Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Yakup Ç. A.

Yönetim
  • Toplam İleti

    55.604
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    584

Yakup Ç. A. tarafından yazılan her şey

  1. Diğer başlıklara da bakmanız tavsiyedir.
  2. Otomatik Mesaj Bu konu, "Ortak Alan - Sosyal → Otomobil Sohbetleri" kategorisinden "Otomobiller Hakkında → Otomobil Önerisi " kategorisine taşınmıştır. Lütfen konu açmadan önce uygun yeri bulmaya çalışalım. Saygılarımızla, Focus Club Tr Yönetimi
  3. Karşı olmadan hele bi araştır http://store.apple.com/tr/ipod/ipod-accessories/apple-tv Birde samsung'lara bak teknik özellikleri için resmi sitelerine bakmayı unutma MKV oynatanı seç birde..
  4. Konunun burada olmasında sorun yok. Ülkemizde sunulmuyor.
  5. Türk bayrağını yukarı baktırma çabaları devam ediyor Hayret kaldırmamışlar
  6. Küçük, varsa değişirler yoksa değişim nasıl olsun ayrıca oldukça pahalı olur. Sitedeki yönlendirmeleri kullanın.
  7. Düğmeleri değişirse belki...Ruhsuz araçlar..
  8. Mutlu Yıllar Dilerim Sana bundan lazımdı ki oysa ki Baba rengi ve kasası değil
  9. Retro programını yazana diyecek lafım yok fotoların anasını ağlatıyor hiçbirşey anlaşılmıyor kusura bakma.
  10. Orası öyle evet, buarada ben 2014'e girince retina ile değiştirmeyi planlıyorum gibi. Çok yıprattım bu keratayı iyi dayandı ama helal olsun
  11. Zaten major sistem değil 10.8 oldu 10.9 11 serisi gelecek.
  12. 2-3 güncelleme bekleyin apple ilk'inde çok iyi değil.
  13. Öncelikle geçmiş olsun abartılacak bir kaza olmamış. 1- Arabaya kasko yaptırın lütfen 2- Kusurlusun sigortan karşılamaz yani tamamını karşılamaz en azından detayını bilmiyorum yüzde olarak. 3- Çamurluk ve altındaki davlumbaz değişecek ortalama 1000 tl onlar, çamurluk için ustana danış ne diyorsa onu yap 4- Bundan sonra karşındakine güvenecek pozisyonda durma lütfen sen kendini kurtaracak yerde bekle mümkünse 2 mt geride dur yani Kafana da takma maddi şeyler bir şekilde hallolur araçları bedava almadınız ya, sizin tabirinizle
  14. Onlar ile bu kıyaslanmaz bu arabanın sürtünmesine bakın birde.. Neyse dediğim sözün arkasındayım..
  15. Yakup Ç. A.

    Lutfen Bir Bakin

    Lütfen kurallara uygun başlık açarak içerikleri sadece 1 yerde giriniz.
  16. Sabri bu jant'ı takacaksam eğer altımda bi 300-400 beygir olacak ve geniş araba olacak..
  17. Bu jant focus'a gitmez ne zevksiz insanlar var ya
  18. Bana 2013 model iddalı bir c sınıfı model söyleyin ki cam'ı açınca içerisine su almasın ? Belki benim'de mühendis olduğumdandır ? Ford'dan değildir böyle düşünelim birde.Herşey gözüktüğü gibi kolay değil o yüzden dedim koca parçaları minicik parçalar ile yürütüyorsun hangi firma olursa olsun büyük saygıyı hak ediyor. Su mu hikaye ama bunların farkına sadece işin içinde olunca anlıyorsunuz..
  19. Hiçbir iş basit değil.. Araçlar tasarlanırken bu adamlar yağmur'da cam açıp sigara içer mi diye düşündüklerini de sanmıyorum. Derin konular. Araçta sigara içmeyiniz. Yağmur'da cam açmayınız. Cam açık silecek çalıştırmayınız. Geri kalan herşey için mastercard
  20. Ah şu mühendisler değil mi? Bir aracı yürütmek için neler neler yapıyorlar ama suyu ayarlıyamıyorlar
  21. O eski sistem. Sizinki sync lütfen bu şekilde araştırınız.
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.