İsa Yanıtlama zamanı: Haziran 1, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 1, 2015 (düzenlendi) MPS6 ... daha fazla detay istenir belki diye network'ten alınma teknik data'yı aşağıda paylaşıyorum. ... bu arada şanzıman kodu'nu ne yapacaksınız? Merak ettim de .. ek yapayım ... 1,5TDCI motor ile birlikye kullanılan ıslak PS şanzıman bu işte (parçalar - montaj - çalışma mantığı) https://youtu.be/V_aav_fTgzc Teşekkür ederim Kaan abi. Şanzımanın tork dayanımı, vites değişim hızı gibi teknik detayları araştırmak için istedim şanzıman kodu yada adını. Haziran 1, 2015 İsa tarafından düzenlendi 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kaan Yagizer Yanıtlama zamanı: Haziran 1, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Haziran 1, 2015 Teşekkür ederim Kaan abi. Şanzımanın tork dayanımı, vites değişim hızı gibi teknik detayları araştırmak için istedim şanzıman kodu yada adını. OkkE, şimdi anladım ... ve de mantıklı, haklısınız ... bu tür bilgiye ulaşmak / değerlendirmek istemek gayet normal. ...idare et üstat, ceton köşeli, hemen basmıyor kafa ... size kolay gelsin, iyi ders çalışmalar. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Ağustos 28, 2015 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Ağustos 28, 2015 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Erdoğan G. Yanıtlama zamanı: Eylül 23, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 23, 2015 Peki bu motor veya şanzumanın volvonun kullandigi d2 powershift ile herhangi akrabalığı varmıdır acaba. Gerci kafadan biri euro 6 digeri 5 ama zamaninda ford gelistirmisti diye biliyorum volvonun D2 otomatiğini Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kaan Yagizer Yanıtlama zamanı: Eylül 23, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 23, 2015 Hikaye şöyle. Volvo el değitirdiğinde Çin'liler bakar ki ellerinde şanzıman yok. Getrag ve ZF'den alınabilecek opsiyonlar da kabul edilebilir maliyette değil. Hala bir kısım hisseyi elde tutan İsveç hükümetini de araya sokarlar (Ford İsveç çeliğinin en önemli tüketicilerinden birisi,belki de birincisidir.) ve "Bize şanzıman verin" derler. Ford karşı bir teklif ile gelir. ...der ki... - Size dizel otomatik şanzımanı beraberinde motor ile (CKD) veririz. 3 yıl süre ile istediğiniz kadar motor ve şanzıman da veririz ve hatta istediğiniz fiyattan veririz ama bir şartımız var. Biz bu motoru ve şanzıman daha önce denemedik. Arıza / Sorun çıkacaktır ... izin vereceksiniz çıkan sorunları inceleyelim, size teknik desteği de veririz ama bu üç yıl süresinde network ve database'nize dingonun ahırına girer gibi selam,sabahsız girip çıkacağız. Teklif çinlilerin de işine gelmiş. O üç yılda istedikleri gibi motor + şanzıman geliştiririz demişler. Anlaşma yapılmış. Volvo bir ton sorun ile karşılaşmış, Ford ile birlikte her birisini tek-tek aşmışlar. Anlaşmanın yarısına ulaşıldığında kronik sorun kalmamış, Ford'da mühendis takımını geir çekmiş ama anlaşma gereği motor ve şanzıman vermeyi sürdürmüş. Anlaşma bitiminde Ford o motoru E6'ya çevirip aynı şanzıman ile birlikte araçlarına koymuş, Volvo'da (kendi hala şanzıman yapamadığı için) Getrag'dan o pahalı vites kutusunu satın almaya başlamış. İşte TDCI Powershift şanzımanın hikayesi bu ... biz söz konusu duruma kısaca "Kazan-Kazan anlaşması" diyoruz. 6 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Eylül 23, 2015 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 23, 2015 Peki bu motor veya şanzumanın volvonun kullandigi d2 powershift ile herhangi akrabalığı varmıdır acaba. Gerci kafadan biri euro 6 digeri 5 ama zamaninda ford gelistirmisti diye biliyorum volvonun D2 otomatiğini Testimizi izlememiş, yanıtlamayalım 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Erdoğan G. Yanıtlama zamanı: Eylül 24, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 24, 2015 İşte TDCI Powershift şanzımanın hikayesi bu ... biz söz konusu duruma kısaca "Kazan-Kazan anlaşması" diyoruz. Sayın Kaan hocam yine güzel bir hikaye ile olayı özetlemiş oldunuz teşekkür ederim. Testimizi izlememiş, yanıtlamayalım V40 ile testi birkaç defa izlemiştim ama focus powershift izlememiştim Yakup kardeşim, onu da izledim bu sayede Yaklaşık bir ay kadar önce fiesta fiyat ve donanımları ile ilgili bir başlık açmıştım, istediğim donanım 60 bine kadar yol almaya başlayınca yavaşça fiestadan uzaklaşıp başka modele kaydım. Uzun zamandır ilgimi çeken ve bir türlü cesaret edemediğim V40 a bir adım daha yaklaştım. Kaan hocam fiesta bahsinde kim ne alacaksa bu ay alsın demişti, ağustos sonunda otokoç bayisinde aldığım fiyata eylülün ilk haftası 10bin tl cik zam geldi İstediğim araç istediğim renkte olmadığı için zammı bekleyeyim derken fena çarpıldım. Şöyle de bir gerçek var ki Volvo artık D2 Powershift getirmeyecek, stoktaki araçlar bitince artık böyle bir araç olmayacak. Bu zamma rağmen yine de ben bu V40 ı ciddi manada düşünüyorum. R desing, cam tavan ve kırmızı . 111,500 fiyat verdiler bayram öncesi telefonla. Ne dersiniz sayın abilerim, kardeşlerim, eğer olursa uzun süre kullanmayı düşünüyorum bu aracı, fikirleriniz ne yöndedir. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Eylül 24, 2015 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 24, 2015 Makyajlı focus alın onun yerine. V40 yenilecek. Öneri kategorisinde başlık açarsanız daha fazla kişiye ulaşırsınız Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Erdoğan G. Yanıtlama zamanı: Eylül 24, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 24, 2015 Benzer donanımlı focusu 90bin civarına alacağıma V40tan devam ederim. Mk3 ü beğenmiyorum zaten. 2011 haziranda mk2,5 focusumu alırken 6-7 ay mk3 ü heyecanla bekledim. Geldi test ettim, hiç beğenmedim, son parti Mk 2,5 aldım, hiç pişman olmadım. Makyajlı hali yine cezbetmedi malesef beni. V40 ın yenileme ile ilgili haber görmedim, duymadım, kaynak alabilirmiyim Yakup bey? 2012 de lanse edilen, 2013 de piyasaya çıkan araç illaki zamanı gelmiştir tabi ama konuyla ilgili bir malumat bulamadım. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Eylül 24, 2015 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 24, 2015 Kaynak benim ismim Eski bir bilgi bu nereden aldığımı hatırlamıyorum. Makyaj tabi demek istediğim. MK3 Focus ile V40 arasında tek fark detay kalite farkı. Siz bilirsiniz, makyajlı focus dizel otomatik denenmesi gereken bir model bana göre. Tip olarak beğenmiyorsanız ayrı mevzu 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Erdoğan G. Yanıtlama zamanı: Eylül 24, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 24, 2015 Tip olarak beğenmiyorsanız ayrı mevzu mk3 ü beğenmedim diye aforoz falan edilmedim yani Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Yakup Ç. A. Yanıtlama zamanı: Eylül 24, 2015 Yazar Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 24, 2015 Yok hocam forumu takip eden biriyseniz böyle bir şey olmayacağını bilirsiniz. Şimdiden hayırlı olsun. Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Erdoğan G. Yanıtlama zamanı: Eylül 24, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 24, 2015 Biliyorum ve takip ediyorum tabiiki Yakup kardeşim, benim V40 bahsi arada kaynadı, izninle bir de ona başlık açayım. Bakarsın gözü karartır alırız da oradan devam ederiz. 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
H. Cenk Yanıtlama zamanı: Eylül 24, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 24, 2015 V40 takı 1.6 dizel otomattik euro5 olup avrupada artık eu5 satilamiyor.bizde de 1 ocaktan itibaren eu5 satilamayacak. Bazılarına göre dünyanın en ileri teknoloji arabası olan volvo eu6 ufak hacim dizel otomatik ford vermezse yapamıyor. Daha doğrusu ona harcayacağı para kendini kurtarmaz deyip uğraşmıyor. Yemisim emisyonu deyip uygun fiyata bulursanız kapin derim 1 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Kaan Yagizer Yanıtlama zamanı: Eylül 24, 2015 Raporla Share Yanıtlama zamanı: Eylül 24, 2015 V40 takı 1.6 dizel otomattik euro5 olup avrupada artık eu5 satilamiyor.bizde de 1 ocaktan itibaren eu5 satilamayacak. Bazılarına göre dünyanın en ileri teknoloji arabası olan volvo eu6 ufak hacim dizel otomatik ford vermezse yapamıyor. Daha doğrusu ona harcayacağı para kendini kurtarmaz deyip uğraşmıyor. Yemisim emisyonu deyip uygun fiyata bulursanız kapin derim Volvo ile konuşuyor bizimkiler, E6 TDCI motor (120+beygir) ve PS'yi bir arada almaya devam etmek için pazarlık yapıyorlar. Benzer pazarlığın PSA ile de yapıldığını ama onların fiyatı yüksek buldukları için başlarının çaresine bakmayı seçtiklerini biliyorum. Belki Volvo ile anlaşırlar (Anlaşacak gibiyiz diyorlardı) 2 Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın
Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor
Hesap oluştur
Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.
Hesap OluşturGiriş yap
Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.
Giriş Yap