Jump to content

Yeni 2015 Vw Passat Tdi Sürüş incelemesi - iç Mekan Detayları Bol Fotoğraflı


Yakup Ç. A.
 Paylaş

Önerilen Mesajlar

Teşekkürler yakup sayende reklam icermeyen objektif testler okuyoruz.

Zevk meselesi ama passata sıkıcı diyeni anlayamıyorum.bir önceki kasa evet ama bu kasa gerçekten ihtişamlı.

Tüketim farkına bak! İnanamadım kabus gibi. Bu kabul edilebilir bir durum değil. Karşılığı performans olsa hadi diyicem. Dizel mondeo candır diyorum?

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 1 ay sonra...

2014-2015 üretimi Passatları -en azından bir kısmını; 177000 adet- geri çağırıyorlar; merkezi elektrik sisteminde bir hata varmış; kullanıma etkisi yok deniyor ama kayıt edilen sorunlar motorun durması, ışıkların sönmesi, fren servo ünitesi ile hidrolik direksiyon performansındaki düşüş vb. yani kullanımı nasıl etkilemez anlamadım; (etkileyecek düzeyde değilmiş) çok uzun süre ertelemeden servis ziyareti ile çözülebiliyormuş...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

  • 3 yıl sonra...

Bir aracı böylesine kısa bi test sürecinde böylesine iyi analiz etmenize hayran kaldım. Benim gözümde tam bir arabacısınız bundan sonra. 11 aylık bir Passat B8 serüveninden sonra tecrübelerinize aynen katılıyorum. Özellikle arka amortisörlerden gelen sesi izah betimlemedeki başarınız muazzam evet aynen öyle. 3 sene Focus 3.5 kullandıktan sonra Passat B8 'in direksiyonuna oturunca ilk hissettiğim şey bu ne kadar ince bi direksiyon olmuştu. Öyle iyi yarı biri değilim kocaman ellerim yok yani. Ama Focusun o ele oturan etli direksiyonundan sonra park manevralarında çok elimden kaydı gitti. Şimdi B8 makyajlanmış gördüm geçen direkson kalınlaşmış, haaah dedim şimdi olmuş. 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Bunu da facebook ta gruplarda paylaşmış elemanın birisi .Passatın hiç bir numarası yok zaten millet boşuna gidip o kadar para veriyor ,birde passatı  premium araçlardan üstün  gören vw sevdalıları var onlar tüm komedi ?.

Sunroof un ince perdesi tüm saçmalık zaten  güneşte çok güzel sıcak  vuruyor insanın tepesine 

20191104_002843.jpg

çağlar çetinkaya tarafından düzenlendi
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

8 saat önce, çağlar çetinkaya yazdı:

Bunu da facebook ta gruplarda paylaşmış elemanın birisi .Passatın hiç bir numarası yok zaten millet boşuna gidip o kadar para veriyor ,birde passatı  premium araçlardan üstün  gören vw sevdalıları var onlar tüm komedi ?.

Sunroof un ince perdesi tüm saçmalık zaten  güneşte çok güzel sıcak  vuruyor insanın tepesine 

20191104_002843.jpg

O arkadaşın kapasitesi focusla sınırlıymış bence. İkisine de binen birisi olarak söylüyorum.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sohbete katıl

Şimdi mesaj yollayabilir ve daha sonra kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, şimdi giriş yaparak hesabınızla gönderebilirsiniz.

Misafir
Bu konuyu yanıtla...

×   Farklı formatta bir yazı yapıştırdınız.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Bağlantınız otomatik olarak gömülü hale getirilmiştir..   Bunun yerine bağlantı şeklinde gösterilsin mi?

×   Önceki içeriğiniz geri yüklendi.   Düzenleyiciyi temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Paylaş

  • Benzer İçerikler

    • Yakup Ç. A.
      Yazan: Yakup Ç. A.
      Hoş geldiniz.
      Öncelikle şu mesaj ve sonrasında toplu fiyat bilgilerine ve ilk yorumlara erişebilirsiniz.
      İki gün önce bayide ziyaret fırsatım oldu. Baz donanım hariç her üç donanım da mevcuttu. Impression-Life-Style-R-Line
      Özetle %80 vergi dilimindeki Golflere bakacağız hep beraber. Genel anlamda her araç için 30k indirim mevcut.
       
      Kadife kaplamalar Golf'te torpidoda gitmiş, kapı içlerinde var. 
      A3'te torpidoda var kapı içlerinde yok.
      Golf'te stepne yuvası halı kaplı A3'te çıplak. 
      İşçilik sınıfında zirvede. 
      Malzeme her zamanki gibi iyi, eskiye göre sert plastiklerin et kalınlığı azalmış, 1-2 mikro çaplı maliyet hesabı yapılan noktaları da var.
       
      Impression donanımını göremediğim için, Life'a bakarken Impression ile karşılaştırma yapacağım. 
       
      Öncelik Life donanımında. Bu donanım sadece hafif hibrit 1.0 eTSI 110ps ve 7-DSG ile satılmakta. 
       
      Renk çok dikkat çekici, her zamanki gibi.  🙂 
      Dışardan baktığımızda aslında 7. nesil ile çok da fark göremedim, çok ince detaylarda farklılıklar var. Kaput çizgisi belki biraz daha ilerlemiş olabilir, daha bi dik başlı diyebilirim. 
       

       
      Araya bazen donanımları da sıkıştıracağım 
      “Welcome Light” yan aynalarda ve kapı kollarında dış ambiyans aydınlatması Life ile var, Impression ile yok.
      Isıtmalı ön cam yıkama suyu nozülleri Life ile var, Impression ile yok.
       
      LED farlar herkesin ince çizgisi 🙂 Ancak her LED beklentiyi karşılayamayabilir, test etmemiz lazım.
      Impression ve Life donanımında merceksiz LED farlar mevcut. 
       
      Eve geliş-evden çıkış fonksiyonu Life ile var, Impression ile yok.
      Otomatik far yükseklik ayarı Life ile var, Impression ile yok.
      Otomatik yanan kısa farlar Life ile var, Impression ile yok.
       

       
      LED stop lambaları ve sinyal lambaları Impression dahil standart geliyor.
       
      Park mesafe sensörleri (ön/arka) ve Görsel park desteği  Life ile var, Impression ile yok.
      Geri görüş kamerası Life ile var, Impression ile yok.
       

       
      Impression ve Life donanımında 205/55 R16 lastiklerle birlikte bu jant geliyor. Alt donanımlar için, tasarım bence OK. 
       

       
       
      Anahtarsız giriş sistemi Life ile var, Impression ile yok.
      Yağmur sensörü Life ile var, Impression ile yok.
      Hız sınırlayıcı ve Sabitleyici Life ile var, Impression ile yok.
      Kendiliğinden kararan iç dikiz aynası Life ile var, Impression ile yok.
       
      Maalesef kapıyı açmıyorlar, bakabildiğimiz kadar iç mekandayız, bilgi alabildiğim kadarıyla bahsedeceğim.
       
      Ön koltuklarda yükseklik ve bel destek ayarı Life ile var, Impression ile yok. 
      10 inçlik dijital kadran Impression'da giriş özelliğine sahipken Life ve üstünde aynı kadran özelliklerine sahip. Farkını ben bilmiyorum, şimdilik. (Bakıp güncelleyeceğim satırı)
      Ekran olarak opsiyon alınabilen "Discover Pro" alınmadığı sürece TÜM donanımlarda bu ekranları göreceğiz.
      Kablosuz App-connect, sesli ve/veya sezgisel kontrol vb tüm özellikler bu opsiyon ile geliyor.
      App-Connect ve kablosuz şarj pedi ise Life ile var, Impression ile yok. 
      Isıtmalı deri direksiyon ve ön koltuklar Life ile var, Impression ile yok. 
       

       
      Klimatronik (3 bölgeli tam otomatik klima) ve arka klima kontrol ünitesi Life ile var, Impression ile yok.
      Koltuk kumaşları bence güzel görünüyor, bi sıkıntısı olacağını sanmam ancak Impression ile daha da farklı geliyor. 
      10 adet ambiyans aydınlatması Life ile var, Impression ile yok.
      LED aydınlatmalı makyaj aynaları Life ile var, Impression ile yok. 
       

       

       
      Arka kol desteği, bagaja ulaşma bölümü ve bagajda 12 V soket Life ile var, Impression ile yok. 
       

       
      Sıra Style donanımında.
      Bu donanım şu an cam tavanlı geliyormuş genel olarak ama ilerde düzelir.  
       

       

       
      Ön farlardan Volkswagen logosuna kadar uzanan dekoratif LED aydınlatma Style ve R-Line standart.
       

       
      Yan camların altında ve arka tamponda dekoratif krom çıtalar Style ve R-Line standart.
      Egzoz formunda ilave krom çıtalar Style ve R-Line standart. Bu egzozmuş gibi tasarıma maalesef hala alışabilmiş değiliz muhtemele.  
       

       
      %65 karartılmış arka ve arka yan camlar Style ve R-Line standart.
      “Side Assist” kör nokta uyarı sistemi Style ve R-Line standart.
       

       
      Style donanımında 225/45 R17 lastikler geliyor. Tasarım ise gerçekten vasat, canlıda daha da Polo gibi olmuş.
       

       
      Style ve R-Line ile LED “Performance” farlar ve LED gündüz sürüş farları mevcut. Kısa farlar mercekli uzaklar merceksiz gördüğünüz üzere. Muhtemelen ilk seriden daha iyi aydınlatma sunuyor. 
       

       
      Şuradaki metalin gözükmesini pek uygun göremedim. 
      Katlanabilir yan aynalar Style ve R-Line standart.
       

       
      Göze batıyor bi tık.

       
      Ekranlar, dediğim gibi opsiyon alınmazsa hepsinde bu şekilde geliyor. 
      30 renk ambiyans aydınlatması Style ve R-line ile standart.
       

       
       

       
      Koltuklar nubuk-kumaş karışımı yapılmış. Her zamanki gibi kaliteli. 


       
      Son olarak R-Line
       

       

       
      “R-Line” özel tasarım ön ve arka tamponlar R-line ile standart.
      Ön radyatör ızgarasında “R” logosu R-line ile standart.
      Spor süspansiyon R-line ile standart.
       

       


       
      Jantlar maalesef R-Line için fazla mütevazi. 225/45 R17 lastikler
       

       
      Dinamik uzun far asistanı “Dynamic Light Assist” özelliğine sahip “IQ.LIGHT LED - Matrix” far sistemi opsiyon olarak mevcut bu araçta. Focus Mk4 ile opsiyon sunulan far sistemi buna ikame.
       

       

       

       

       

       

       
       

       

       

       

       
      “R” logolu spor ön koltuklar, alüminyum pedallar ve siyah tavan döşemesi
       

       
      Sürüş profil seçimi R-line ile standart.
      Progresif direksiyon sistemi R-line ile standart.
       

       

       

       

       

       
      Sunulan Opsiyonlar
       
      Head-up display
      Elektrik ayarlı ergoActive koltuklar
      “Discover Pro” Navigasyon sistemi (Kablosuz app-connect, sezgisel kullanım vb içerir)
      Harman/Kardon ses sistemi 480W
      Yarı otonom sürüş asistanı “Travel Assist”
      Adaptif hız sabitleyici “ACC”
      Ön bölge asistanı “Front Assist” (Yaya algılar)
      Şerit Takip Asistanı “Lane Assist”
       

       
       
    • Yakup Ç. A.
      Yazan: Yakup Ç. A.
      Uzun yıllardır karşımıza gelemeyen bir kombinasyon, benzinli turbo besleme ve çift kavrama buna bir de ST-Line karakteri gelince sürüşten keyif almamak çok zor. İyi seyirler.
       
       
       
    • Okan Ali
    • Serhat Sözen
      Yazan: Serhat Sözen
      Merhabalar profilimdeki aracımızı yeni aldık ve bir takım eksikleri olduğundan dolayı bu eksikleri kendim tamamlamaya çalışıyorum. Malum en ufak bir sorunda 20 40 tl arası işçilik ücreti çıkıyo hal böyle olunca bizde kendimizce onarım yoluna gidiyoruz.
      Torpido ışığının yanmadığını görünce hemen bir ampül alıp takarım diye düşündüm ama kazın aya öyle değilmiş haliyle ustaya gittim usta bunu bu şekilde takamıyacağını ve torpidoyu sökmek gerektiğini söyledi 65tl ampülde dahil fiyat verdi koşarak uzaklaşım oradan eve geldim operasyona başladım.
      İşleme başlamadan önce foto almayı unutmuşum bunun için kusura bakmayın.
      torpido gövdeye 7 vida ile bağlı vida başları yıldız alyan, vidalar çıkarıldıktan sonra hafifçe kendinize çekin çünkü aux girişiniz orda olabilir(aux girişinin orda olmasına hiç bir anlam veremedim müsait bir zamanda onu oradan teybin altındaki boşdüğmelerin birine taşıyıcam )bildiğim kadarıyla hepsinde yok ama sizin aracınızda var ise, hafifçe çektikten sonra aux girişinin soketini çıkartıktan sonra torpido haznesi komple bir parça halinde yerinden çıkıyor bu arada tortido kapağıyla hiç işimiz olmuyor sadece açıp bırakıyoruz. Ayrıntılar fotoğrafta
       

       
      NOT:Fotoda kullanılan vida temsili olarak vida delikleri görünsün diye kullanılmıştır.
       
      Torpido haznesini çıkardıktan sonra torpido çerçevesindeki parçayı söküyoruz
      Parçayı sökerken dikkatli olun tırnaklar biraz ince tırnakları sıkıp ileri doğru bastırıyoruz.
      parça çerçeveden kurtulduğu halde bile ampülü takmak hala zor bir iş benim gibi kalın parmakları olan biri için bundan dolayı soketide söktüm ben ve ampülü yuvasına taktım

       
      Ve montaj montajda dikkat edilmesi gereken en önemli husus torpido haznesini yerine takarken soğutucu girişini (eğer varsa)  iyice oturtmak aksi halde vidalar yerine takılsa bile kapak kapanmıyor buna çok dikkat edin.

       
      ve sonuç
      akşam karanlığı çöktü tam toplayamadım ama çalışır duruma getirdim.
       

       
      Umarım faydalı olur selametle
       
       
    • Yakup Ç. A.
      Yazan: Yakup Ç. A.
      Bu videoda ST-Line versiyonuyla birlikte yeni Focus'a neler eklendiğini, nelerin değiştiğini anlattım. 
       
      Güncelleme: İstanbul'da 170 km daha yol alındı işte yeni yorumlar: https://www.focusclubtr.com/topic/17413-yeni-ford-focus-15-ecoblue-8-ileri-otomatik-test-sürüşü-neler-değişti-2018-2019/?do=findComment&comment=489670
       
       
      Video
       
      Bu yazıda ise nispeten daha düşük donanımlı sedan Titanium'da yakından bakmıştık.
      https://anasayfa.focusclubtr.com/2018-ford-focus-sedan-mk4-on-inceleme/
       

       
      Şimdi Lansmandan Notlar
      2-3 alıştığımız donanım ve kişiye bağlı tasarım dışında arabada genel olarak eksi bir şey yok araba bir paket olarak gayet iyi.  Hem yeni otomatik vites tasarımı hem de yardımcılar dolayısıyla araç artık bırak ben gideyim der gibi, yani sürücüye düşen zevk detayları çok yok. D'den R'ye geçerken bile araba sizi sakinleştirmek zorunda kalıyor.  Yeni şanzıman ve motorun tüketim zaafiyeti kesinlikle yok eskiyi aratmaz ve yer yer daha az tüketebilir. Geçişlerde gaza basmasanız dahi düşüşlerde hissedebiliyorsunuz özellikle S modunda. Motor sesi eskisi gibi, dizelin hafif zırıltısı hala var. Vites değiştirme kulakçıkları ile vites düşürme, yükseltmeden daha hızlı yapıyor yani aracın vites düşürmesi aktif. Motor gürültüsü ve yol gürültüsü yeni lastiğe rağmen eskiye benzerdi, aynı yolda ve şartta kullanmadıkça bunu yorumlama zor ama bence MCA dahil zaten iyilerdi. SLA ile daha iyi olacaktır onun izolasyonu daha iyi. Rüzgar sesi 120 ile başlıyor 140 sonrası belirgin hale geliyor.  HUD umduğumdan daha güzelmiş o varken gözün kadranı aramıyor Şerit ortalama sistemi ile şerit takip çok daha hoş olmuş, daha fazla güven veriyor. Adaptif Hız sabitleme yukardaki sistemle birlikte gayet iyi işler çıkartıyor bunun bol bol videosunu çekeriz. Trafikte dur kalk yapıyor. Tabela okuyup hızını ayarlayabiliyor.  Oturma pozisyonunda, ekrana erişmede vs sorun yok her şey el altında. Arkası ciddi anlamda geniş, özellikle artan omuz açıklığı ferah hissetiriyor Bagaj yeni haliyle gayet geniş ancak B&O törpülüyor ayrıca ses sistemi bu opsiyon olunca uçup kaçmıyor, bence almaya değmez. Otomatik park "2" artık pedal kullanımını da ortada kaldırıyor. Yavaş yavaş araba elden kayıyor tehlikenin farkında mısınız? ?  İlk gördüğüm sedanın (linkteki) bagajındaki bazı çirkin detaylar devam ediyor (eğilince gözüken) ancak yan kaplama halısı bu sefer yerine oturtulmuş, elinle zorlamazsan çıkmaz yerinden bu haliyle mükemmel olmasa da OK. Gözlüklük ve güneşlik içindeki aydınlatma panoramik cam tavan ile geliyor Thor'un çekici LED far ülkeye gelmeyecek. O sabit LED'di malum. Sedan ST-line diye bir seçenek yok. Titanium'daki jantın değiştirilmesi yönünde oldukça fazla baskı yapıldı, mümkün olduklarında bence değişirler. Ford PassConnect, henüz çok kısıtlı ülke için gerekli şartları sağlıyor. BTK vs bir sürü detayı varmış izinlerle alakalı bunlar sağlanınca -Avrupa'ya bağlı- ülkeye gelebilir. Orta konsoldaki yumuşak dizlik, gelmiyor. Şu an ST-Line donanımında manuel vites düşünülmüyor. Göğüsteki Titanium ile gelen açık renk kaplama, aslında EU Titaniumuna ait değil onlarda daha koyu benekli bir tasarım var. Zaten fazla zıtlık oluşturduğu için kötü duruyor. Bunun değişme ihtimalini sordum, böyle gelecek dendi bu da bir paketmiş. Devam ediyorum.  
      Herhangi bir test aracından tüketim ekranı. Bunu bilerek çektim sürekli denenen bir araç olması sebebiyle.

       
      Detayı gördünüz mü? Ne yapmış Fört ? 

       
      Dinamik led alınca sedan

       
      SW - SLA 
       

       

       
      SW bagaj - askı ve koltuk yatırma
       

       
      Wagon'a elektrikli bagaj kapağı eklendi 

       

       

       
      Tekrar SW SLA

       
      Sedan/HB torsiyon
       

       
      Geri vitesler beyaz LED, ancak fren ve sinyaller ampül
       

       

       
      Bu açıdan her şey çok iyi

       
      Jantlar güzel ve standart. Bu kombin ile araba konforsuz değil. Tabi ki bir 16" konforu yok ancak rahatsız etmez.
       

       

       

       
      Wagon ST-Line
       

       
      Yok canım ne Volvosu ? 

       
      SUV mu Wagon mu bu şimdi? ? 

       

       

       

       
      Gözlere cila
       


       

       

       
      Mutlu son  
       

  • Bir arkadaşa söyle

    FocusClubTR.com'u seviyor musun? Hadi bir arkadaşa söyle!
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu web sitesini daha iyi hale getirmeye yardımcı olmak için cihazınıza çerezler yerleştirdik. Çerez ayarlarınızı düzenleyebilirsiniz, aksi takdirde devam etmek için uygun olduğunuzu varsayarız.