A.Coşar
Üye-
Toplam İleti
983 -
Katılım
-
Son ziyaret
-
Kazandığı Gün
5
İçerik Türü
Profiller
Forumlar
Günlükler
Takvim
Modifikasyon
A.Coşar tarafından yazılan her şey
-
Yağ, Polen Ve Hava Filtrelerini Nereden Almalıyım?
A.Coşar, Kuntay Yiğit'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Bakım - Servis & Yedek Parça
Adana'da Ford Hastanesi Salih Oto'ya giderseniz memnun kalırsınız. Orada Mustafa Usta var. İşini bilen iyi birisi. 3 gün önce bakım yaptırdım.- 12 yanıt
-
- 1
-
-
Yeni Focus Bakım Süreleri, Kapsamı ve İşçilik (Bakım Paylaşımı Değil)
A.Coşar, Yakup Ç. A.'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Mk3- Genel Bilgiler
Araç 85.000 (7.Yıl) km oldu. Geçen yıldan beri triger vs değişimi için bir türlü karar veremiyordum. Bugün gözümü karartıp değişime karar verdim. İyi ki vermişim. Usta bu yaz başıma iş açabileceğini ,ve iyi bir zamanda geldiğimi söyledi. -
Galatasaray'ın Forvet Transferi!
A.Coşar, Yakup Ç. A.'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Aslan Cimbom Forum: Galatasaray
Bu Diagne'yi sezon başında alabilseydi bizim takım; kesin Fener'e 15 puan fark atardı. Edit: Dur yahu , zaten atmışız farkı...? -
Isıtmalı Ön Cam Değişimi Kaskoya Dahil Mi?
A.Coşar, Gökhan ADIGÜZEL'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Sigorta, Kasko, MTV, Ceza ve Muayene
Hasar Nedeni: Cam Kırılması Kasko Hasar Türü : Kısmi Hasar -
Isıtmalı Ön Cam Değişimi Kaskoya Dahil Mi?
A.Coşar, Gökhan ADIGÜZEL'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Sigorta, Kasko, MTV, Ceza ve Muayene
Benim aracın da geçen yıl ön camı çatladı. Genişletilmiş ful kasko ile yetkili serviste orijinal olarak değiştirildi. 1700 TL civarı fatura edildi. Ancak hasarsızlık bozulmadı. Ama dikkat ediniz, hasar kaydına kısmi hasar olarak işlendi. -
https://www.youtube.com/watch?v=u9EFGKuxlMQ
-
Auto King zamanında eski aracımdaki bu tarz bir hasarı macun doldurup,üzerine de boya atarak düzeltmişti. Aracı satarken ben de öğrenmiştim bu tamiratı (!). Ozan Karsavuran'ın dediği gibi kaçmakta fayda görenlerdenim.
-
Havalandırmayı Açınca Klimanın Otomatik Açılması
A.Coşar, Emrah Ayaz'ın sorusunu yanıtladı. Kategori: Mk3- Sorular ve Sorunlar
Sayın Boneval, bence arkadaşımız fırın düğmesi şeklindeki klima düğmelerini modern tarz olanlarla değiştirmiştir. Ve bu olay başına gelmektedir. Araç model yılını yazmamış ama sanırım 2011-2013 yıllarından birisi olabilir. Ve bu dönem aracı olanlardan pek çoğumuz düğmeleri değiştirmiştik. Bkz. Ben. -
Korna Sesi Azaldı, Şu An Hiç Çalmıyor
A.Coşar, okan ali'ın sorusunu yanıtladı. Kategori: Mk3- Sorular ve Sorunlar
1.Okan geçmiş olsun. 2.Okan sat o arabayı en iyisi. 3.Korna garantiye giriyor. Benim eski C4 de bozulmuş ve garanti kapsamında değişimi yapılmıştı. (Ama yıl 2009 idi. Sonra kural değişti ise bilmiyorum.) -
Arabanın Anahtarı Bagajda Kaldı Yardım!
A.Coşar, Cankut Bulut'ın sorusunu yanıtladı. Kategori: Mk3- Sorular ve Sorunlar
Bence en iyisi bir delinin kuyuya attığı taşı çıkarmaya uğraşmaktan vazgeçip yarın sabahın köründeki kurs için erkenden uyumak. -
Arabanın Anahtarı Bagajda Kaldı Yardım!
A.Coşar, Cankut Bulut'ın sorusunu yanıtladı. Kategori: Mk3- Sorular ve Sorunlar
Cam kıracaksanız ön cam hariç kırmayın derim. Kasko sadece ön camı karşılıyor hasarsızlığı bozmadan. -
Tablet Önerisi
A.Coşar, Mustafa Karaca'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Teknoloji & Bilgisayar & İnternet & Oyun
Lenovo Yoga TAB3 A10-50F 16GB 10.1" IPS Tablet 1099 TL.- 19 yanıt
-
- 1
-
-
Satıcıya mesaj atıp, "Resimdekinin aynısını istiyorum,yoksa sipariş vermeyeceğim." dediniz mi?
-
Daha Serdar Eryürekli'nin yanına gidemedim. Araba'nın amartisörlerde sıkıntı var gibi. Fırsat bulamadım bir türlü.
-
2018 Focus Mk4 Olası Tasarımlar
A.Coşar, Cem Boneval'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Mk4- Genel Bilgiler
Ben diyecektim Sayın Boneval, sen çok yaşa emi! -
Yahu sayın yönetici Yakup Bey! Bu sağ alt köşeye bir de "beğenmedim,iğrenç,keşke benim olsa vb. " bir tuş eklesek diyorum...
-
Arka Tamponu Ufak Bi Sürttüm
A.Coşar, Ali Güvenç'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Otomobil Sohbetleri
Ben olsam bu Serdar Yaman'ı dinlemezdim. Arabaya çamur sıçrasa boyatır bu. ... Ama ben olsam ben de boyatırdım ( hatta komple boyatmışlığım da vardır tamponu). Yoksa her arabaya bindiğimde, gördükçe mideme ağrılar girerdi. -
Siz hiç hastane boyayan bir doktor ya da hemşire... Karakol süpüren bir polis... Alçı yapan bir memur... gördünüz mü? Ben öğretmen olarak sınıfımın boyasını yaparım. Ben öğretmen olarak kırılan kapı kolumu tamir ederim. Ben öğretmen olarak sınıfımı süpürür,silerim. Ben öğretmen olarak elektrik prizlerini tamir ederim. İnanmazsanız gelin bakın; dolabımda tornavida,kontrol kalemi,çekiç,pense... Neler neler. Okullar tamamen müdür ve öğretmenlerin insafına terkedilmiş durumdadır. Tüm tamir tadilat işleri okul bileşenlerinin eline bakmaktadır. Müdürler ve öğretmenler dilenci yapılmıştır. Özellikle ilkokulların sadece elektrik,su ve telefon faturaları ödenmektedir. Okullara hiç bir ad altında nakit yardım verilmemektedir. Okullar kendi bütçelerini düzenlemek ve gelirlerini yaratmak zorundadır. Ama yine de ağlamıyoruz, sızlanmıyoruz. Var olmaya, var etmeye çalışıyoruz. Her darbeye direniyoruz. Gelecek nesilleri nefret duygusundan uzak, sevgi dolu yetiştirmeye çalışıyoruz. Medya şiddeti körükleyip, överken biz çocuklarımızı sevgi ve saygıyla yoğuruyoruz. Medya uyuşturucuyu fütursuzca gözümüze sokarken,biz kapı önlerinde nöbet tutuyoruz. ... Yahu işte sayamadığım onlarca işi yapmaktan, gerçek işimiz olan eğitime yine de zaman bulabiliyoruz. Uğraşmayın eğitimle,öğretmenle. Herkes işine baksın. "Var olacağız." Ki geleceği var edebilelim. ... Ahmet Hocam anlatma artık,yorma kendini. Herkes biliyor ne b.k olduğunu bu işin. Baksana konu başlığı açıldığından beri ne çok yazmışız. Ama dikkat et yazanlardan sadece 3 kişi öğretmen. Bir de Cem Hoca. Arkadaşların hepsi iyi niyetli şeyler yazmışlar ama eğitim konusunu başka mesleklerin tartışması da Türkiye'nin acı gerçeğidir. Bu mesleğin asıl bileşenleri sustukça da başkaları üzülür sadece bizim yerimize.
-
Bakalım 1920’den beri kimler gelmiş kimler geçmiş. 1920’den günümüze kadar Milli Eğitim Bakanlığı yapmış kişiler adları, yaptığı dönem ve bitirdiği alan nelermiş bir göz atmaya ne dersiniz? Listeye ilk baktığınızda dikkatinizi çekecek ilk konu hiç kuşku yok ki en az eğitimcilerin Milli Eğitim Bakanlığı yapmış olmasıdır. Listeyi incelediğinizde ve dönemlerine baktığınızda eğitimci olanların dönemi de dikkatinizi çekecektir. Hasan Ali YÜCEL, Mustafa ÜSTÜNDAĞ, Avni AKYOL ve Hüseyin ÇELİK listeye bakmadan söyleyebileceğimiz eğitimci kökenli Milli Eğitim Bakanları. Hepsinin döneminin ortak özelliği doğru veya yanlış eğitimde ciddi girişimlerin olduğu dönemler olmasıdır. Hasan Ali Yücel ise MEB'de kilit taşı olarak kabul edilen ve büyük saygı gören bakan olarak tarihe geçmiştir.(Kaynak:https://www.ogretmenlersitesi.com/foto-galeri/milli-egitim-bakanlarinin-meslekleri-mezun-oldugu-fakulteler/733/resim/1/) Ne anlatayım daha? Neyi tartışıyorsunuz? 14 yıllık öğretmenim, 5 Milli Eğitim Bakanı gördüm. Hiç biri eğitimci değildi mi ne? Avukat beni yönetti, edebiyatçı beni yönetti, işletmecisi, iktisatçısı... Keşke Hasan Ali Yücel gibi gerçek bir eğitimci başımda olaydı; ülkemin çocuklarıyla Dünya'yı yönetirdik be! Dağılın beyler !
-
https://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-otomotiv-ekipmanlari-aksesuar-tuning-ford-focus-1-mugen-cam-ruzgarligi-4-lu-set-ozkan-tuning-274894004/detay Şuna bir bak istersen. Daha güzel görünüyor.
- 10 yanıt
-
- 1
-
-
Focus MK2 Marşpiyeli Çarptım
A.Coşar, Mustafa Yusuf Çamoğlu'ın sorusunu yanıtladı. Kategori: Mk2- Sorular ve Sorunlar
Ben de eski aracım Citroen C4 ile aynı durumu yaşamıştım. Marşipiyeli düzeltemediler. Ezik kısmı macun doldurup boyamışlardı. Orijinal görünüme kavuşmuştu. Plastik kısım o arabada yoktu. Orayı ne yaparlar bilmiyorum. -
Focus Mk 3 Için Lastik Önerisi
A.Coşar, Ozan Çakal'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Lastik ve Jant Seçimleri
Kışlıkta çok şikayet duymadım ben de. Hem zaten Lassa ve Petlas hep performans bakımından özellikle kışlıkta ağır vasıta sürücülerinin beğenisini kazanıyor.(Bilimsel veri değil, sadece şöfor ve sanayi sohbetlerimden edindiğim izlenim.) -
Focus Mk 3 Için Lastik Önerisi
A.Coşar, Ozan Çakal'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Lastik ve Jant Seçimleri
Şimdi ki lastikler Petlas Serdar Yaman. Ancak lime lime dökülüyor. Ve kuru havada bile patinaj yapıyor bazen. 2 yıldır kullanıyorum. İlk günden beri yol tutuşundan hep tedirgin oldum. Hem zaten Falken, Petlas,Dunlop bildiğim kadarıyla aynı fabrikanın "değişik kapılarından" çıkıyor. Yani; "Yok aslında birbirimizden farkımız, biz Osmanlı Bankasıyız." --1 dakika sonra eklendi-- Az önceki şikayetini yazmasaydın ben alırdım ya... Kendin ettin,ne yapayım:) -
Focus Mk 3 Için Lastik Önerisi
A.Coşar, Ozan Çakal'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Lastik ve Jant Seçimleri
Erhan Erten niye yazdın yahu şimdi bunu! Tam da bu lastiği almak üzereydim. Kafamı tam karıştırdın şimdi.