Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Semih O.

Yönetim
  • Toplam İleti

    3.606
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    80

Semih O. tarafından yazılan her şey

  1. Benim bildiğim repeater Sync 3 sonrası apim ve yeni göstergelerde var. Sync 2'de biz Central Configuration'da ekran tipini 8" with nav olaral seçiyorduk. Gerçi arkadaşa bu cevabı zaten vermiştim ama farklı konularda sormaya devam ediyor. Hayırlısı... Sync 3'de google maps vermiyor muydu Kerem? Hepten unuttuk 🙂
  2. Mk3 Ecoboost'larda kronik denebilecek bir arıza bildiğim kadarıyla yok. Zaten 2023 modeller aklımda yanlış kalmadıysa 182 hp olması lazım. Makyajlı kasalarda yani 186 hp olanda (2024- ) bir hararet problemi yaşanmış sanırım ama düzeltildiğini duydum. Kapak açma sebebi bu.
  3. Aracı çalıştırdığınızda ABS ışığı yanıyor mu? Aracınızda ABS var ve herhangi bir uyarı ikazı yoksa, ilk olarak fren hidroliği ve ABS sensörlerine bakmak gerek. Sensörlerde sorun olsa muhtemelen devre açık uyarısı verip arıza kodu oluşturur. Ancak bazen çamur, pas, kir vs. gibi nedenlerle doğru çalışmıyor da olabilirler.
  4. Aha hemen yakalandık, dizeli bıraktım abi😀
  5. Modül konfigurasyonundan BCM Central Configuration'a girip touchsreen ya da Türkçe kullanıyorsanız dokunmaktik ekran vs. gibi bir ayar bulacaksınız. Onu 8" ve navigasyon ya da uygun ayar artık her ne ise ona ayarlayıp yazacaksınız. Menüleri ezbere bilemiyorum, tam yazanlar bunlar olmayabilir.
  6. Focccus sizin aracınızda çalışmaz. Forscan ile yapacaksınız.
  7. Semih O.

    Fcdim B10bd:130f hata kodu

    Takılı kalma nedeniyle olmaz, bozulmuş ya da çalışmıyor olması lazım. Yani BCM, tuş takımında (FCDIM) olması gerektiği kadar direnç görmüyor. Murat abinin dediği gibi de olabilir, tuş takımında desteklenmeyen bir özellik değiştirildiyse de olabilir.
  8. Semih O.

    Fcdim B10bd:130f hata kodu

    Teyp kontrol ünitesi yani teyp tuş takımı açık devre arızası vermiş. Bir düğme bozulmuş, soket yerinden oynamış ya da çıkarılıp takılmış olabilir. Çalışmayan bir fonksiyon yoksa silince gitmesi lazım.
  9. Tırnakları var, iki yanda diye aklımda. Kredi kartı ya da benzer plastik bir şey ile üst veya alttan biraz kanırtırsanız tırnakları anlarsınız. İçinde de plastik dübel benzeri klips var. Büyük ihtimalle yerinden çıkmıştır. Hatırladığım kadarıyla onu orada tutan başka bir vida vs. yok.
  10. Bizden ne sürprizi çıkacak abi. Aynı derede yıkanıp duruyoruz 🙂
  11. Bunun specleri karşılayıp karşılamadığına bakmak lazım. Her ultra low viscosity yağa dede denir mi acaba?
  12. Yok. LV koyup geçiyorlar. ULV yağ yok ellerinde.
  13. Görmeden başka bir şey söylemem. Servise danışın.
  14. Ya USB belleğe yazdığım şekilde kopyalamadın ya da 3.08'i indirmişsindir.
  15. Daha önceden telefon bağlanıyordu şimdi bağlanmıyorsa başka bir sorun vardır. Güncelleme ile bunun bir alakası yok. Ama illa ben güncelleyeceğim diyorsan paylaştığım sayfada 3.10'a ait dosya bağlantısı var. Orada yazanları adım adım takip edeceksiniz. Bu konunun ilk sayfasında, aynı zamanda sayfanın en üstünde önerilen mesaj olarak sabitledim. Daha nasıl anlatayım bilemedim.
  16. Siz neden güncelleme yapmanız gerektiğine kanaat getirdiniz?
  17. Bağlantı sorunu yaşıyorsanız önce sıfırlama yapın. Güncellemeyi nasıl yapacağınız burada yazıyor.
  18. Araç hareket etmezse motor ve egzoz yeterli sıcaklığa ulaşamaz. Ne yapsın gariban bir gezip gelsin mi kendi kendine?
  19. O kadar detayını bilemiyorum maalesef.
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.