Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Olcay Sert

Üye
  • Toplam İleti

    3.359
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    29

Olcay Sert tarafından yazılan her şey

  1. hmmm ben yazsalar bile soruyorum. bazen evet yollıyalım bazende yooook n'olamaz diyorlar. bide ebay güvencesi olduğundan tanımadığınız sellerlardan alışveriş yapabilirsiniz nasılsa herşey müşteri odaklı. (haklı olmak kaydıyla)
  2. kim demiş paypala girip adres bilgilerinizi yurtdışı bi adres ile güncelleyin. varsayılan kurunuzu eUR yada USD yapın alışveriş yapmaya devam edin. ebay vs sitelerden alışveriş yaparken satıcıya paypal adresimden farklı adrese gönderilcek demeyi unutmayın ama bi arkadaşıma yolluyorum deyin mesela
  3. Olcay Sert

    Günün filmi

    film vasat bi şekilde ilerliyor lakin ince ince işlenmiş dokunak geliyor sonunda ve filmin tüm kötü oyunculuğunu yönetmenin son sahneyi kotarmasıyla bitiyor. direkt youtube üstünden seyir eyledim son sahne hatırına 8/10 veriyorum
  4. Cep telefonu olarak Turkcell den başkasını düşünemiyorum, daha önceleri vodafone avea/TT ile tatsız tecrübelerim oldu. Herşey para değil yeri geldiğinde, ulaşılamadığında, diyorsunki bu ucuz eti nerden yedim sancı tuttu yine. bence taşıyabiliyorsan taşı, yapboz paketi güzel ihtiyaca göre alıyorsun. geçen bi tanıdığa ondan aldık. yoksa zararın neresinden dönsen kârdır deyip yeni bi hat al.
  5. şurdan bi şikayet oluştur abi. https://sikayet.btk.gov.tr/giris/ btk nın ilgilendiği her kurumda çok güzel işe yarıyor dsmart ve tivibuda şikayetlerim 2 gün içinde çözülmüştü öncesinde müşteri hizmetleri ile ne kadar konuştum hesabını tutamayacak kadar çok.
  6. adamların trafiği bile düzenli +101
  7. o zaman kazık yedim... :/ fomoco 50 bosh 70 demişti bi dahakine fomoco taksın bari
  8. Heyecan aramışın abi ondan gelmiş bunlar başına, geçmiş olsun. Turkcell varken 3 kuruş için başkasını tercih etmem. zamanında denedik diğerlerini!
  9. geçen orj takacaktım usta bosh takalım sessşz çalışsın dedi. taktık bosh ben pek bi fark göremedim yada duyamadım
  10. kablotv alıcısı var bende. sizden kaç istiyorlarsa yarı fiyatına vereyim
  11. mi band de şu ayarlar var. alarm çaldığında, arama geldiğinde veya başla bi uygulama ile entegre titreşim verebiliyor. mi fit uygulamasındaki alarmı kurduğunda sabah yavaşyan yavaştan uyandırıyor pek kullanmadım bunu. sizin yazınızdan anladığım telefonun alarmı çalınca kolumda titresin ise bunu en uygun band'ler bile yapıyor.
  12. bi çok seçenek var bu konuda 20 dolardan başlayıp 500 dolara kadar çıkıyor. bi video vardı eleman bi hafta boyunca bunları deniyordu. "xiaomi mi band 1s" almama sebep olmuştu. en çok sevdiğim özelliği şarjının min 30-40 gün gitmesi.
  13. uydunet olsa fibernet olsa bakarmıyım hiç adsl gibi sisteme güldüm ha. çift hat kullanıyorum 16+16 azcık hızlı olsun die
  14. Yetkili servisler satıyor. 2008 yılından beri kullanıyorum HS8060/25 modelini. O zamanlar en üst serisi olsun çokça kullanırım diye almıştım. ilk bi kaç yıl mütemadiyen kullandım sonra çoğunlukla berberde olmaya başladım şimdi arada bir kullanıyorum. Yıllardır herhangi bi sıkıntısı olmadı. şimdiki muadili nedir bilmiyorum
  15. gerçek limitsizde var 2016 Kasım 01/11/2016 - 30/11/2016 30.226.166.658 (28,15 GB) 291.587.536.013 (271,562 GB) 2016 Ekim 01/10/2016 - 31/10/2016 36.646.897.911 (34,13 GB) 488.770.229.061 (455,203 GB) 2016 Eylül 01/09/2016 - 30/09/2016 35.074.480.850 (32,666 GB) 419.595.694.516 (390,779 GB)
  16. üretim konusunda çinli arkadaşlar bi el atsa olur aslında. amaaan ne konuşuyorsam halen ev kullanıcısı için kotasız internet yok. şirkette olsak 4.buçuk G yi limitsiz kullanamıyoruz. iki sokak ötedeki fiber ağını bi türlü yanımıza getiremiyoruz. li-fi olsa ne olmasa ne. WI-FI düzeni stabil bi şekilde kullanabiliyormuyuz baştan buna bakmak lazım.
  17. evet işte bende bundan bahsettim kayıtlı ve kayıtsız diye. EMS yada Registered Mail değilmiş size gönderdikleri. Kayıtlı almak istiyorsanız en azından EMS yada Registered seçmek durumundaydınız. hadi DHL seçmediniz başka hiç bi satıcıda registered yokmuydu? satıcı şu açıklamayı yazmış ekte 1 2kg altı hava kargo demiş kayıtlı vs demiyor. bu durumda kayıt için bişi diyemezsiniz. ancak şu sürüde bana teslim olmadı deme hakkınız var. sonraki alışverişlerinizde ya registered kayıtlı seçin yada aliexpress shipping olanlardan tercih edin sadece hava kargo air mail yazanlardan uzak durun. size bunları söylüyorum, ben hiçmi hata yapmadım; söylediklerimi yediğim kazıklara bakarak yazıyorum. ama hiç aliexpresste param kalmadı ne oldu beklediğimizle kaldık. sonraları dikkat etmeyi öğrendim. case açın satıcı teslim ettiğini ispatlayamadığı için paranız geri gelir.
  18. geçen yün meditasyon ile derin rem süresini arttırmayı denedim. normalde 25dk ile 45dk arası idi. şununla uykuya dalınca en az 45dk rem uykusu almaya başladım ve artık sabahları 6buçukta değilde 5de uyanmaya başladım. bi daha uyuyamıyorum. (log kaydını xiaomi mi band 1s tutuyor) --1 dakika sonra eklendi-- o nasıl bi uykudur öyle 3 saat deriiiin
  19. bu aslında eski bilgisayarları nasıl media center olarak kullanabiliriz den çıkmış bişi. benim evde kullanacağım bilgisayarlara ilk yüklediğim program ben ingilizce kullanıyorum --16 dakika sonra eklendi-- https://youtu.be/nr5Mz2Yci4c?t=8m yeni başlayanlar için
  20. komple medya merkezi için şunu bi denemelesin http://kodi.wiki/view/Mac_OS_X
  21. konsol jantlar ve ekran şık olmuş. bu motoru Türkiyede üç bej kişi alabilecek olasada teknik verilerini okumak bile keyifli idi
  22. bu konudan çok muzdaribiz sektör olarak. müşteri hem kargo parası vermemek hemde hızlı kargo istiyor. Farazi konuşmuyorum yurtdışına posta çıkışımızın (5952) siparişten 5713 kayıtsız ve sadece 239 sipariş kayıtlı. ve arasındaki fark sadece 2USD civarı %95 posta müşterisi kayıtsız gelsin ucuz gelsin diyor. ha birde ekonomisi iyi ülkelere gönderdiklerimiz var sattığımız ürün kadar kargo parası alıyoruz ama 23 saatte kapısında oluyor. sen, ben bu dilimde değiliz zaten. eminim ki satıcı size DHL TNT UPS gibi express kargo seçeneklerini sunmuş ve ilgili sayfasında gerekli kargo bilgilerini yazmıştır. ama siz ücretsiz olsun ne zaman gelirse gelsin demişinizdir.
  23. gel sen bunu tüketiciye anlat. işte en zor iş
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.