardımı aktif mesafe göstergesi ve mesafe Uyarı sistemi, İleri Çarpışma Uyarı sistemi de ayrı bir paket. (550 €)
      ---- Anahtarsız çalıştırma ve giriş sistemi opsiyonu var (460 €)
      ---- Açılır elektrikli cam tavan ve manuel yükseklik ayarlı yolcu koltuğu opsiyonu  (890 €) (Ne alaka değil mi? )
      ---- Mercekli halojen far, LED Stop ve LED gündüz farı şu an sadece Titanium ile geliyor. XENON veya LED aydınlatma YOK.
      ---- Direksiyon önündeki renkli 4.2 inç ekran güvenlik paketleri ile birlikte sunuluyor. (Bize bundan bağımsız gelebilir)
      ---- Yedek lastikler R14 175/65. B&O 10 hoparlörlü sistem alana, tamir kiti geliyor çünkü subwoofer var.
      ---- 1.5 TDCI 120 ps ve 1.0 Ecoboost 125 ile 4 disk geliyor, diğerlerinde arkalar kampana.
       
      Titanium ile E standart geliyor 16''. Türkiye'ye de 16'' gelecek muhtemelen bu olur diyorum.
      F de 16'' rock metal boyalı. (400 € daha istiyor)
      G ise 17'' bu da 400 €.
      Bence F sunulmaz direkt G opsiyon olursa olur diyorum.
       

       
      17'' - G bu. E olan zaten lansmanda vs sunulan jant, mutlaka gördünüz.
       

       
      A intercity versiyonu olur. Kapak, bu şekilde

       
      B ise Style tarzı orta donanım 15'' alüminyum

       
      Durum şu an bundan ibaret efendim
    • Yazan: Yakup Çağatay
      Türkiye'de ilk kez yine tabiki burada
      2015 Ford C-max Donanım Listesi (Makyajlı C-MAX)
      Trend:
      - 16'' alüminyum alaşım jantlar
      - Ön sis farları
      - Hız kontrol sistemi
      - Yan perde hava yastıkları
      - Ford Sync 1.1 ve Acil durum yardımı
      - Deri direksiyon simidi
      - Yokuş kalkış desteği
      - Ford MyKey
      Titanium:
      - Elektrikli katlanan yan aynalar
      - Anahtarsız çalıştırma
      - Otomatik Klima (1.5 ecoboost: trend donanım ile de standart.)
      - Otomatik yanan ön farlar
      - Yağmur sensörü
      - Kendiliğinden kararan iç dikiz aynası
      - Arka hava menfezleri
      - Otomatik çocuk kapı kilidi
      - Çocuk gözlem aynası
      - Gündüz yanan Led ön farlar
      - 8'' dokunmatik ekran & Ford Sync 2
      - Otomatik dikey ve paralel park
      - Paralel park çıkış yardımı
      - Arka koltuk emniyet kemeri uyarısı (Net değil belki hepsinde)
      Grand ile
      - 3. Sıra koltuklar
      - Kayar arka kapılar
      - Tavan Rayları
      Opsiyon Listesi
      Trend:
      Gelişmiş Otomatik Park Sistemi
      -Otomatik Dikey Park
      -Otomatik Paralel Park
      - Paralel park çıkış yardımcısı
       
      Titanium:
      X Paket
      - 17'' aluminyum alaşım jantlar
      - Panoramik cam tavan
      - Anahtarsız giriş ve çalıştırma sistemi (bu yeni geldi)
      - Akıllı bagaj sistemi (bu yeni geli)
      - Isıtmalı ön cam
      - Arka yan camlara entegre güneşlikler (Ayrıca arka cam siyah)
       
      Bi-Xenon Farlar ve Dinamik Ön Far Sistemi
      Tekno Paket
      - Aktif Şehirİçi Güvenlik Sistemi
      - Şerit Takip Sistemi
      - Şeritte Kalma yardımcısı
      - Sürücü Dikkat Takip Sistemi
      - Otomatik uzun far
      - Kör Nokta Uyarı Sistemi
      - Çapraz trafik uyarı sistemi 
       
      Navigasyon Paketi
      - Geri görüş kamerası ile 
       
      NOT: 01.01.2018 üretimi itibari ile araçlarda aktif şehiriçi güvenlik sistemi standart sunulmaya başlanmıştır.
       
      AĞUSTOS İTİBARIYLA TAM LİSTE:   cmax.pdf
      Motorlar
      Benzinli:
      --> 1.6 ti-vct 125 Ps Manuel 
      125 ps - 159 Nm Tork
      Tüketim: 8.4 - 5.2 - 6.4   / CO2: 149
      --> 1.5 Ecoboost 182 PS - 6 ileri Otomatik Şanzıman - S&S ile
      182 ps (6000 rpm) 240 Nm (1600 rpm) 
      0-100 Hızlanma ve Son hız: 9.2 sn ve 213 km/h
      Tüketim: 8.9 - 5.1 - 6.5 lt / CO2: 149
      Dizel:
      --> 1.6 Tdci 115 PS - 6 ileri Manuel Şanzıman - S&S ile 
      115 ps - 270 Nm
      0-100 Hızlanma ve Son hız: 11.3 sn ve 184 km/h  
      Tüketim: 5.4 - 4.0 - 4.5 lt  / CO2: 117
       
      1.5 Tdci 120 PS - 6 ileri PowerShift Otomatik Şanzıman - S&S ile  (2016 OCAK)
      120 ps (3600 rpm) 300 Nm (1750 rpm) 
      0-100 Hızlanma ve Son hız: 12.4 sn ve 184 km/h  
      Tüketim: 5.0 - 4.1 - 4.4 lt  / CO2: 115
       
      NOT: 1.6 Ti-vct grand c-max ile gelmiyor. Yani sadece otomatik benzinli var şu an bu cephede. Ayrıca 1 Eylül'den sonra Grand C-max manuel dizeli 1.5 tdci olarak gelecek. Normal C-max 1.6 dizel ile devam fakat s&s mevcut hepsinde.
       
      Ek: Silecek suyu fıskiyeleri ön camın önüne gizlendi, bagaj tutamağı lazer kesin ile bagaj kapağına entegre edildi. 
       
      Yeni Renkler: Kiremit Kırmızı (Lansman fotoğraflarında gördüğümüz. BKNZ: Ana başlığımız)
      Teknotik Gri ve Tundra Kahverengi (Yine lansman rengi bunlar)
       
      İç tasarım olarak ekranlara girelim; artık alt donanımda da gösterge önü TFT ekran ve Müzik sistemi de 4'' renkli ekran ile geliyor fakat kol dayama Trend ile sunulmuyor.
       
      İlk fiyatları burada: http://www.focusclubtr.com/topic/10097-2015-ford-c-max-donanım-motor-listesi-türkiye-fiyatları/?do=findComment&comment=310404
       

Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.