Jump to content

Fotoğraf Yarışması:

Mayıs ayı katılım
Nisan ayı oylama devam ediyor

  • Welcome!

    Register now to access all features. After registering, you can post topics, reply topics, like users content, send private messages.
    This message will be deleted after you register.

Yakup Çağatay

2020'de Hibrit Mustang ve Elektrikli Küçük Suv Üretilecek

Recommended Posts

Tamamen yeni Mustang esintili, tamamen elektrikli SUV’nin ilk tasarım taslağını yayınladı. 18 Kasım 2019'da tanıtılacak ki bunun açıklanma tarihi de oldukça manidar 🙂  WLTP ile 600 km'ye kadar sürüş menziline sahip.

Mustang inspired SUV sketch 18.11.19.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 saat önce, Yakup Çağatay yazdı:

 18 Kasım 2019'da tanıtılacak ki bunun açıklanma tarihi de oldukça manidar 🙂  

Nesi manidar ? Ben anlamadım 🤔

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


  • Similar Content

    • By Yakup Çağatay
      Ve devrede. Mayıs üretimi sonrası 6 ileri tam otomatik tarih oldu. Türkiye'ye de gelir hemen muhtemelen. 
      Çok ciddi bir güncelleme oldu, işte tam tablo. 
       
      https://anasayfa.focusclubtr.com/2017-ford-fiesta-teknik-detaylar-mk6-ile-karsilastirmali/
       

    • By Eren Tan
      2022 Model Kompakt Sınıf Araçlar Bazlı (Focus - Escape - Bronco Sport) Ford kompakt kamyoneti hakkında ne kadar bildiğim varsa yazacağım. Üstelik "Ford Authority" tarafından hazırlanan hayali taslak resmi eşliğinde...
       
      Hepimiz biliyorsunuz ki Maverick ismin kökeni 1970'li yıllara dayanmakta... 70'li yılların Maverick'i, aslında kompakt sınıf Coupé modelinden başka bir şey değil idi... Daha sonra o isim 1993 ile 2000 yılı arasında (yanılmadıysam Nissan Terrano II bazlı olarak) Avrupa'ya yerleşir. Son olarak Ford Maverick, 2001 ile 2006 yılları arasında üretilen Amerikalı Ford Escape bazlı olarak Avrupa'da satılır. Böylece Avrupa'da yerini Ford Kuga'ya devretmesiyle Maverick dönemi sona erir. Taa ki Maverick ismi, bu sene yeniden dirilinceye dek... 
       
      Kompakt sınıf kamyonet olarak geri dönecek olan yeni Ford Maverick; Focus, Escape (Kuga), kaba SUV kardeş Bronco Sport ve Escape'in Lincoln süslüsü Corsair ile aynı platformu paylaşacak. Yani kısacası, Ford C2 tabanına sahip olacak. Maverick, stil ve tasarım öğeleri konusunda yeni Bronco Sport ile paylaşacak. Hatta "Bronco Sport'un Pick-Up Versiyonu" olarak anmasak bayağı ayıp olabilir yani... 🙂
       
      Bilindik Escape (Kuga) tarzı araç tabanına ve yekpare şasesine rağmen, yumuşak hat ve köşelerle donatılmış kaba bir kamyonet olacak. Yani açıkçası, dik bir ön uç ve nispeten kutulu bir gövde gibi sağlam, erkeksi stiline sahip olacak. Ancak Pick-Up fanatiklerin kırıcı yanı yok da değil... Mesela Ranger ile F-150 ağabeyleri, üç farklı gövde (Tek kabin, 1.5 kabin ve çift kabin) seçeneklerine sahip. Fakat Maverick Pick-Up, ağabey kamyonetlerin aksine sadece çift kabin gövdesine sahip olacak. 
       
      Motor seçeneklerine geldiğimizde, iki farklı EcoBoost turbo benzinli seçeneklerine sahip olacak. Biri 3 silindirli 1.5 litrelik 182 HP gücüne sahip motor, diğeri ise 4 silindirli 2 litrelik 250 HP gücüne sahip motor... İki motora da sekiz ileri otomatik vites eşlik edecek iken; önden çeker sisteminin standart, akıllı dört çeker sisteminin isteğe bağlı olarak sunulması planlanıyor. 
       
      Zamanlama ile ilgili olarak, Ford Maverick'in 2021 yılının ikinci yarısında 2022 model olarak piyasaya sürülmesi bekleniyor. Muhtemelen Meksika'daki Ford Hermosillo tesislerinde Bronco Sport ile birlikte üretilecek. Olur da Kuzey Amerikalı Pick-Up fanatiklerin bir Ranger alacak kadar gücü olamayanlar varsa, Ford Maverick Pick-Up modeli aslında mantıklı bir seçenek... Şimdi o hayali taslak fotoğrafını da paylaşıyorum... 
       

       
      Bu tamamen hayali taslak çizimine sahip olsa da, bu taslaktan gerçekten hoşlandığımı itiraf etmeliyim. Ama tek ya da 1.5 kabinli Ranger'a yetişemeyenler için de Maverick tek ya da 1.5 kabinli versiyonlar üretilseydi... Abartmam gerekirse, belki 8 - 10 sene sonra o seçenekleri de üretirler. Ama öbür kabinli seçenekleri beklemek yerine Avrupa'ya gelişinin hayalini kurmaktayım. Çünkü Avrupalılar ne zaman çift kabinli Ranger'a ihtiyaçları duysa, aralarında maddi durumlardan ötürü yetişemeyenler de var. İşte bütün Dünya'da çift kabinli Ranger'a yetişemeyenler için harika bir seçenek olabilir! Umarım Maverick kamyonet Avrupa pazarlarına gelebilir ve o motorlara ilave olarak düşük güç bazlı 2 litrelik EcoBlue dizel motor da dahil olabilir... 
       
      Kaynak: FordAuthority
    • By Hakan güler
      Arkadaşlar bu parçadan daha önce taktıran, değiştiren varmıdır.1.6 2012 fokus 3 otomatik bana serviste maliyeti ne olur.sanziman beyni.

    • By Yakup Çağatay
      Birçok marka gibi Ford da sağlık tedbiri ve tedarik sorunu sebebiyle montajları durdurmuştu ve bir kere de ön görülen tarihi uzatmıştı. Bugün itibarıyla sürecin belli yerlerde bir kez daha uzamayacağını ve üretimin yavaş yavaş başlayacağını duyurdu.
       
      Tüm detay: https://anasayfa.focusclubtr.com/ford-calisan-koruma-protokolleri-ile-avrupada-uretimini-yeniden-baslatacak/
       
      Üretim 4 Mayıs’ta Almanya’daki Saarlouis Araç Montaj Operasyonları (Focus) ve Köln Montaj Operasyonları (Fiesta) ve Motor Fabrikası’nda aşamalı bir yaklaşımla devam edecek; İspanya’da Valencia Araç Montaj Operasyonları (Kuga ve Mondeo vb.); ve Romanya’daki Craiova Araç Montaj Operasyonları (Puma ve EcoSport) ve Motor Fabrikası.
       
      Üretim 18 Mayıs’ta İspanya’daki Valencia Motor Fabrikası’nda yeniden başlayacak, Ford’un İngiltere’deki Dagenham ve Bridgend Motor Tesisleri için yeniden başlama tarihi ise daha sonraki bir tarihte teyit edilecek.
       
       

    • By Rıdvan Eskici
      2014 focus tdci 115 HP 90.000 km bakımı için Muğla yetkili servisi 1.600 tl istiyor (yağ değişimi, hava polen mazot yağ filtresi vb.) sanayideki ustalarda orijinal filtre kullanmıyorlar içime sinmiyor sanayide bakım yaptırmak. İnternetten orijinal filtre yağ setleri 450-500 tl civarında olduğundan ordan alıp sanayici bi arkadaşıma yaptırsam herhangi bi sorun yaşanır mı 
      not: arkadaşım Opel servisi hertürlü motor işlemini yapıyorlar. 

Focus Club Türkiye

Bu sitenin işleticisi, bu sitede yer alan bilgi, yazı ve makalelerin doğrudan veya dolaylı olarak kullanılmasından dolayı oluşacak zararlardan sorumlu tutulamaz. Kaynak gösterme kuralına uymak şartıyla, bu sitede yer alan yazı ve makalelerin belirli bir kısmına atıf yapılmasına, link verilmesine izin verilmektedir. Kaynak (canlı link) gösterilmeden yapılan alıntılara ise izin verilmemektedir. Sitemiz, hukuka, yasalara, telif haklarına ve kişilik haklarına saygılı olmayı amaç edinmiştir.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy Policy.