Jump to content
2019 Temmuz'dan sonraki tüm içerik ve üyelikler silinmiştir. Lütfen yeni kayıt yapınız ×
  • Hoş Geldiniz!

    Tüm özelliklerine erişmek için şimdi kaydolun. Kayıt yaptırdıktan sonra, konu açabilir, konuları yanıtlayabilir, kullanıcıların mesajlarını beğenebilir, özel mesaj yollayabilirsiniz.

    Kayıt olduktan sonra bu mesaj silinecektir.

Ttnet Müşteri Memnuniyetsizliği


Önerilen Mesajlar

Verdikleri modemin markasını öğrenebilir miyim Cenk Bey?

TİLGİN 1332. Kısa bir anteni var. TTnet komşular anlaşıp ortak internet almasın diye özellikle böyle wifi gücü zayıf modem veriyormuş. Ev ağı değil anca oda ağı olur. Salondaki modeme holden bağlanamıyorsunuz. Çözümü tt nin görevlisi kendisi önerdi. Daha güçlü anten alın takın dedi. Ben de buraya yazdım dx.com dan 7 dBi (kendininki 2 dBi) anten sipariş ettim(gönderi dahil 7.5 TL) . Gelince takar faydası varsa buraya yazarım 

H. Cenk Köse tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Superonline Fiber internet gibisi yok.Ev telefonumuzda internetimizde Superonline da.Hemde ttnetin düşük hızlı 25gb adil kullanım kotalı fiyatına,ttnetin 4 katı hızlı üstüne 200 dakika her yöne görüşme veriyorlar.25gb adil kullanım kotası sonrası hızı biraz yavaşlıyor ama oda ttnetin normal hızından bile hızlı.55 liraya bunları sağlıyorken,niye ttnete para vereyim?

 

Firmalar büyüdükçe 'başka müşteri mi yok' politikasına dönüyorlar.TTnette çoğu eve girdiğinden kendisini  yükseklerde görüyor.Türk telekomdan çıkan sayısı çok fazla.Reklam yapmaya başladılar milli ruhu kabartacak şekilde son zamanlarda.Çok yakıp var :)

 

Aynı şekilde Garanti Bankası,Finans Bank'ta aynı durumda.Dilekçeye cevap vermemeler,aamamıza rağmen geri dönüş olmaması vs vs...  Sanki hayrına çalışıyorlar bizimle. Tepki göstermedikçe buların düzeleceği yok.TTneti Türk Telekomu hepsi aynı halt

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

2 sene önce taşındığımızda 2 mbit ile başlayan 4'e çıkartmam 1 gün, 8'e çıkartmam 2-3 gün sürmüştü. TTNET 8 günde bir arızayı halledemiyor demeyin bizim evde geçen ay telefonu tamir ederlerken interneti bozdular, başkasının hattını bize bağlamışlar, ben 2-3 arıza kaydı bıraktıktan sonra yine biz farkettik de hallettik.

Bir de bulunduğunuz yerin bölgenizdeki internetin dağıtıldığı yere olan uzaklığı da hıza etkili. Sinirlerinize hakim olabilecekseniz ttnet abone merkezlerine gidebilirsiniz. Orada teknik destek verebilecek birileri oluyor genelde.

 

Benim bir arkadaşım Smile ADSL'e geçti, D-SMART da aldı yanında, uzun süredir kullanıyor ve memnun.

 

Modeme reset atmanız gerekebilir bir çok kez, modemi açık tutmanız sürekli gerekmekte dediklerine göre. Onun dışında yapabileceğiniz bir şey yok, iptal ettirmek dışında.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

8 gün önce TTneti aradım. İnternet hızımı arttırmak istiyorum dedim. Müşteri temsilcisi bir anlattı ki sormayın. Paketleri cilalayıp koydu önüme. Ne zamana aktif olur dedim. Bugün 1 saat içerisinde açılır dediler (külliyen yalan). Bugün ayın 18'i hala açılsın diye bekliyorum. En az 6 şikayet bıraktım. 2 tane de sitelerinin şikayet bölümüne yazdım. Tık yok. Müşteri temsilcileri program da arıza var giderildiğinde sorununuz hallolucak diyor. Bak sen şu işe. Türkiye geneline hizmet veren koskoca ttnet 8 gündür bir arızayı mı halledemiyor. Bu adamlar para kaybetmiyormu yahu. Nereden geliyor bu güven. Bırakayım diyorum. Bu da ttnet yani bir alışkanlık olmuş. Başka şirkete de geçiş yapamıyorum. Kullandığınız, tavsiye edeceğiniz bir şirket var mıdır? Ya da bir yöntem?

Sende blöf yap yani rest çek, iptal edeceğini söyle bak nasıl gelirler.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

TTNET' mi?  Fıkra gibi personeli olan bir şirkettir. Eski görev yerim küçük bir ilçeydi. Bir 5 yıl öncesine dayanır. Sözde interneti bağladılar. Çalışmıyorda çalışmıyor.Ve ilçede olduğum için haftanın belli günleri gelip ilgileniyor doğrudan hatlarla falan. 3 hatfa boyunca geldik ilçeye sorun yok falan filanla geçiştirdiler. Ama yok, çalışmıyor. Ve sistemlerinden her şey normal görünüyor. Tekrar arayıp, öfkeli bir şekilde konuştum. Bana doğrudan İl merkezinden irtibat kuracağım kişinin nuramasını verdiler. Neyse eleman geldi. Nereden kontrol ediyorsa baktı etti, yok bir sorun görünmüyor bağlantılarda, sistemden açmamışlardır belki diyor. Yanında müşteri hizmetlerini aradım, cevap sistemden açık. Adama dönüp, siz benimle alay mı ediyorsunuz. Sorun nedereyse bulun dedim. Bir yerde bir şeyler mi bağlı değil, bulun. Ya abicim kızma gel seninle bir de bilmem nereye bakalım birlikte dedi. O bilmem nere işte neyse tüm hatların dağıtımlarının olduğu santral midir nedir. Girdik, benim ADSL hattının bağlı olduğu devreyi açtı ve dediki...

 

Aaa bunun bilmem neyi eksik dedi devrede. (Silindirik tüp gibi bir şeydi gösterdiği.) Bunlardan her devrede bilmem kaçtane olması gerekiyor. Seninkinde eksik dedi. Ondan çalışmıyor. E o zamantak deyince, e yanımızda yok ki, il merkezden getirilmesi lazım. Ne yapacağız peki demeye kalmadan adam bir başka abonenin ADSL devresine yönelerek onunkini söktü ve " ...tir et, biraz da o internete bağlanamasın dedi. Benim internet geldi de, onunkine ne oldu artık bilemeyeceğim :)

 

Bu nedenle, geçin TTNET'i... Mümkünse superonline' a taşının.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

TTNET' mi?  Fıkra gibi personeli olan bir şirkettir. Eski görev yerim küçük bir ilçeydi. Bir 5 yıl öncesine dayanır. Sözde interneti bağladılar. Çalışmıyorda çalışmıyor.Ve ilçede olduğum için haftanın belli günleri gelip ilgileniyor doğrudan hatlarla falan. 3 hatfa boyunca geldik ilçeye sorun yok falan filanla geçiştirdiler. Ama yok, çalışmıyor. Ve sistemlerinden her şey normal görünüyor. Tekrar arayıp, öfkeli bir şekilde konuştum. Bana doğrudan İl merkezinden irtibat kuracağım kişinin nuramasını verdiler. Neyse eleman geldi. Nereden kontrol ediyorsa baktı etti, yok bir sorun görünmüyor bağlantılarda, sistemden açmamışlardır belki diyor. Yanında müşteri hizmetlerini aradım, cevap sistemden açık. Adama dönüp, siz benimle alay mı ediyorsunuz. Sorun nedereyse bulun dedim. Bir yerde bir şeyler mi bağlı değil, bulun. Ya abicim kızma gel seninle bir de bilmem nereye bakalım birlikte dedi. O bilmem nere işte neyse tüm hatların dağıtımlarının olduğu santral midir nedir. Girdik, benim ADSL hattının bağlı olduğu devreyi açtı ve dediki...

 

Aaa bunun bilmem neyi eksik dedi devrede. (Silindirik tüp gibi bir şeydi gösterdiği.) Bunlardan her devrede bilmem kaçtane olması gerekiyor. Seninkinde eksik dedi. Ondan çalışmıyor. E o zamantak deyince, e yanımızda yok ki, il merkezden getirilmesi lazım. Ne yapacağız peki demeye kalmadan adam bir başka abonenin ADSL devresine yönelerek onunkini söktü ve " ...tir et, biraz da o internete bağlanamasın dedi. Benim internet geldi de, onunkine ne oldu artık bilemeyeceğim :)

 

Bu nedenle, geçin TTNET'i... Mümkünse superonline' a taşının.

Roman gibi:) o adamın günahı ne? Belki bir hafta internetsiz kaldı. Nasıl bir mantıktır nasıl bir iş prensibidir? Bazen diyorum ki bu kadar cahil bu kadar bencil millet miyiz? Hakikaten bencil vatandaşların yaşadığı bir Ülkede yaşıyoruz.

  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Roman gibi:) o adamın günahı ne? Belki bir hafta internetsiz kaldı. Nasıl bir mantıktır nasıl bir iş prensibidir? Bazen diyorum ki bu kadar cahil bu kadar bencil millet miyiz? Hakikaten bencil vatandaşların yaşadığı bir Ülkede yaşıyoruz.

Tabi burda bir öz eleştiri de yapmak gerekiyor. Ben de yok arkadaş diyebilirdim. Başkasınınkini sökme! Ama küçücük bir ilçede insanın dışarı açılan yegane penceresi internet olunca ve bir ay internetsizlikten sonra en az 1 hafta daha o parçanın gelmesini beklemeyi göze alamıyor insan. O beyefendi de 1 hafta internetsiz kalsın :)

Murat U. tarafından düzenlendi
  • Beğen 1
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Yaklaşık iki ay önce telefon ve internet gitti. Birisi kabloyu koparmış 3 hafta bekledim bıraktığım arıza kayıtlarının sayısını bilmiyorum. İl merkezi elimizde ya kablo yok ya da yeterli eleman yok deyip durdu. Bir arkadaşımın yönlendirmesiyle sikayetvar.com sitesine şikayetimi yazdım. Ertesi gün müşteri hizmetlerinden aradılar daha sonraki gün ise iki ayrı ekip tamir için köye geldi. Üstelik geldikleri gün Cumartesi Günüydü. Bulunduğum bölgede arıza kaydı bıraktığınızda değil hafta sonu hafta içinde bile uzunca bir süre beklemek gerekiyorken bu sayede sorunum çözüldü.

Tavsiye ederim.

  • Beğen 2
Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ben daha düşük maliyetli olduğu için Superonline Fibere geçtim, verilen teknik destekten de bağlantı hızı ve kararlılığından da oldukça memnunum.

Hoş TTNet varken de çok sorun yaşamamıştım.

 

Cem Bey ben de duyar duymaz geçmek istedim ama maalesef semtimizde yok... Bu arada Gayrettepe'de oturuyoruz; anlamadım neden hala getir(e)mediklerini... Talep az herhalde...

TTnet'e mahkumuz...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
×
×
  • Yeni Oluştur...

Önemli Bilgi

Bu siteyi kullanarak, forum Gizlilik Politikasını kabul etmiş olursunuz.