Jump to content
  • Welcome!

    Register now to access all features. After registering, you can post topics, reply topics, like users content, send private messages.
    This message will be deleted after you register.

Erdem L.

Android Auto Bağlantı Problemi

Recommended Posts

Selamlar, 

 

2017 Ford Fiesta aracım ve Note 8 telefonum var. Android Auto'nun uygun versiyonunu telefonuma yükledim. Ancak ne zamanki telefonu kabloyla araca bağlayıp aracın ekranından navigasyon vs. kullanmaya kalksam bağlantı problemi oluyor. Normal sync ekranında alt kısma android auto sekmesi geliyor 2 saniye sonra kayboluyor. Bağlantı kablosu olarak telefonun orijinal kablosunu kullanıyorum. Çözmeme yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Telefon onayını vermemiş olabilirsiniz. İlk bağladığınızda telefon kilidi açık tutun ve telefon ekranındaki yönergeleri takip edin.

Telefondaki android auto ayarlarından, kilitliyken çalışmasına izin verin sekmesini de kontrol edebilirsiniz.

Edited by Murat Kav.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 saat önce, Murat Kav. yazdı:

Telefon onayını vermemiş olabilirsiniz. İlk bağladığınızda telefon kilidi açık tutun ve telefon ekranındaki yönergeleri takip edin.

Telefondaki android auto ayarlarından, kilitliyken çalışmasına izin verin sekmesini de kontrol edebilirsiniz.

Telefon onayını verdim. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hocam bu Samsung ve Android Auto arasındaki bazı hatalardan kaynaklanır ancak problemi Ingilizce olarak aratmayı deneyin ?  Yazılım sürümlerinizi yazarak vs.

Gibi

https://www.google.com/search?client=safari&rls=en&ei=Xl3QXPTUNoSasAefgKToDA&q=Note+8+Android+Auto+issue&oq=Note+8+Android+Auto+issue&gs_l=psy-ab.3..35i39j0i203j0i5i30.2636.2636..2832...0.0..0.116.116.0j1......0....1..gws-wiz.xIwU6A4JTGY

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Similar Content

    • By Yakup Çağatay
      Ana başlık: https://www.focusclubtr.com/topic/13846-2018-yeni-ford-fiesta-st-tanıtıldı/
       
       
      Türkiye'de Performans paket (LC ve Mekanik LSD) + LED far + Özel renk ile fiyatı 213k oldu. Bu arkadaş sahibine teslim edildi bile , yenisi yolda.
       
       
       




    • By Gokhan Ayb.
      Herkese merhaba, size yaşadığım bir problemden bahsetmek istiyorum. Telefonum kabloyla araca bağlı ve navigasyon açık olduğunda bluetooth ile telefonla görüşürken navigasyon uyarısı geldiğinde telefon sesini yarıdan daha fazla kısıyor ve maalesef karşıdakinin dedikleri hiç anlaşılmıyor. Aynı problem park sensörü devreye girdiğinde de oluyor. Ayarlardan baktım fakat bir türlü çözüm bulamadım. Çözüm önerisi olan var mıdır?
    • By Yakup Çağatay
      Ford, 2011 model sonrasında satılan Sync 2'ye sahip sistemlere Siri güncellemesi sundu.
      Bizim için 2014 model ve sonrası. En basit söylemi ile dokunmatik ekrana sahip olan sistemlere.
       
      Neler yapılabilecek?
       
      Adres defterinizdeki kişiler ile telefon görüşmesi yapabilirsiniz.
      Restoran veya diğer ilgilendiğiniz yerlerin telefon numaralarını arayabilirsiniz.
      Bir hatırlatma veya alarm ayarlayabilirsiniz.
      Hava durumunu öğrenebilirsiniz.
      Müzik seçip ve çaldırabilirsiniz.
      Sesli mesaj atıp ve metin mesajlarını alabilirsiniz.
      Apple Maps aracılığıyla navigasyon sistemini kullanabilirsiniz.
       
      Usa için yazılım buradan indirilebilir durumda.
      Avrupa araçları şu an için servislerine gitmek zorunda.
       
      Biz, SYNC 3'ü bekliyoruz  
       
      Videosu
       
       

    • By Yakup Çağatay
      Bu başlıkta şu an satılan araçların durumları hakkında bilgiler vereceğim. Bu sayede hangi modeli, ne zaman, nasıl alınabileceği hakkında fikir sahibi olmuş olacaksınız. Umarım yardımcı olabilirim.
      Genel sonuçlar ile birlikte direkt motor olarak da değerlendirme olacak.
       
      GÜNCEL VERİ İÇİN BURAYI DA TAKİP EDİNİZ LÜTFEN:
      https://anasayfa.focusclubtr.com/hangi-ford-aliniralinmaz-guncel-satin-alma-rehberi/

      Genel sonuçlar:
      Alınabilir (Yakın gelecekte yenilenmesi beklenmeyen olgun model)
      Nötr (Yakın gelecekte yenilenmesi beklenmeyen ilk seri model)
      Dikkat Edilmeli (Yakın gelecekte yeni model gelebilir)
      Alınmamalı (Çok yakında yenilenebilir/yenilenecek)
      Ford Fiesta

      6. Nesil Fiesta, 2008 yılında tanıtıldı ve 2012 Eylül'de makyajlanarak son şeklini aldı. Ayrıca bu yıl Mayıs ayında ufak bir güncelleme aldı. Bu güncelleme ile olgunlaşmış model görsel olarak da zenginleşmiş oldu. Bundan önceki nesillerinde 6-7 yılda bir güncellenen Fiesta artık son dönemlerine girmiş bulunmakta. MK7 (yeni nesil) tanıtıldı. 2017 3. çeyrekte Türyeki'de.
      Sonuç olarak:  Alınmamalı
      Öncelikle tercih edilmesi gereken modeller:  1.5 TDCI 75 PS Manuel & 1.0 PowerShift veya 1.6 PowerShift

      Ford B-MAX

      İsim olarak kendileri ilk nesil fakat yerine geçtiği model Fusion olduğu için 2. nesil denilebilir. Fusion tam 10 yıl boyunca üretildi ve ucuz olması sebebiyle yeterince rağbet görmüştü.B-Max'in satışına ise 2012 yılında başlandı. 
      MPV sınıfı artık değerini yitirerek yerini Crossover'lara bırakmakta bu sınıfta otomobil alırken normalden çok daha fazla dikkat edilmelidir. B-Max; B sütunu bulundurmadığı için arka koltuklara geçiş ve bebek koltuğu için güzel seçenek. B sütunu kapılara gizlendiği için sürgülü kapısı ise normalden ağırdır. Konuya dönecek olursak en son 2014 Ocak ayında makyaj gizli çekim ortaya çıktı fakat hala yenisi tanıtılmadı.
      Sonuç olarak: Alınmamalı
      Öncelikle tercih edilmesi gereken modeller:  1.6 Tdci 95 PS Manuel & 1.6 Ti-vct PowerShift
       
      Ford Focus

      Ford'un Fiesta'dan sonra ikinci amiral gemisidir kendisi.Şu
      an 3. nesli ile satışta ve geçtiğimiz yıl (2014) Şubat ayında makyaj duyuruldu ülkemizde ise kasım ayında satışa başladı. Model artık olgunluk döneminde diyebiliriz hatta şahsi görüşüm bu modelin direkt olarak 3.nesil olarak sunulması gerektiğinden yana.Yani Ford'un geç üretmiş/el atmış olduğu modeldir. Özellikle 2.neslinin (mk2) gereksiz üretilmiş olduğunu bile söyleyebilirim. Gereksiz bilgiyi geçerek; MK4 yani bir sonraki nesil Focus en erken 2017 sonu en geç 2018 başında üretilmesi beklendiğini söyleyebilirim.
      Sonuç olarak: Alınabilir
      Öncelikle tercih edilmesi gereken modeller: 1.5 TDCI 120 PS PowerShift ve 1.6 Ti-VCT PowerShift. Manuel dizeller 2016 yılında yerini 1.5 tdci euro 6'ya bırakacağı için dikkat edilmelidir. 1.0 Ecoboost bu fiyatlar ile tercih edilmemelidir. C-MAX gibi 1.5 Ecoboost 182 ps otomatik gelene kadar 1.6 benzinli otomatik tercihi tek seçenek.
      Donanım olarak: Trend x ve style arasında dikkat edilmeli bazı motor ve şanzıman gruplarında fark çok ciddi kapanıyor bu durumlarda trend x alınmamalıdır. Görsel ve kalite olarak fark Titanium ile başlamaktadır. Style'ı Trend x'e eklenmiş bir paket olarak görebilirsiniz. 2016 model Trend x modellerinde de kol dayama olacak bu da unutulmamalı.
       
      Ford C-MAX

      C-Max 2. neslini yaşıyor geçtiğimiz yılın (2014) Eylül ayında makyaj duyuruldu.Bu yıl Haziran ayında satışa başladı. Bu modelde tam bir olgunluk abidesidir. Müşterilerinden memnun kalmayan sanırım pek yoktur (duymadım desem yeridir) üzerinde pek yazılacak bir şey yok. Buradan son model testini okuyabilir eksileri ve artılara bakabilirsiniz. Bu modelinde Focus gibi 2018'den önce yenilenmesi beklenmiyor. Önümüzdeki aylarda (Ekim) dizel otomatik seçeneği gelecek bu sebeple dikkat edilmesi gerekir eğer dizel müşterisiyseniz. 
      Sonuç olarak: Alınabilir
      Öncelikle tercih edilmesi gereken modeller: 1.5 Ecoboost 182 ps otomatik. Dizel manuel yine Focus gibi 2016 yılında Euro  6 destekli 1.5 TDCI'a geçecek manuel konusunda dikkat edilmeli.
       
      FORD KUGA

      Kuga, C-MAX gibi 2.neslini yaşıyor. İç mekan genişliği ve yapısı ile çok benzerlerdir. En dikkat çekici özelliği yeni satışa çıkan küçük hacim dizel otomatik kombinasyonudur. Ford'un şu an en olgun modelidir.
      Sonuç olarak: Alınabilir
      Öncelikle tercih edilmesi gereken modeller: 1.5 TDCI PowerShift ve Manuel
       
      FORD MONDEO

      Ford'un Türkiye'de sattığı en kaliteli modeldir. 5. Nesli ile yollarımızda, bir kaza sonucu Avrupa'ya tam 2 yıl geç geldi bu sebeple Makyajlı modelin Avrupa'ya ne zaman geleceği büyük bir soru işareti. Abd ve Çin pazarı ile arasında çok fazla zaman farkı var ya bu fark kapanacak ya da azaltılarak devam edecek. Makyajın ufak değişiklikler içerdiğini gördüğümüz için bence aynı zamanda piyasaya sunulacaktır yani en geç 2017 başında yollarda görmeyi planlıyorum.
      Sonuç olarak: Dikkat Edilmeli
      Öncelikle tercih edilmesi gereken modeller: 1.5 Ecoboost 160 Ps otomatik. Manuel dizel motor seçeneği 2016 yılında yerini EU6 destekli 1.5 tdci'a bırakacak.Aciliyeti yoksa beklenebilir. Dizel otomatik planı şu an yok.
       
      Okuduğunuz için teşekkür ederim, bol paylaşımlar  
       
    • By Kamil Yemez
      2013 fiesta 1.5 tdci aracım var araç 69000 km de 66000 km deyken özel bir serviste ağır bakımları yapıldı araca 5-30 yağ konuldu ancak bilindik bir marka değildi, 15 gün önce mavi duman atması üzerine shell servisine gittim, aracın yağ değişimi ve bakımı yapıldı, bir haftadir yoğun duman atışı ve karbondioksit kokusu kesildi ancak ilk çalıştırmada yağ göstergesi 2-3 saniye geç sönüyor ve uyarı sesi veriyor motor ısındığı zaman durdurup çalıştırırsam bu hata olmuyor genelde sabah işk çalıştırmada bu sorunla karşılaşıyorum, aşağıda videoda ilk çalıştırma anını attım, serviste külbütör sistemi ile ilgili olduğu zamanla doğru yakıt yağ kullanımı ile düzelir denildi ama tedirginim, fikri olanların düşüncesini merak ediyorum piyasadaki orijinal bor nano yağ katkılarından kullansam mı tavsiye eden var mı teşekkürler
      F67DF6D0-3CFE-4861-81CC-7A640FD33C9D.MOV

Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy Policy.