Jump to content
  • 0

Android Auto Bağlantı Problemi


Erdem L.
Çözüme git Yakup Çağatay tarafından çözüldü,

Soru

Selamlar, 

 

2017 Ford Fiesta aracım ve Note 8 telefonum var. Android Auto'nun uygun versiyonunu telefonuma yükledim. Ancak ne zamanki telefonu kabloyla araca bağlayıp aracın ekranından navigasyon vs. kullanmaya kalksam bağlantı problemi oluyor. Normal sync ekranında alt kısma android auto sekmesi geliyor 2 saniye sonra kayboluyor. Bağlantı kablosu olarak telefonun orijinal kablosunu kullanıyorum. Çözmeme yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. 

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu soruda 4 cevap bulunuyor

Önerilen Mesajlar

  • 0
  • Çözüm
Yakup Çağatay

Hocam bu Samsung ve Android Auto arasındaki bazı hatalardan kaynaklanır ancak problemi Ingilizce olarak aratmayı deneyin ?  Yazılım sürümlerinizi yazarak vs.

Gibi

https://www.google.com/search?client=safari&rls=en&ei=Xl3QXPTUNoSasAefgKToDA&q=Note+8+Android+Auto+issue&oq=Note+8+Android+Auto+issue&gs_l=psy-ab.3..35i39j0i203j0i5i30.2636.2636..2832...0.0..0.116.116.0j1......0....1..gws-wiz.xIwU6A4JTGY

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
  • 0

Telefon onayını vermemiş olabilirsiniz. İlk bağladığınızda telefon kilidi açık tutun ve telefon ekranındaki yönergeleri takip edin.

Telefondaki android auto ayarlarından, kilitliyken çalışmasına izin verin sekmesini de kontrol edebilirsiniz.

Murat Kav. tarafından düzenlendi
İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
  • 0
1 saat önce, Murat Kav. yazdı:

Telefon onayını vermemiş olabilirsiniz. İlk bağladığınızda telefon kilidi açık tutun ve telefon ekranındaki yönergeleri takip edin.

Telefondaki android auto ayarlarından, kilitliyken çalışmasına izin verin sekmesini de kontrol edebilirsiniz.

Telefon onayını verdim. 

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sohbete katıl

Şimdi mesaj yollayabilir ve daha sonra kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, şimdi giriş yaparak hesabınızla gönderebilirsiniz.

Misafir
Soruyu Yanıtla...

×   Farklı formatta bir yazı yapıştırdınız.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Bağlantınız otomatik olarak gömülü hale getirilmiştir..   Bunun yerine bağlantı şeklinde gösterilsin mi?

×   Önceki içeriğiniz geri yüklendi.   Düzenleyiciyi temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Benzer İçerikler

    • Yakup Çağatay
      Yazan: Yakup Çağatay
      Bildiğiniz üzere Puma ve Fiesta 1.0 EcoBoost 125 PS ile 7 ileri çift kavrama otomatik şanzıman seçeneği sunuyordu. Puma test sürüşünde de bahsettiğim gibi oldukça keyif veren bir kombinasyon diyebilirim. Şimdi bu şanzıman hafif hibrit motor seçeneği ile de sunulacak.
       
      Detaylı: https://anasayfa.focusclubtr.com/ford-ecoboost-hibrite-otomatik-vites-secenegi-geldi/
       
      Fiesta 1.0-litre EcoBoost Hibrit 125 PS yedi vitesli otomatik, 5,2-5,6 l/100 km (WLTP)
      Puma 1.0-litre EcoBoost Hibrit 125 PS yedi vitesli otomatik, 5,7-5,8 l/100 km (WLTP)
      Puma 1.0-litre EcoBoost Hibrit 155 PS yedi vitesli otomatik, 5,8-5,9 l/100 km (WLTP)
       
       

    • Nesimi Kılıçaslan
      Yazan: Nesimi Kılıçaslan
      Arkadaşlar 2005 Model Ford fiesta dizel 1.4 TDCI motor aracım var. 185 000 Km. Aracım oldukça temiz motoruda iyi durumda aslında.Ancak 175000KM de bakım yaptırdığımda motor ustası trigerleri değiştirdiğinde bu aracı biraz daha kullan sonra sat gitsin motorunda ufak bir üfleme var zor hissediliyor ama var demişti. Bende aracımdan gayet memnunum. Yeni fiestalardan da kat kat güzel bence... Gerek hacim gerek tasarım olarak. Hafif bir Motor üflemesi yüzünden sizce aracı satmam mı gerek ?  Yeni araç alma imkanım var. 200 000 km devirmeli miyim ? 

    • Mertcan Başaran
      Yazan: Mertcan Başaran
      Merhaba herkese. Ön balatalardan böyle bir şey sürtüyormuş gibi ses geliyor. Balataların azaldığını söylediler. Balata değiştirmek yeterli olacak mıdır? Ve 4 tekerinde değişmesi gerekiyor mu? Şu zamanda balata değişim ücretleri hakkında bilgi verebilir misiniz? Teşekkürler.
    • Yakup Çağatay
      Yazan: Yakup Çağatay
      Ford Fiesta – şirketin Avrupa’da en çok satan modeli – ilk kez elektrikli bir güç aktarma organı ile Avrupa'da sipariş edilebilebilir durumda.
       
      Tüm detay: https://anasayfa.focusclubtr.com/elektrikli-ve-iyilestirilmis-2020-ford-fiesta-siparise-hazir/
       
      Ayrıca çift kavramayı zaten yazmıştık, onu duyurdular: https://www.focusclubtr.com/topic/19915-2020-fiesta-mk7ye-10-ecoboost-ile-7-i̇leri-çift-kavrama-geldi/
       
      2020 Türkiye güncellemesi gelmişti ona da ilgililerin bakmasını öneririm: https://www.focusclubtr.com/topic/13948-2017-yeni-fiesta-motor-ve-türkiye-fiyat-donanımları-2020-güncellemesiyle/?do=findComment&comment=530614
       
      Gelelim makyaj öncesi güncellemeye. 2020 Fiesta ICA ile:
       
      48 voltluk hafif hibrit teknolojisi Dur & Kalk ve Hız Tabelası Tanıma özellikli Adaptif Hız Sabitleyici  Standart FordPass Connect modem Yeni kablosuz şarj pedi
      Dikey Park; Fiesta Active ve ST‐Line için
      Aktif Frenleme ile geliştirilmiş Çapraz Trafik Uyarısı
      Fiesta Active ek Spor ve Arazi Sürüş Modları
      B&O Ses Sistemi subwoofer artık tekerlek yuvasının içine yerleştirilmiş.
       
      Makyajı beklemeden gelen bu güncellemeleri beğendim. Bir de Türkiye'ye şöyle bir ST-Line da gelse.

    • Yakup Çağatay
      Yazan: Yakup Çağatay
      Ve devrede. Mayıs üretimi sonrası 6 ileri tam otomatik tarih oldu. Türkiye'ye de gelir hemen muhtemelen. 
      Çok ciddi bir güncelleme oldu, işte tam tablo. 
       
      https://anasayfa.focusclubtr.com/2017-ford-fiesta-teknik-detaylar-mk6-ile-karsilastirmali/
       

  • Bir arkadaşa söyle

    FocusClubTR.com'u seviyor musun? Hadi bir arkadaşa söyle!
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu web sitesini daha iyi hale getirmeye yardımcı olmak için cihazınıza çerezler yerleştirdik. Çerez ayarlarınızı düzenleyebilirsiniz, aksi takdirde devam etmek için uygun olduğunuzu varsayarız.