Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Olcay Sert

Üye
  • Toplam İleti

    3.359
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    30

Olcay Sert tarafından yazılan her şey

  1. hah o beya tamamdır abi
  2. kalibre etmeyi unutma abi tam fırsatı
  3. uzun yıllar sorunsuz binmeniz dileğiyle
  4. hatırlıyorum bunu. o elemana ne oldu acaba bi ara kanserdi iyileştimi ki
  5. Merhaba arkadaşlar. Forumuzda sıkça söz edilen android multimedyalardan birini kullanma fırsatı bulduk @Necati Ustundağ 'ın arabasında. araç c-max ama focus 3 içinde olanı var aynısı Aliexpress Focus Linki https://www.aliexpress.com/item/10-4-Vertical-Screen-1024-768-Android-Car-DVD-GPS-Navigation-Radio-Player-for-Ford-Focus/32779018694.html Cihaz ilandaki gibi 2gb ram 32gb rom 1.6ghz olarak gelmedi 1gb ram ve 32gb rom 1.2ghz olarak geldi mali400 grafik birimi var kıyaslama için ilk çıkan discovery androidler ile aynı hızlar ama bataryalı eko tasarruf olmadığından yeterli. satıcı 2gb ramli olan versyionu kargoya vermiş gelince testi tekrarlarız. eksik kaldığımız yerlerin üstünden geçeriz Cihazda bazen takılmalar olabiliyor. yazılım tam kaliteli hazırlanmamış. bi kaç gereksiz program kaldırılınca rahat edeceğiz bunun için custom rom çalışması yapılması gerek. Elimizdeki cihaz sorunlu olmasına karşın çoğu beklentimi karşıladı, bunların içinde bluetooth ve mp3 çalarken ki ses netliği iyi, benim için çoook yeterli aynı durum android sisteminden gelen uyarılari içinde geçerli çok net anlaşılır. işler ne zaman kötü olmaya başlıyor? siz radyo dinleyeceğim dediğinizde; gerçekten çok berbat bi fm alıcısı var, sanki 5 liralık radyoyu dinliyormuşunuz hissi var. Radyo dinleyenler uzak durun android sistemlerinden !!! Geri görüş kamerası netliği güzel ama sony deki gibi direksiyon ile manevra çizgileri dönmüyor. Daha öncesinde resimlerde "bu çok büyük gözü çok alır" derken yanıldığımı canlısını görünce anladım. Ayarlarda gece modu var ama cihazımız sorunlu olduğundan oda çalışmıyor lakin ekran tamemen kapatılabiliyor buda büyük rahatlık. Sitesinde yazıp bizde çalışmayan özellikler şimdilik şöyle Klima kontrol ünitesi Park sensörleri haritası Otomatik park güstergesi Orjinal sesli komut Dış ısı göstergesi (hep 30 gösteriyor ) Yukardaki çoğu uygulama farklı pid değerlerinden kaynaklanıyor. bize gelen araçlar avrupa olduğundan pid değerlerimiz farklı. satıcı ile onların düzenlemesi konusunda yazıştık cevap bekliyoruz. Yada canbus tan gelen pidleri filtreleyen uygulamada sıkıntı var olabilir. ikinci cihaz geldiğinde sorunların ne kadarı çözüme kavuşmuş göreceğiz
  6. hiç dikkat etmedim ama kışındı benimki galiba --9 dakika sonra eklendi-- şubattaymış bitim tarihi
  7. ben 3ncü şikayet ediyorum. vodafone'u olmaz bi daha diyorlar gene arıyorlar halen çözülmedi bende blokluyorum her yeni numarayı ve google'a spamcı diye yazıyorum
  8. 2001 ghia tam otomatik ilk sahibi halen satmayı düşünmüyor
  9. uyumlu ama sıvı sistem ile sadece; buda min 5000+ maliyet anlamına geliyor sıralı sistem ise 1500 den başlayıp 3000 ile sonlanır pahalı olduğundan uymaz
  10. bu tam uyumlu lpgye bende accord önermeyi düşünüyordum. parasına göre güzel araba ayrıca mazda 6 ve subaruda ama bizde ikinci el takıntısı olduğundan honda alınır satılır gazlanır. Accord lpgli olarak 14 litre civarı yakar daha azı arabadan heves alınmamasına yol açar
  11. Elinize sağlık. Fren ve sinyaller yanarken çok hoşuma gitti Güle güle kullanın.
  12. abi cevap alamadım ama ben yazayım genede; chip tuning sonrası enjektör zamanlaması vs ile oynandığı için yol bilgisayarının tekrar kalibre edilmesi lazım. yol bilgisayarı enjektörleri açıp kapadığı zamanı hesaplayarak ortalama tüketimi gösterir. 1.6 astra turboda 10-11 litre yakıyordu (180bg) chip tuning sonrası 220bg oldu dediler ve 9-9.5 litre yakmaya başladı. amma velakin doldur boşalt yaptık araba halen 10-11 litre yakıyordu. genelde chiptuning sonrası "arabam az yakmaya başladı" cümlesi kalibre edilmediğindendir. reel değerlerde çok fark etmiyor. kalibre edipte bu değerleri yakaladıysan iyi dizginlemişsin kendini
  13. videoları evde çekmesi bi başka güzel olmuş. beyin kavurmayı deniyeceğim dışarda yemekten farkı varmı bakalım
  14. turkmax gurmede iken fırsat buldukça keyifli sunumu ile izlemeyi tercih ettiğim uğur beyin kanalı. o sıralar sıklıkla kullanırdı yakışık etimizi alıp buraya koyuyoruz gibi. youtube kanalını bugün rast geldim "Yakışıklı yemekler" az pişmiş sevenler videodan devam edin
  15. @Mustafa Uysal tebrikler. bu cüsseyi iyi götürmüş bu yakıtla
  16. bulsakta bagajını boş bırakanı bulmak mesele koca koca iki stop kutulu bi şekilde hacim kaplar. aliexpress 450$ civarı 200-300$ civarında bulunabilir demekki çinde hatta daha da uyguna sende uğraştırır dersen hiç bakmamak lazım
  17. stop grubu içinde yapılabilir mi? mevcut stopları led gibi göstergek gibi mesela
  18. --0 dakika sonra eklendi-- make it better better together
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.