Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.
Bunca zamandır bu konuyu neden açmadım bilmiyorum, başkası neden açmadı onuda bilmiyorum.
Arabayı aldığım günden beri manevra konusunda sıkıntım var, başlarda bunlar böyle modunda takılıyordum ancak 1 sene kadar önce karşılaştırmalı ölçüm yapıp benimkinin sorunlu olduğunu gördük.
MCA sedan dizel (ben bağlantı kuramasam da herkes ilk olarak sorduğu için lastik ölçüsü 205/55/R16)
sedan dizel (215/55/R16)
HB PWS (215/50/R17) bu araçlarda dönüş çapı 11 metre olarak ölçtük
benimki HB dizel (215/50/R17) 12 metre.
Fabrika verisi de 11 metre.
Bu konuyla ilgili yine 1 sene kadar önce Şahsuvaroğlu'na başvurduğumda normal demişlerdi, bende neden üzerine gitmedim bilmiyorum.
Garantinin de sonuna yaklaşmanın etkisi ile bugün Başer'e gittim. Derdimi anlatmam bile 1 saat sürdü desem abartı olmaz.
Neyse ölçtük, 11 metre çıktı ancak biz ölçümlerde direksiyonu sona dayadıktan sonra serbest bırakıp durduğu yerde sabitleyerek dönüyorduk. Sona dayayarak ölçünce MCAda 10 metre çıktı Usta gözlerine inanamadı, tekrar döndürttü filan. Ancak yine aynı arabadan bulacaz aynı janttan takıcaz öyle denicez, bırak git ne zaman veririz belli değil vs yaklaşımı yüzünden bırakmadan alıp çıktım. İşin ilginci milletin dönüş çapından bile haberi yok, usta (usta da değil başteknisyen) sen bu veriyi nereden buldun diyor, broşürü gösterdiğimde burda metre demiyor ki diyor. Servis danışmanı az olmasının daha iyi olduğunu kavrayamıyor vs vs.
Benzer bi durumu otopark.com dan Andda yaşamış yani sanıyorum MCA testinde, daha önce test ettiğim focus dönmüyordu, bu dönüyor baktım teknik verisi de aynı ama bunu düzeltmişler tarzında bir şey diyor.
Birde arabanın daha önce janttan darbe aldığı 2 kazası var, otosanın buna laf etme ihtimali varmış, servis danışmanın verdiği bilgiye göre.
Ayrıca direksiyonu sona dayayarak yapılan ölçümde 11 metre çıkıyor olması otosanın normal deme ihtimalini arttırıyor. Bu nedenlerle peşine düşmeye devam etsem mi bilemedim.
Soru
Ozan Kar
Bunca zamandır bu konuyu neden açmadım bilmiyorum, başkası neden açmadı onuda bilmiyorum.
Arabayı aldığım günden beri manevra konusunda sıkıntım var, başlarda bunlar böyle modunda takılıyordum ancak 1 sene kadar önce karşılaştırmalı ölçüm yapıp benimkinin sorunlu olduğunu gördük.
MCA sedan dizel (ben bağlantı kuramasam da herkes ilk olarak sorduğu için lastik ölçüsü 205/55/R16)
sedan dizel (215/55/R16)
HB PWS (215/50/R17) bu araçlarda dönüş çapı 11 metre olarak ölçtük
benimki HB dizel (215/50/R17) 12 metre.
Fabrika verisi de 11 metre.
Bu konuyla ilgili yine 1 sene kadar önce Şahsuvaroğlu'na başvurduğumda normal demişlerdi, bende neden üzerine gitmedim bilmiyorum.
Garantinin de sonuna yaklaşmanın etkisi ile bugün Başer'e gittim. Derdimi anlatmam bile 1 saat sürdü desem abartı olmaz.
Neyse ölçtük, 11 metre çıktı ancak biz ölçümlerde direksiyonu sona dayadıktan sonra serbest bırakıp durduğu yerde sabitleyerek dönüyorduk. Sona dayayarak ölçünce MCAda 10 metre çıktı Usta gözlerine inanamadı, tekrar döndürttü filan. Ancak yine aynı arabadan bulacaz aynı janttan takıcaz öyle denicez, bırak git ne zaman veririz belli değil vs yaklaşımı yüzünden bırakmadan alıp çıktım. İşin ilginci milletin dönüş çapından bile haberi yok, usta (usta da değil başteknisyen) sen bu veriyi nereden buldun diyor, broşürü gösterdiğimde burda metre demiyor ki diyor. Servis danışmanı az olmasının daha iyi olduğunu kavrayamıyor vs vs.
Benzer bi durumu otopark.com dan Andda yaşamış yani sanıyorum MCA testinde, daha önce test ettiğim focus dönmüyordu, bu dönüyor baktım teknik verisi de aynı ama bunu düzeltmişler tarzında bir şey diyor.
Birde arabanın daha önce janttan darbe aldığı 2 kazası var, otosanın buna laf etme ihtimali varmış, servis danışmanın verdiği bilgiye göre.
Ayrıca direksiyonu sona dayayarak yapılan ölçümde 11 metre çıkıyor olması otosanın normal deme ihtimalini arttırıyor. Bu nedenlerle peşine düşmeye devam etsem mi bilemedim.
Benzer durumda olan var mı?
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Top Posters For This Question
18
8
4
3
Popular Days
May 25
14
May 26
8
Ekm 30
6
Haz 5
5
Top Posters For This Question
Ozan Kar 18 posts
Yakup Ç. A. 8 posts
Servet Ö. 4 posts
Mertcan Çelik 3 posts
Popular Days
May 25 2016
14 posts
May 26 2016
8 posts
Ekm 30 2016
6 posts
Haz 5 2016
5 posts
Popular Posts
Cem Kamil
Hiç ölçümleme yapmadım ama kendi aracımda yazlığın önündeki yolda u yapmak istediğimde iki manevra yapmam gerekiyor, hafifçe geri alıp tekrar ileri şeklinde. Arkadaşımın dizel otomatiği ile tek seferd
Kaan Yagizer
... kolay. Dönüş çapı hesaplamasına : Ackermann Açısı / Yönlendirilmesi deniyor. Kabaca pin tarafında bir derecelik kısıt lastik temel pozisyonunda 6+ derece düşükl
Ozan Kar
Bugün, @Yahya Akman ve @Semih O. nun arabasına baktım onların direksiyonuda Doğan abininki kadar dönüyor.
Posted Images
Bu soruda 54 cevap bulunuyor
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap