Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Yakup Ç. A.

Yönetim
  • Toplam İleti

    55.604
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    584

Yakup Ç. A. tarafından yazılan her şey

  1. Yahu 7000 laptop bizler için üretilen şeyler değil. Bize 3500'lik fazla bile yıllarca götürür. En az 5 yıl. Kullanmadan macbook'u değerlendirmek biraz yanlış.Eskiden bende böyle diyordum. Şimdi ise büyük konuşmuyim param varsa diğerlerine bakmam.
  2. Bizde abd'den aldık hala orada evde yatıyor, şansıma.... 32 aldım neyseki onun hatrına sabrediyorum
  3. Stepneye taktırın bence. Lastiği de lastik örtüsü alıp bagaja koyun. Düzeltme: Ekranmış Nere istersen
  4. Hayır normal açıldı normal. Offline store'u da yakında açıyoruz az kaldı.
  5. Şurayı tekrar okumakta fayda var.Sorun elektrik değil.
  6. Titanium ayrı diğerleri ayrı burada boşuna onun özelliğini yazmaya gerek yok
  7. 1999 model araçlarla kıyaslıyoruz değil mi ve elektrik desteksiz süper his ile ? F2 de öyle gerçi.
  8. Ne performans'ı aracın teknik verileri sitemizde mevcut.
  9. Park etmeye yakın bunu yapsanız veya kumanda ile sonra kapatsanız olmuyor mu?
  10. Buyrun iphone 5s ve 5c'yi de şuandan itibaren alabilirsiniz http://store.apple.com/tr
  11. Koltuk şase'ye monte sabri..Böyle şeyleri yaparım diyenede gitme boşuna..Bir araba için böyle risklere girmeye değmez. Allah korusun yandan darbelerde bile risk artar.
  12. Otomatik Mesaj Bu konu, "Focus Garajı → Focus I → Sorular ve Sorunlar" kategorisinden "Otomobiller Hakkında → Otomobil Önerisi " kategorisine taşınmıştır. Lütfen konu açmadan önce uygun yeri bulmaya çalışalım. 19 yaşındaki genç arkadaşlarımız da böyle bir focus 1 hatası yaparsa yapacak birşey yok sanırım. Saygılarımızla, Focus Club Tr Yönetimi
  13. Otomatik Mesaj Bu konu, "Ortak Alan - Sosyal → Otomobil Sohbetleri" kategorisinden "Focus Garajı → Focus II → Sorular ve Sorunlar" kategorisine taşınmıştır. Lütfen konu açmadan önce uygun yeri bulmaya çalışalım. Ayrıca lütfen kurallara uygun başlık seçelim.Değiştirilmiştir, devamında konu kilitlenir açık kalmasına izin verilmez. Saygılarımızla, Focus Club Tr Yönetimi
  14. Evet ben her yıl değiştiriyorum buji'yi.
  15. Aynen, bizimki geldi 55 bin'e, değişmeye gerek yok denildi. Bu trafik ve kullanım sıklığına göre değişir tabi ki.
  16. Bende ek not vereyim merak edenler için. Bu tek yay 18'' ile şunlara tavsiye ediliyor; 1.6 litre benzinli motor,2.0 tdci ve Focus ST 4k ve 5k ön aks yükü yaklaşık 985 kg olanlar
  17. Bu konu farklı birşey, suda yol tutuş biraz ayrı birikintide suyu aniden terk ettirmesi ayrı. Hem lastiklerin iyi kondisyonda olması lazım markaları karşılaştırırken.Bu durumlarda en iyi yöntem yağmur veya 4 mevsim lastiği (yaz'dansa) alıp yavaşlamak..
  18. 1.si Ford'da spor yay takıyor hemde fabrikasyon, markası da eibach 2.si spor yay vb şeylerin üretimi çalışma yapılarak üretiliyor öyle üstün körü değil her model marka farklı şeyler takmalı. 3.sü bende olsam yapardım eğer araçtan rahatsız isem mesela focus 3'de uygulayabilirdim. Sabri'ninki gibi.
  19. İyi de yapmışız çünkü böyle bir başlığımız var Lütfen arama motoru Kısa süreli olacaksa vınn olur veya bu olur ; http://www.turksatkablo.com.tr/int.aspx
  20. Atılgan gerekeni yapar Farklı şeyler yapılacak 15 ile 45 aynı olacak 30 ile 60 sonra yine değişecek felan.. Bu başlık örnek niteliğindedir:
  21. Şuan bilindik önemli problem yok hiçbir cephe'de..
  22. Bilmem mi Tamam michelin iyi ama pilot primacy 3 yağmur için biçilmiş mi ? Maalesef
  23. Fren'de muhakkak olayı olmaz bu km'de..Hele karaman'da, hiç gerek yok bence.Ustalar bunları söyler zaten. Focus'dan tecrübelisiniz fiyatlar benzer olur. Detaylı Bilgi İçin: C-Max_Bakim_Sureleri_ve_Tutarlari_Temmuz.pdf C-Max_Bakim_Sureleri_ve_Tutarlari_Temmuz.pdf
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.