Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Olcay Sert

Üye
  • Toplam İleti

    3.359
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    29

Olcay Sert tarafından yazılan her şey

  1. Olcay Sert

    Tivoli Alınırmı?

    bi tanıdık tivoli ile vitara arası gitti geldi. son kararı suzuki vitara oldu.
  2. @Burak Bodur 80.000 km kullanmıştı bir yılda.halen iyi gidiyor ama kışa alpin takacam diyordu
  3. lastik değiştirmek yerine araç değiştiriyorum. kışın petlaslı olana değil lassalı olana biniyorum
  4. dediğiniz gibi değişkenler çok olabiliyor fakat benim gidip geldiğim yol aynı yol ebat araç herşey aynı. bir lastikle alınan viraj diğer lastikle virajdan çıkma olarak sonuçlanıyorsa; elbette virajdan çıkaran petlası yerin dibine sokmak hakkım. bu benim şahsi görüşüm/tecrübem. inş sizinde petlas ile yolda geçen iyi günleriniz olur, benim gibi kötü tecrübe yaşamazsınız. ha bu arada hızlı kullanıyor gibi algılanmayayım normal istanbul şartları max 60km.
  5. arkadaş buzu nerden çıkarmış anlamadım. buzdan kimse bahis vermemiş ilgili olayda. ayrıca petlas gerçekten kötü geçen sene tasarruf edip edeyim diye şirket aracına petlas taktık. ıslak kuru rezalet zaten, karda gidiyormu evet. petlastan önce lassa vardı hiç sıkıntılı değildi dacia docker araç bu arada. bence petlas almak araba sürmemek anlamına geliyor
  6. her yanı derken * kapı içleri * davlumbazlar * kaput * tavan * zemin * bagaj * etc. ben sadece kapı içlerini yaptığını duymuştum
  7. sende sony sistem vardı galiba bide dynamat
  8. geçmiş olsun :/ sen onları sat en iyisi, yoksa başın gircek belaya. en doğrusu. illa yerli diyorsan lassa alabilirsin ben öyle yaptım
  9. telafi edilebilir bi saat seçilebilir ama bu zahmete girmektense yeni hesap açmak daha iyi. ki usa da banka hesabı varsa iş daha kolay banka üzerinden teyit ediyor o zaman arama sms zımbırtısı olmuyor. onun yerine nerde benim keyring
  10. voice call isteyebilirsin. bi kaç kere sms ile onaylamayınca "sana sms atamadık galba deyip voice call yapıyor" en son ne zaman yaptım hatırlamıyorum ama şirket hattından onaylamıştım bende
  11. Gece gölgenin rahatına bak Bir de dön kaderimin bahtına yar Seni düşlerin anlayacakta Dön memleketin haline bak Adaleti koyduk ortasına Dön dedi döndük voltasına Kalem kağıda almışsa Güneş geceyi sarmışsa Ölüm kapıda durmuşsa Ecel sonumuz olmuşsa
  12. istanbul/kartal merkezde en işlek yerlerden birinde arabanın kapat tuşuna basmayı unutmuşum. çıktıktan sonra anahtardan bastığımı gayet net hatırlıyorum, pek tabii kilitleme gerçekleşmemiş. 1-2 saat sonra işleri halledip arabanın yanına gelince anladım kilitlemediğini ve bu süre boyunca moturun çalışır durumda olduğunu. herhalde ford mühendislerinin vardır bi bildiği deyip geçtim. Dipnot : Aracıma LPG takmadan önceden yaşandı olay @Yakup Çağatay
  13. Ikinci bolumu anca seyredebildim baslangictaki maymun ve insanligin baslangici harici beni saran bi kisim olmadi resmen vasat alti bi bolum olmuş bakalim 3. Bolumde ne yapcaklar
  14. Bugün buna bakmıştım. Kararsiz kalmıştım. Gelecek ayki faturayı gecen sene kiyaslayabilirseniz honeywell icin bir adim daha atacağım. Iyi günlerde kullanin
  15. Bağlantı işlemi bitti mi. Birde nerden aldınız
  16. sıcaklık artmasaydı çok daha şükelâ olacaktı
  17. D sınıfı arabanın istanbulda günlük kullanımda gereksiz olduğunu düşünmekle 2009da ilk çıktığı etkiyi dış tasarım olarak yaratmadı bende sadece çağı yakalamış diyebilirim. iç tasarım olarak çok beğendim resminden bile elimi atsam bulurum hissi oluştu. well done opel
  18. 2011 de sıfır almıştım. H kasayı aynı motorla. satarken en çok sevindiğim nokta daha performanslı bi araç almaktı. şimdi gene ATmosferik 1.6 ama opel gibi dehlemiyorum hiç.
  19. foto yedek işini google photos ve yandex disk ile yapıyorum. yılda bi kere tüm imageları indirip yeni bi hesap açıyorum mesele olcay2015 diye ve tüm yedekleri oraya atıyorum. sonra gene iki ana hesaptan yedekleme yapmaya devam ediyorum. image düzenlemede picasa kullanıyordum ama bi kaç yıldır geçmiş fotolara bile bakmaya zamanım olmuyor. sadece çekiyorum ve bulutlarda yedek tutuyorum.
  20. jantlar çok şık olmuş. vignale 4 kapı ve powershift gelirse tam istediğim paket olur.
  21. bu konuda bilgim yok lakin gizlilik politikası çerçevesinde paylaşmaması lazım
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.