Jump to content
2019 Temmuz ve 2023 Mart arası tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeniden kayıt yapınız ×

Yakup Ç. A.

Yönetim
  • Toplam İleti

    55.604
  • Katılım

  • Son ziyaret

  • Kazandığı Gün

    584

Yakup Ç. A. tarafından yazılan her şey

  1. Zaten herşey için başlık açmamalısınız Genel geçer şeyler için burayı kullanınız http://www.focusclubtr.com/topic/4-yeni-ford-focus-2011-2012-2013-ford-focus-genel-ba%C5%9Fl%C4%B1k/ Oraya yazmak istemiyorsanız da arama yapınız Genel araç bilgileri içinde buradan klavuzunu indiriniz lütfen http://www.focusclubtr.com/forum/80-kullan%C4%B1m-klavuzlar%C4%B1/
  2. Windows Tavsiye: Dell Inspiron 5537 Intel Core i7 4500U 1.8GHz 8GB 1TB 15.6" Benim bildiğim alperen abi hem şıklığı tercih eder hem gücü Bunlar için herhangi bir Elma
  3. Temmuz yani. Imkanı yok çok erken vakit. Biraz atmış.
  4. Öyle öyle fakat f3 de oradan çok cansız ışık geliyordu ve kısmen aşağıdaki lambalardan da ayrı yanıyor Özetle uyumlu bir seçenek olmamıştı bence ilk çıktığında da konuşmuştuk. Bunu şimdi göz hizasından çektim arkadaki boşluktan iniyor f2 de yani göze vurmuyor ve aşağıdaki renk ile uyumlu ve yeterince güçlü.
  5. Kaliteli çünkü.. Dedim ya çok iyi gözüküyor yani amacına uygun çalışıyor öyle görüntü olsun diye değil
  6. Arkadaş diyorki; ''evet iki aracıda peşin aldık. Neden sordunuz, pahalı mı geldi?''
  7. 2013 diyelim. Evet kalktı doğru. Zaten işe yaramıyordu iyi etmişler
  8. Yok sadece panel değişerek yani sony alsanız da bunun üstüne birşey değişmez içindeki ünitenin değişmesi gerekiyor orjinalde sony gelenler farklı bu sebeple onlar oldukça kaliteli.. Yani diğer modifiyeler ile ses iyileşir yaptıran arkadaşlar var bu şekilde.
  9. @Teoman Akyar abinin araç daha net bilgileri verebilir. Fotolar ne kadar kaliteli çekilsede canlısı gibi olmuyor. Ben ilk kez beğenmiştim canlı görerek. Çakma durmuyordu.
  10. Uzuncadır yetkili servis'e girmiyorsan bence bi gir derim şahsi yorumum bu. Dışardaki fiyatları hiç bilmiyorum. Çok aşırı değil ama fiyat. Gidince ödeme esnasında biraz daha pazarlık yaparsınız.
  11. İçerik önemli, triger & v kayışı değişiyor mu?
  12. EuroNcap çarpışma testi sonunda sınıfında ilk ve tek 5 yıldız alan model
  13. Aracınız da sorun hissetmiyorsanız ve sizi servis çağırmıyorsa acele edecek hiçbir durum yok. Periyodik bakımlarınız da gereken yapılır .
  14. 4 yaş ve üzeri Ford'unuza serviste yaşının 4 katı indirim! Ford'unuzun değeri zamanla azalmasın diye, 1999-2010 arası modellere periyodik bakım ve mekanik onarımda yaşının 4 katı indirim bizden hediye. Üstelik anlaşmalı kredi kartlarına taksit fırsatıyla. Hemen bir Ford Yetkili Servisine gelin, uzman ve güvenilir servis hizmetinden faydalanın, Ford'unuza değer katın! Detaylı bilgi için Ford Direkt Hattı 444 3673 (444 FORD)'u arayın. Aşağıdaki koyu yazılara dikkat ediniz. Ford yetkili servislerinde yapılacak periyodik bakım, mekanik onarım, aksesaurlar, FordStil alımları ve mekanik işçiliklerde geçerlidir. Faturanın dip toplamından aracın yaşına göre (lastikler kampanyada geçerli değildir) indirim oranı uygulanır. Kampanya, satış tarihi 01.01.1999-31.12.2010 arasında olan Ford Binek ve Connect araçları kapsar. Ranger, Transit minibüs, pick-up Van kamyonet ve Cargo araçlar dahil değildir. (Lastikler kampanya indirimine dahil değildir. Başka kampanyalarla birliştirilemez ve Kaporta işlemlerinde geçerli değildir.) Kampanyada uygulanacak indirim oranı 2010 yılı satış tarihli araçlarda %16, 2009 yılı satış tarihli araçlarda %20, 1999-2008 yılı arası satış tarihli araçlarda ise %24’tür. İndirim oranı max.%24’ü geçemez. Kampanya 31 Mart 2014 tarihine kadar geçerlidir.Bu başlık da 31 mart'da kapanır.
  15. Bunun geçtiği yerde yani ekipmanlar bu üst kısım kapak görevindeydi..Tamam
  16. Arkadaşlar forumun satılık kısmında ilan var, bu konu ile ilgili oradan arkadaşa ulaşabilirsiniz. Burası tanıtım yeri yani yaptığımız modifiyeleri içerir..
  17. Aşağıdaki üçgenler ile birlikte olabilir birde bu ışıkların gerçekten kaliteli olanları da var (pilipis di sanırım).. Unutmazsam eklerim çok şık'lar
  18. O bölümlerde zayıf dikiş kullanılıyor. Sorun olmaz zaten normalde de kılıf var
  19. Kapı altı zor. Yan ayna altına f3 benzeri yapılabilir
  20. Çok eskiye gitmeye de gerek yok volvo cephesine bakalım 90'lar ve 2000'ler savaşı
  21. Arkadaşlar ilan bölümü var forumda, konu dışı yapmasak... Özel mesaj ile de görüşmeniz mümkündür Teşekkürler
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.