Osman Akan Posted July 25, 2018 Report Share Posted July 25, 2018 Merhabalar! Hepsi Burada mağazası olumlu yorumları koyuyor,olumsuz yorumları yayınlamıyor,niye diye sorduğumda kriterlere uygun olmadığı gerekçesiyle diyorlar,birkaç kez aynısını yapınca siteden ayrıldım, mutfak tipi çakmak kırıldığı için yenisini araştırırken; Bic marka mutfak tipi çakmak U140 Mutfak Tipi Çakmak Marka: BIC Bu ürün için henüz yorum yapılmadı. Fiyatı: 19,90 TL yukarıdaki fiat carrefour da özdilek te 14.99 yani çoğu sitede 15 tl civarı.ama Hepsi Burad da 35 tl. be nedemek .insanlarımızı yolunacak kaz zan ediyorlar sanırım. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yakup Ç. A. Posted July 25, 2018 Report Share Posted July 25, 2018 Hepsiburada.com artık bir pazar yeri, siz de orada dükkan açabiliyorsunuz. Satıcı kısmından kimin sattığını görebilirsiniz. Fiyat konusu bence eleştiriye açık olamaz çünkü kimse bir yerden almak zorunda değil ? Yorum konusunda haklısınız, beş para etmezler. O yüzden Amazon geliyor ve rahatlıyoruz ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Murat Kav. Posted July 25, 2018 Report Share Posted July 25, 2018 Mükemmel değiller. Bir çok kez sorun yaşadım ben de. Ama yine de en iyisi hepsiburada. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ümit Vaysaloğlu Posted July 25, 2018 Report Share Posted July 25, 2018 Hepsiburada.com'dan yaptığım onlarca alışverişin neredeyse hiç birisinde sorun yaşamadım. Sorun olarak söyleyebileceğim şey ise, bir sefer bir yıllık lastik göndermişlerdi, kendime değil de bir abimize almıştım. O da sorun değil dedi, o şekilde kaldı. Yorum kısmında, benim "ürünü başka bir yerden daha uygun fiyata almıştım, ürün güzel..." şeklindeki yorumumu da yayınlamışlardı diye hatırlıyorum. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yakup Ç. A. Posted July 25, 2018 Report Share Posted July 25, 2018 Şekil A1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fırat Ö. Posted July 25, 2018 Report Share Posted July 25, 2018 Hepsiburada da kötü hiçbir yorumumu yayınlatamadım. Eğer arada çok fiyat farkı yoksa n11 gibi siteleri tercih ediyorum. N11 den silecek geldi dün. Ama yanlış geldi. Satıcıyla iletişim kurdum geri gönderme, biz yenisini gönderelim bu hediyemiz olsun dediler.Çünkü kötü yorum hemen yayınlanıyor ve satıcı yara alıyor. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BurakHAN Posted July 25, 2018 Report Share Posted July 25, 2018 (edited) Bence N11 Hepsiburada' dan daha iyi. Çünkü havuz hesabı olayı var. N11 den sorun yaşadığımda satıcılar çok ilgili. Çünkü para havuz hesabında. Sorun yaşamam halinde onaylamaya bilirim. Geçen saat almıştım yanlış gelmişti ürün kodundan dolayı. Satıcıya durumu bildirdim hemen beni aradı ve yanlış gelen ürünü kargoya vermem ona ulaşması onun tekrardan gerçek ürünü kargolaması süreci uzatacağı için gerçek ürünü hemen kargoya verdi. Ben de yanlış ürünü kargoya verdim. . Hepsi burada da bu süreç daha uzun oluyor. N11 de Satıcılar için müşteri memnuniyeti çok önemli çünkü puan sistemi var. Müşterinin kötü puanlaması ödemeyi dahi sıkıntıya düşürüyor Edited July 25, 2018 by BurakHAN 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Osman Akan Posted July 25, 2018 Author Report Share Posted July 25, 2018 Merhabalar! Hepsi Burada olumsuz yorumların çoğunu yayınlamıyor,bazı arkadaşların yorumları yayınlanmış olabilir.Yönetici Yakup Çağatay'ın yeni kurulacak dediği site bir an önce faaliyete geçse. 9 saat önce, Yakup Çağatay yazdı: O yüzden Amazon geliyor ve rahatlıyoruz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cenk Demirel Posted July 25, 2018 Report Share Posted July 25, 2018 Pahası yüksek ürünlerde satıcının hepsiburada olmasına özen gösteriyorum. Diğer sitelerde de durum aynı. Ürünlerin kalitesi açısından satıcı bu noktada önemli. Yorum kısmında ise bir şey diyemem ama hepsiburda.com'dan 4 adet otomobil lastiği almak için bilgi sormuştum. Lastiklerin üretim yılı gözüküyor ama hafta olarak herhangi bir bilgi gözükmüyordu. Müşteri hizmetleriyle iletişime geçtiğimde lastiğin hafta bilgisini veremeyiz dediklerinde direkt vazgeçmiştim. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mustafa Nartkaya Posted July 25, 2018 Report Share Posted July 25, 2018 Hepsiburada'dan yüzlerce ürün aldım. Olumsuz yorum yayınlanma durumuyla ilgilenmedim, yani dikkat etmedim. Problem oluştuğunda, hepsinde benim lehime çözümlendi. Lastiklerde, ilan ettikleri üretim tarihinde fark olduğunda, hiç sorunsuz değiştirdiler. Böyle çok ürün iade ettim. Hatta bal almıştım, tadına bile baktım, beğenmedim dedim iade aldılar. (Belki biraz ayıp oldu ama) Yani ben memnunum, hala alışveriş yapıyorum. Alternatif sitem N11'dir. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ozan Kar Posted July 25, 2018 Report Share Posted July 25, 2018 satış sonrası hepsiburadaya muhtaç olacağım hiç bir durumda kullanmıyorum. seneler önce bozulan bir ürünü gönderdiğimde deli etmişlerdi, anca tanıdık vs bulup çözebilmiştim. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yakup Ç. A. Posted July 25, 2018 Report Share Posted July 25, 2018 Hepsiburada satışlarından genel olarak memnunum. Ben de bir defa açıklamaya göre farklı özellikle ürün geldiğinde iade edilmesini vs istemiştim, kabul etmemişlerdi/cevapları çoook geç geliyordu vs. Ben de Ümraniye'deki depolarına gidip, alın bunu deyip vermiştim iade ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Berat Öztürk Posted July 25, 2018 Report Share Posted July 25, 2018 Motor yağı sipariş etmiştim, neredeyse 1 ay sonra aldım siparişi. Müşteri hizmetlerini aradığımda paramı iade edin diyorum yapamayız bekleyin diyorlardı. Sürekli biz şikayet açtık geri dönüş olacaktır size deyip geçiştiriyorlardı. Ondan sonra da alışveriş yapmadım düzeldi mi bilmiyorum. Telefon alacağım fiyatları da çok vatan bilgisayar, teknosaya göre fiyatları uygun kafam karıştı açıkçası. --2 dakika sonra eklendi-- şimdi baktım 55 gün sonra göndermişler. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mustafa Nartkaya Posted July 25, 2018 Report Share Posted July 25, 2018 29 dakika önce, Berat Öztürk yazdı: Motor yağı sipariş etmiştim, neredeyse 1 ay sonra aldım siparişi. Müşteri hizmetlerini aradığımda paramı iade edin diyorum yapamayız bekleyin diyorlardı. Sürekli biz şikayet açtık geri dönüş olacaktır size deyip geçiştiriyorlardı. Ondan sonra da alışveriş yapmadım düzeldi mi bilmiyorum. Telefon alacağım fiyatları da çok vatan bilgisayar, teknosaya göre fiyatları uygun kafam karıştı açıkçası. --2 dakika sonra eklendi-- şimdi baktım 55 gün sonra göndermişler. Herhalde fark etmediniz, ürün size ulaşıncaya kadar sipariş iptal etme imkanınız var. Bazı alışverişlerim de, ürün daha bana ulaşmamışsa ürünü almaktan vazgeçtiğim oluyor, hemen siparişi iptal ediyorum. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yakup Ç. A. Posted July 25, 2018 Report Share Posted July 25, 2018 5-6 gün önce 3 farklı satıcıdan 4 ürün aldım. Bir satıcı, sipariş verdiğim gibi ürün hazırlanıyor bilgisi geçti sistem ve iptal seçeneği yoktu onda ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now