Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Neden Peugot Alınmaz


volkan sonmez

Önerilen Mesajlar

Bilmiyorum bağdaşır mı ama iş gereği uzun süre Partner Tepee kullandım, iş gereği bir çok araba kullandım, partner bunların arasında birçok C sınıfı araçtan bile daha keyifli, rahat ve güvenli geldi. Geçen 4-5 seneye rağmen hala da bu fikrim değişmedi. Servisini de yakinen biliyorum o da gayet iyi.

 

Bir de yakin zamanda yeni 208, 308, 2008 ve 3008'e baktım. 208 ve 2008'in diğerleriyle alakası yok. Malzeme kalitesi rezalet, konforsuz ve ozensizler. Ama ben ilgi duyuyor olsam 308 ve 3008'i es gecmezdim. Ama ilk sıraya da koymazdım herhalde.

 

işte bunlar hep ön yargı... :)

Semih O. tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

sorun araçların elektronik arızaları çok vermesi.ekonomi konusunda rakibi neredeyse yok fransızların. ancak bazı modellerinin özelliklede 301 kalitede rezalet. birde sıfır fiyatları türkiyedeki fransızlara bakış açısınıda dikkate alırsak rakipleri ile kıyasla fazla. 2,el piyasasındaki değer kaybı hızlı oluyor. kardeşimde 2011 308 dizel otomatik var. sıkıntı konusunda pek şikayeti yok, araç 70000kmde enjektörün tekinde biraz sıkıntı varmış değişimi için 600 tl istemişler,biraz canını sıktı o kadar.

Serkan erden tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Tokluk hissi az ve ciddi bir süspansiyon sorunu var çok sert vuruyor bu da trim sesiyle beraber ortaya konforsuz durum oluşturuyor

 elektrik arızalarınında çok olduğunu duydum.yollarda bir farı yada stopu yanmaya modelli araba varsa büyük bi ihtimalle fransız arabasıdır

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bu konu açıldığında Cem hocamın daha önce de paylaştığı ADAC çizelgesi gelmişti. (tekrar paylaşıp hatırlattı için teşekkürler) Yakın zamanda Peugeot'in 308 1.6 BlueHDi EAT6 dokunmatik ekranlı Full+Full aracını test etme şansını buldum. ^_^ Şanzıman ve özellikle dış tasarımını çok beğenmeme rağmen, motor performansı bana yetersiz geldi. Yine fransızlarda hep dikkatimi çeken tasarım harikası(ymış) gibi gösterdikleri iç mekanda garipsediğim şeyleri hemen buldum. (Direksiyon simidinin içinden değil üzerinden görünen, biri sağdan diğeri soldan kalkan ibreler gibi) Kısa göğüs iç mekanda ferah bir hava verse de yine iç mekandaki plastik hissiyatı insanın içini ürpertici nitelikte. :wacko: Eskilerine de bindiğimde genelde zamanla kapılarının garip kapandığını gördüğüm, En kalitelilerinin Citroen olduğunu düşündüğüm Fransız markası. :fikir:Citroen'in de DS serisi bana janjanlı cips paketi gibi geliyor doğrusu. ( Tadı güzel ama paketin yarısı hava olabilir ) :muha:

Serkan Sümer tarafından düzenlendi
  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

5 saat önce, Bahadır Atay said:

Tokluk hissi az ve ciddi bir süspansiyon sorunu var çok sert vuruyor bu da trim sesiyle beraber ortaya konforsuz durum oluşturuyor

 elektrik arızalarınında çok olduğunu duydum.yollarda bir farı yada stopu yanmaya modelli araba varsa büyük bi ihtimalle fransız arabasıdır

yollardaki durum dediğin gibi, birde stop lambası sıkıntılı golf çok görüyorum. 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Fikirleriniz için teşekkür ederim. 308 benim de çok hoşuma gidiyor ama aklımda hep bu söz vardı. Neyse sonunda focus için bu gün sipariş formu doldurdum, kapora verdim :)

 

Hayırlısı bakalım.

volkan sonmez tarafından düzenlendi
imla
  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

21 dakika önce, volkan sonmez said:

Fikirleriniz için teşekkür ederim. 308 benim de çok hoşuma gidiyor ama aklımda hep bu söz vardı. Neyse sonunda focus için bu gün sipariş formu doldurdum, kapora verdim :)

 

Hayırlısı bakalım.

Hayırlı olsun diyelim o zaman. ^_^

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Öncelikle hayırlı olsun, Focusların renk yelpazesinin özenilerek hazırlandığı belli. Kimi asil, kimi sportif, kimi kararlı duruyo derken, işin en güzel tarafı bence.  Renkler ve zevkler belki tartışılmaz ama HB kasaya şeker kırmızı rengi yakıştırıyorum, Sedan ise aytozu gri ve buz beyazı çok tutan renkler.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hayırlı olsun:yeah:

Fransız araçlarının birçoğunda içte ve dışta kullanılan malzemeler rakiplerinden aşağı seviyede,kendi gözlemim olarak peugeot diğer Fransızlardan daha çabuk dökülüyor ve tasarım olarak çirkin bulmakla beraber birçok peugeot araç aynı yaştaki rakiplerinden daha eski görünüyor ama kullandıkları motorları çok beğeniyorum,uzun ömürlü ve verimli motorlar.

Kendim 3 yıla yakın(45.000) 1.4 hdi nemo kullandım ve beni birkez olsun üzmedi,ne bir arıza verdi nede bir şikayetim oldu,etrafta da birçok hdi motor var ve bunlarda da bir sıkıntı yok

Çok fazla sayıda araç kullanma ve yolculuk etme şansım oluyor malesef maliyet azaltma nedeniyle gün geçtikçe yeni araçlarda kullanılan malzeme kalitesinin azaldığını görüyoruz tabi bu konuda araçları hafifletmeleri de büyük etken,mesela eski bir Focusa biniyorsunuz sürüş keyfi yeni bir Focus gibi değil ama kullanılan malzeme kalitesine bakıyosunuz yenisinden çok önde

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hangi eski focus, yeni focuslardan kaliteli :P Focus 2 değil sanırım o :zha: focus 1 belki deriz ama o da yer yer iyi iken yer yer vasat sayılır yani süper değildi. 8 sene focus 1 ghia, 7 sene focus 2 titanium'a binen biri olarak.

Focus 3'e sahip olmasamda mal ortada. 

 

Sürüş keyfinde ise F1>F2>F3 denilebilir.

 

 

  • Beğen 3
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Dün 60-70 km kadar yine bir 2015 focus kullandım sanırım 95 ps idi,sizin söylediğiniz aksine focus 2 deki malzeme kalitesi bana çok daha iyi geliyor

Yumuşak sürüş yapılırken araçların sürücüye verdiği rahatlık hemen tüm araçlarda eski modellerinden hep daha önde

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bugün Autobild dergisinde kapsamlı bir marka güvenilirliği çalışması yayınlandı. Sıralamaya bakınca VAG grubuna yakınlığı ile bilinen derginin bu kez nesnel yaklaşmış olabileceğini düşündüm.

Kapsamlı olması çok parametreli bir değerlendirme şablonu kullanmış olmalarından, detaylı anketler, geri çağırma süreçleri, TÜV raporları, servis raporları, uzun yol testleri, garanti raporları ve okuyucu bildirimleri esas alınarak sıralama yapılmış.

Şöyle (iyiden kötüye):

1. Kia, Mazda

3. Honda, Hyundai, Toyota

6. Volvo

7. BMW, Dacia

9. Nissan

10. Mercedes

11. Opel, Renault, Seat

14. Audi, Skoda

16. Citroen, Peugeot

18. Ford, VW

20. Fiat

Şaşırtıcı...

 

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bir saat önce, Cem Boneval said:

Bugün Autobild dergisinde kapsamlı bir marka güvenilirliği çalışması yayınlandı. Sıralamaya bakınca VAG grubuna yakınlığı ile bilinen derginin bu kez nesnel yaklaşmış olabileceğini düşündüm.

Kapsamlı olması çok parametreli bir değerlendirme şablonu kullanmış olmalarından, detaylı anketler, geri çağırma süreçleri, TÜV raporları, servis raporları, uzun yol testleri, garanti raporları ve okuyucu bildirimleri esas alınarak sıralama yapılmış.

Şöyle (iyiden kötüye):

1. Kia, Mazda

3. Honda, Hyundai, Toyota

6. Volvo

7. BMW, Dacia

9. Nissan

10. Mercedes

11. Opel, Renault, Seat

14. Audi, Skoda

16. Citroen, Peugeot

18. Ford, VW

20. Fiat

Şaşırtıcı...

 

Mercedes'in kia ve Hyundai'den kötü olması kabul edilebilir bir durum değil.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.