Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Semih O.

Yönetim
  • Toplam İleti

    3.606
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    80

Semih O. tarafından yazılan her şey

  1. Semih O.

    Motosiklet Piyasası

    Buraya da ufak bir güncelleme geçeyim. NC ile 4000 km'yi devirdik. Motoru da epey doldurdum. Bu haliyle uzun yol pek keyifli oluyor. Bu yaz yan çantaları da almak niyetindeydim ama şimdilik rafa kalktı. Bir taraftan da Africa Twin ya da GS gibi daha büyük makinelere kafam gidiyor ama sonra kendimi dürtüp saçmalama diyorum. Hem yakıt tüketimleri, hem de boyut ve ağırlıkları nedeniyle şehir içinde çok gereksiz şimdilik. Bakalım...
  2. Telefon ile ulaşırsanız daha çabuk yanıt alırsınız.
  3. Benzinli powershift kuru ve dizel powershift ıslak diye aklımda kalmış. Tercih edilebiliyorsa dizel, ıslak powershift daha kararlı ve sorunsuzdu.
  4. Şehir içinde zor abi bu rakamlar pek aldanma yani. Aldığımızdan bu yana şehir içinde 150-200 km anca kullanmışızdır...
  5. Semih O.

    Elektrikli Araçlar

    Böyle bir şeye çok olasılık vermiyorum. Artık tanıtırlarsa T10f'ye kayar büyük ihtimalle. Finansmanı bile kırptılar.
  6. Elektrikli araç tercihi ve teknolojisi ayrı bir konu ancak, Explorer Ford'un elektriklileri içerisinde en alınabilir seçenek bence. Ne var ki, bu batarya kapasitesi ile mevcut rakipleri ile rekabet etmesi imkansıza yakın gibi. Finansmana bir güzellik yaparlarsa belki kaderi bir tık değişir.
  7. Bu batarya seçenekleri ile bu arabaları satmaları mümkün değil.
  8. ELS yazmışsınız ama burada yalnızca ms can modülleri gözüküyor. Cihaz sürücülerini doğru yüklediniz mi ya da cihazın ELS olduğundan emin misiniz? Menü simgelerini net hatırlamıyorum ancak sizin gördüğünüz menü bakım menüsü, uzatılmış lisansı aldınız mı?
  9. İki yolu var. Anahtar simgesinde modül konfigurasyonları var, APIM as-built yapılandırmasında 7d0-02-01 adresinin ilk bloğu 474d yapabilirsiniz ya da APIM configurationda ülke kodunu arayıp GM yapabilirsiniz. Her ikisi de ülke kodunu Almanya olarak ayarlar.
  10. Yaratmaz. Murat bey de ifade etmiş zaten. Yine daha önce yazıldığı üzere, sorunu çözmek için APIM'i değil ekranı değiştirmeniz gerekiyor sanırım. Konfigürasyon konusunda benim bilgim yok. Bir diğer yol olarak da 3.4 öncesi bir versiyon (3.0 ya da 3.2 var galiba) kullanabilirsiniz.
  11. Bahsettiğiniz sorun 2018 model yılı sonrası için üretilen Sync3 ünitelerinin versiyon 3.4 sonrası daha eski modeller ile uyumsuzluğu kaynaklı bilinen bir sorun.
  12. Değil büyük ihtimalle. Far yanarken yapma sebebi gece gündüz modu geçişlerinde Sync 3.4'ün eski araçlarla uyumsuz olması gibi bir şey vardı. @Murat Kav. biliyordu sanki.
  13. Malzemesine diyeceğim yok ama benim gördüğüm sahler örnekleri uyum konusunda rizline'dan daha çok daha kötüydü.
  14. Diyemeyiz 🙂 Sonuçta kirlenmiş, özelliğini kaybetmiş yağın önemli bir bölümünü yağ değişimi ile sistemden uzaklaştırıyoruz. Niye fayda sağlamasın? Tork konvertörü, zaten neredeyse yağdan ibaret bir parça zaten. Olabilir ancak o yüzden diyoruz mümkünse orijinal yağ, değilse spesifikasyonları karşılayan eşdeğer yağ olması ideal olandır. Zaten ULV dediğiniz şey ultra düşük viskozitenin kısaltması. Aynı özellikteki yağlar birbirine yakın kimyasal özelliklere sahip olacaktır. Esas sorun siz buna uygun olmayan, LV ya da farklı bir yağ koyarsanız ortaya çıkar. İçerisinde fabrika çıkışı LV değil ULV yağ var, olmalı. Buna ahkam kesecek kadar bilgim yok ama gereksiz maliyetli bir işlem olur sanırım. Kaldı, ki tork konvertörlü bütün araçlarda yağ değişimi benzer mantıkla gerçekleşiyor. Markalar servis uygulaması olarak bunu uyguladığına göre? Yoksa zaten bunu böyle önerir, yağ değişimi yaparken ellerini ovuştururdu.
  15. Karşılaması gereken spesifikasyonlar paylaştığım konuda yazdığı gibi Mercon ULV ve Ford M2C949-A. Kuru dolum 11 lt alıyor olması lazım ancak şanzımanı açmadan tüm yağ değişimi yapmak mümkün olmaz, bu şekilde yağ değişimi de yapılmaz.
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.