Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Yakup Ç. A.

Yönetim
  • Toplam İleti

    55.604
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    584

Yakup Ç. A. tarafından yazılan her şey

  1. 1 sene sonra tekrar hatırlatmak gerekiyor.Ben anlamıyorum yazanlar tekrar okurken hiç mi rahatsız olmuyorlar..Silsek ne olur ki ?! Güzel Türkçenin sesli harflerini kullanmaya özen gösterelim onlar bizim harflerimiz.
  2. Kadife kumaş artık yok ayrıca kaliteli ile pek alakasız bunlar ikiside farklı malzeme ikisinde yeri ayrı..Kullanım kolaylıkları farklı Elektrikli yükseklik ayarı x paket ile sunulmakta. Kol Dayamada kapaklı göz derken ? F2 makyajsız versiyonda kol dayamanın içinde nerdeyse yer yok kapak olsa ne olur
  3. Normalde sahibinden linkini koymak da yasak zaten (kendi sattğımız) diğer arkadaşlara da haksızlık olduğunu hatırlatırım sayın pist satıcısı !!!!!!
  4. İkiside oldukça yol almış..
  5. Otomatik Mesaj Bu konu, "Focus Garajı → Focus III → Sorular ve Sorunlar" kategorisinden "Otomobiller Hakkında → Detailing Car Care (Araç Temizliği)" kategorisine taşınmıştır. Lütfen konu açmadan önce uygun yeri bulmaya çalışalım. Saygılarımızla, Focus Club Tr Yönetimi
  6. Adamlar karışmadı o güzel oldu Aksilikler aksilikler ama hepsi ayrı heyecan oldu tekrar teşekkür ediyorum sen olmasan olmazdı abi
  7. Kronik olsa 2 sene içinde bunlardan oldukça fazla duyardık sanırım. Geçmiş olsun buarada lütfen üyeliğinizi tamamlayınız (bknz özel mesajlarınız) aksi halde üyelik dondurulacaktır.
  8. Pist'i bile ilk kez canlı gören biri olarak mı Buarada kazayı fark ettiniz mi? Leon dağıldı
  9. Ben ilk 2 viraj'da tırstım sonra focusun kol tutamacını tasarlayan (kapıdaki) adama haykırdım yine.. Arabada tutunacak yer yok
  10. Bunu yapmak için güçlü aracın olması lazım yani kısa mesafede iyi hızlanan yoksa ani frene gerek yok ve pisti tanımak lazım. Daha ilk bu.
  11. Son duruma göre kalan yakıt'ı göstermesi normal örneğin her 5 sn'de düştü tamam ama kalan yakıt ibresi anında düştü sanki döküldü benzin sonra biraz daha yavaşladı.. Aracı durdurunca kendine geldi biraz arttı ibre. Son 2 tur yatmıştık ama 1 tur daha gidermiş fakat bu sefer eve gidemezdik
  12. 1 yarışta 1 adet vardı. Diğer seansları bilmiyorum.Fakat sabah olabilir bir tane daha.
  13. Servis'e uğrayınız. Benim önerim budur
  14. Dolu yönden bakmakta fayda var Şu başlığı hazırlamak bile yarım gün alıyor
  15. Video'nun yüklenmesini bekleyin derim Rica ederim abi Gideceğiz umarım hep birlikte..
  16. İstanbul Park'da Ford Focus 1.6 Ecoboost Sezen bey'in talebi ile başlayan planlama sonunda 3 araç 4 kişi ancak toplanabildik. Sadece Tolga abi pist'e girdi, bende yanında co-pilot İşleri çıkan veya müsait olamayan arkadaşlarla da daha sonra katılmak ümidiyle diyerek video ve fotoğraflarla devam ediyorum. Bu video'muz..720p yüklenmesini beklerken aşağıdaki foto'lara göz gezdirebilirsiniz.. Birazcık yolcu koltuğundan pist'i anlatmam gerekirse; Padok alanında olmak bile çok heyecanlı. Kask'ı taktığın an sanki bir çok şey değişiyor Sürüş esnasında çok dikkatli olmak gerekiyor kendinizden ziyade etrafınıza özellikle her zaman söylediğim birşey güçlü olanlar hep daha güvenli oluyor bu sebeple gücünüzü doğru yerde kullanmak şart. Focus'da yolcu olarak tutunacak yer bulamadım Tolga abi'nin aracında orj olmayan yani ağır 18'' jant birde yumuşak lastikler vardı ona göre biraz fazla kaymış gelsede ben lastikler ısınana kadar beğendim tutuşunu 2.tur zamanı yani en hızlısı 02:55 sn olarak ölçtük fakat bu ölçüm zaman zaman önünüzdeki araçlar sebebiyle ilerleyemiyor. Kendine ve sürüşüne güvenenlerin yavaş bile olsa bu heyecanı tatmalarını tavsiye ederim ama sürücü olarak :)) Günün Başından sonunda doğru giderek daha sonra bonus fotolar ekleyececeğim Saruhan ile Bostancı'da buluştuk 1 saat kadar orada muhabbet ettik ha gelecekler ha gittiler diye sonra buradan yola çıktık diğer arkadaşlar ile pistte buluştuk. Pist'e az kaldı Bizi kimler karşılıyor ST :)) Ferrari'ler Chevrolet Camaro Lamborghini Ve Ecoboost geliyor... Sıraya Geçiyoruz Motorlar bizden önce tur attı. Sıra Bizde Loca Canavar Acıktı ve Yoruldu Yarış Sonrası ort. tüketim (Yarış öncesi sıfırlanmadı önceden 7.2lt idi) Teoman Bey'in Philips Led'leri Cenmax'dan iyi duruyordu çekemeden edemedim.. Powershift'in gün sonundaki hali BONUS Mondeo Güvenli Sürüş Eğitimi Ford Deposu FocusClubTr.com
  17. İyi dedin onlarıda ekleyeyim listeye tüm görelim Mertcan pahalı fakat buna verdiğin para teknik değeri değil mühendis adamsın anlatmaya gerek yok
  18. Yeni Baz Model M.Pro abi..Fiyatlar şuan böyle.. Sence pahalı mı abi ? 2.999 TL Türkiye - Eğitim İndirimli 2.820 TL * Üni Öğren. ve Öğretm. 3.276 TL 999 Pound ingiltere 3.285 TL 1199 Euro Almanya 2.636 TL 1.305 $ USA Şunu da ekleyelim abd ürünlerde 1 yıl garanti veriyor 2. yılında 79 dolar artı vergi alıyor (Cell Phone için bu fiyat). Bizde kafadan 2 yıl Bu da Retinalı Baz Model 3.499 TL Türkiye - Eğitim İndirimli 3.290 TL * Üni Öğren. ve Öğretm. 3.600 TL İngiltere 3.559 TL Almanya 2.856 TL USA Durum bu şekilde sonuçta biz Avrupa Ülkesiyiz Fiyatların iyi olduğunu düşünüyorum hatta gayet iyi.
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.