A.Coşar
Üye-
Toplam İleti
983 -
Katılım
-
Son ziyaret
-
Kazandığı Gün
5
İçerik Türü
Profiller
Forumlar
Günlükler
Takvim
Modifikasyon
A.Coşar tarafından yazılan her şey
-
Sayın Boneval, merhaba tekrar. Sesinizi duymak güzel. Yazdığınız uzun yazıdan anladığım; "Hiç uğraşmayın Ford,VW,...ile, gidin bir Çinli hibrit alın ucuzundan;markaya bu kadar çok para vermeyin boşuna." 🙂
-
Belirteyim de unutulmasın; Skoda Kamiq tescilde SUV olarak değil de "Heçbek" olarak geçiyor. Ruhsatta da aynen böyle yazıyor. Biz onu C SUV olarak tanısak da... Yakıtı çok ideal. Arka diz mesafesi umulmadık derecede iyi. İvmelenmesi çok iyi. Vites geçişleri Vag grubuna göre sorunsuza yaklaşıyor. Puma da ise hem yakıt,hem mesafe hayal kırıklığı yaratabilir. Kia Sportage,çok istediğim bir araç. Ancak yakıt tüketimi 7.0 lt civarı. 5.5 lt den vaz geçilirse (Kamiq 1.0 için söyledim bunu) tadından yenmez bir araç. Herkes bir gün benzinliye dönecek.:)
-
2017 titanyum otomatik dizel
A.Coşar, Gültekin Bilginoğlu'ın sorusunu yanıtladı. Kategori: Mk3- Sorular ve Sorunlar
Doğru. Ben de 2025 te var yazdım zaten. 🙂- 7 yanıt
-
- 1
-
-
2017 titanyum otomatik dizel
A.Coşar, Gültekin Bilginoğlu'ın sorusunu yanıtladı. Kategori: Mk3- Sorular ve Sorunlar
2025 lerde Adblue var olması gerek. Forumdaki abilerim söylerler birazdan.:) -
https://www.korkusuz.com.tr/evinde-elektrikli-aracini-sarj-eden-doktora-milyonluk-ceza-p50706 Aramızda doktor yok değil mi! 🙂
-
2017 titanyum otomatik dizel
A.Coşar, Gültekin Bilginoğlu'ın sorusunu yanıtladı. Kategori: Mk3- Sorular ve Sorunlar
Geçen hafta hanımın arabayı servise bıraktım. Yazılım güncellemesi nedeniyle kalması gerekliydi. İkame araç istedim. 2025 Titanyum Plus dizel otomatik Focus verdiler. 4 gün kullandım. Araç 17K idi henüz. Ses yalıtımını beğenmedim. Şanzıman kararsız hissettirdi. Araç hantal bir araç gibi geldi bana. Tabii 1.0 Turbo Kamiq sürüyorken,bu Focus'un böyle hissettirmesi gayet normal diyebilirsiniz. İşte bu yüzden benzinliden geçeceksiniz mutlu olmayabilirsiniz.- 7 yanıt
-
- 1
-
-
Alınmaz,alınmaz... Hanıma geçen yıl Titanyum Kuga aldık. Bir yıldır ortalama tüketim 8.1... Bugün arkadaş ile sohbet ederken araçlarımız hakkında beğenilerimizi paylaştık. Hanımın aracının koltuklarının ileri geri hareketinin hâlâ mandal ile olduğunu duyunca çok şaşırdı. Düşününce... Ben de utandım yahu. Kör nokta bile yok araçta. Ayıp gerçekten.
- 37 yanıt
-
- 1
-
-
Lokal mi komple mi sizce bilenler veya bilen kişiyi tanıyanlar
A.Coşar, YasinÖnal'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Araç Temizliği, Boya ve Çizik vb.
-
Çok feci Kia Sportage 1.6L 150 PS DCT düşünüyorum bu aralar. Mayıs bitsin hele.
-
Aracımda Akü değişimi gerekli mi
A.Coşar, Alpay K.'ın sorusunu yanıtladı. Kategori: C-Max Sorular ve Sorunlar
Geçen kış Kahramanmaraş'ta hava sıcaklığı 6 C civarı iken start stop devreye girmemişti. Araştırdığımda, 10 C altındaki sıcaklıklarda devreye girmediğini, motor soğutma suyu sıcaklığı 60 C ye ulaşmamışsa çalışmayabileceği gibi yazılar bulmuştum. Şimdi size kaynak sunabilmek için aradım ama bulamadım. Ankara'da yaşadığınızı sanıyorum. Adana bile çok soğuk henüz. Yani bu soğukta start stop sistemini devreye girmemesi çok normal diye düşünüyorum. Ek: Emniyet kemeri takılı olmadığı durumlarda devreye girmemesinden bahsedenler de var.(Bilgim yok bu konuda) Ayrıca soğuk hava ve kısa mesafe etken olabilir. Ve tabii ki dediğiniz gibi akü sorunlu olabilir.- 11 yanıt
-
- 1
-
-
haritaların durumu hakkında?
A.Coşar, Ali Gök'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Ford Dünyasından Haberler
Geçen hafta android auto ile ilgili bu tarz şikayetler olmuştu. Genellikle uygulama açıkken spotify vs uygulamalara girilip , çıkılınca oluştuğu söylenmiş. Güncelleme ile düzeldiği belirtilmiş. Android Auto 16.1 güncellemesi soruna yönelik ama ben güncellemeyi bulamadım. -
Triger değişimden sonra gelen ses
A.Coşar, İdris A.'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Testler & Karşılaştırmalar & İncelemeler
Sente ayarı bozuk gibi. Önceki aracımda triger sonrası aynı uğuldama oluyordu. Sente ayarı yapıldıktan sonra yok kadar azalmıştı. -
Demedi demeyin... Bu pillileri bitirecekler. Çin ile rekabet edemiyorlar. Kötüleme,yanma vs haberleri bolca çıkmaya başladı ana haberlerde. Ya hibrit ya da yine yeni yeniden benzinli atmosferikler parlarsa şaşmayın.
-
Klima Açılırken Multimedyanın Yeniden Başlaması - 2025 Kuga
A.Coşar, A.Coşar'ın sorusunu yanıtladı. Kategori: Kuga Sorular ve Sorunlar
3 saatlik servis macerası sonunda arıza bulunamadı. Anlık akü voltajından rastlantısal olabileceği belirtildi. Yazılım güncellemesi tavsiye edildi. Süre nedeniyle ve araç bırakmak istemediğim için kabul etmedim. Tekrarlarsa yine başvuracağız. -
Klima Açılırken Multimedyanın Yeniden Başlaması - 2025 Kuga
A.Coşar bir soru konusu gönderdi. Kategori: Kuga Sorular ve Sorunlar
2025 Kuga araç klima açılırken tabletin yeniden başlaması sorunu... 2 kez tekrarladı. Servis randevusu alındı. Perşembe günü bakılacak. Sonucu bildiririm. -
Tesla ekran
A.Coşar, Mustafa Demirelli'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Mk3- Ses & Görüntü Sistemleri
Daha önce soran birisi olmuştu. Tesla ekran bu araçlara olmuyor. Güneş ışığından ekranı görmek çok zor. -
Kuga otomatik şanzıman kararsız kalması
A.Coşar, Mete Turfan'ın sorusunu yanıtladı. Kategori: Kuga Sorular ve Sorunlar
Aracı bir kez uzun yolda kullandım sadece. Ve henüz 2000 km. Sanırım 10 000 km olduğuna yakıt dengeye gelecek. Şimdilik fazla yakıyor diyebilirim. Net bir ölçüm yapmadım. -
Kuga otomatik şanzıman kararsız kalması
A.Coşar, Mete Turfan'ın sorusunu yanıtladı. Kategori: Kuga Sorular ve Sorunlar
Bir de şu var. Koltuk yüksekliği,bacağın pozisyonu, direksiyon uzaklığı... Ben de hiç otomatik sevmiyorum. Hanıma geçen mayıs ayında 2025 Kuga aldık. Bir Urfa-Adana seyahati yaptım. 1 hafta belim ağrıdı. Araç çok rahatsız etti. Bir daha da kullanmadım. Ama hanım çok memnun. Viteslerdeki beklentin yersiz bence. Manuel hissi alamazsın. Alışacaksın zamanla.- 20 yanıt
-
- 1
-
-
Multimedya & Geri Kamera Tavsiye
A.Coşar, Yavuz K.'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Mk3- Ses & Görüntü Sistemleri
Tesla ekran bizim Focuslarda randıman vermiyor. Işıktan ekranı görmek zorlaşıyor. Yatay olanı düşünün mutlaka. Eski F3 ümde bu tecrübeyi yaşadım. Göğüs eğimi Tesla ekrana uygun değil. -
2015 Focus titanium yolcu tarafı güneşlik içi
A.Coşar, Okan Parimli'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Bakım - Servis & Yedek Parça
Güneşlik yukarıda olur. İçi de onu çevirince görünür normalde. Ama bilemedim şimdi. -
Bugün aracınız için ne yaptınız.
A.Coşar, Mert Erçetin'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Otomobil Sohbetleri
50 TL verip bir biberon temizleme fırçası ve 99 TL ye jant temizleyici sprey aldım. 500 ml spreyin yaklaşık 1/3 ü ile jantları temizledim. 2022 çıkışlı aracın jantları(benden önce hiç temizlenmemiş) pek güzel oldu.- 64 yanıt
-
- 3
-
-
Dün 2400 TL 'lik aldım. Namım yürüsün!
-
Yakalayabildiğimiz Oto Km'leri
A.Coşar, Bekir B.'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Otomobil Sohbetleri
Gürkan hocam,141km/h hızla giderken bu fotoğrafı nasıl bu kadar net çekebildin?😁 -
-
Gyeon Wetcoat Uygulaması
A.Coşar, Ali Gök'ın konusunu yanıtladı. Kategori: Araç Temizliği, Boya ve Çizik vb.
Pekiyi,ön 3 parça PPF kaplıysa bu ürünü uygulayabilir miyim?