Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.


H. Cenk

Önerilen Mesajlar

  • 2 hafta sonra...

Dün Pekin autoshowda üretim versiyonu sergilendi.

VBK-FORD_1061926f.jpg

Ayrıca yeni birkaç resmi - özellikle iç mekan resmi - daha verilmiş.

Ford-EcoSport_2013_photo_06.jpg

Ford-EcoSport_2013_photo_0c.jpg

Ford-EcoSport_2013_photo_19.jpg

Ford-EcoSport_2013_photo_15.jpg

Geleneksel üretim yeri Brezilya dışında Çin, Hindistan ve Taylandda üretileceği açıklandı. Yine 100e yakın ülke deniyor.

Arabanın iç mekanına bakrsanız CC bile olmayan direksiyon, aynen fiesta transformer CD çaları ve dandik kliması ile tamamen maliyet odaklı ucuz bir otomobil olduğu belli..Burada satılırsa fiyatı makul olacaktır. Unutmayın Bmaxte bundan daha kaliteli iç mekan var CC, SONY CD çalar ve daha yeni bir dig klima ünitesi gibi.

Türkiyenin çok ihtiyacı olan bir otomobil ..Umarım getirirler. Tam da FORDun boş kaldığı bir segment..

EDİT: What Car? Bu haliyle iç mekanının avrupa için yeterli kalitede olmadığını ve insiderlardan aldıkları bilgiye göre 2015te makyajla iç mekanı iyileştirilerek avrupaya geleceğini söylüyor.

Muhtemelen bize gelmez demektir bu da

H. Cenk Köse tarafından düzenlendi
  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 3 hafta sonra...

Muhtemelen bize gelmez demektir bu da

en azından yakın bir tarihte Avrupa'da satışa çıkmayacak. bazı standartları (mesela geri dönüşüm) sağlayamıyor,doğal olarak üretim/ithal izni yok, yanlış bilmiyorsam homologasyon başvurusu bile yapılmadı (avrupa + k.amerika için) , yani bekleme.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Şimdi biliyorsun bu model sadece güney amerikada çok iyi satılıyor. 1-2 yıl önce yurt dışı forumlarda Mullaly bunun global olmasını istiyor dediler. İlk neslin EuroNCAP testlerini geçmesi mümkün değil. O sebeple 2. nesli EuroNcap e göre dizayn edilecek global olsun diye dediler.

Fakat şimdi görüyoruz ki globallikten kastedilen avrupa değil çin ve hindistan gibi uzak doğu ve otomotiv anlamında geri kalmış pazarlar imiş.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

doğrudur, bu aracın Avrupa ve K.Amerika'da satılması için daha çook ekmek yemesi lazım. belki bir sonraki versiyon,ama bu değil ... 4x4 istiyorsan sana bunu verelim ---> ... trafikte kafanı bozan olursa üzerinden araba ile geçer "relax" olursun :nazar:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 3 ay sonra...

Otomatik Mesaj

Bu konu, " Otomobil DünyasıFord Dünyasında Haberler" kategorisinden "Ford GarajıDiğer Ford ModelleriEcoSport" kategorisine taşınmıştır.

Lütfen konu açmadan önce uygun yeri bulmaya çalışalım.

Saygılarımızla,

Focus Club Tr Yönetimi

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.